[W&L] mag ik hier vragen waarom iets op slot gaat?

Pagina: 1
Acties:

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Volgens mij is dit het forum voor het 'waarom' van een slotje, toch?

Niet dat ik erg wil zeuren, maar omdat je niet meer kan reply-en dankzij dat slotje (duh...) moet je ergens een tegenargument kwijt kunnen toch?

Hoe dan ook, ik had dit topic gestart:
[topic=317470/1/25]

Volgens mij is het best interessant, aangezien vele mensen in hun reacties allerlei boeken aanhalen en ik graag eens een dicussie juist over al die boeken zou zien omdat ik mezelf iets wilde verdiepen. Toen ging 'ie op slot; misken ik een bepaald doel van het w&l forum of zo?

Verwijderd

Topics worden gesloten omdat:
• Het al heel vaak eerder is gevraagd, en daardoor de search gebruikt kan worden
• Het niet op GoT past
• Het totale onzin is
• Het warez/pr0n/etc is
• Het zo'n n00b vraag is zoals: Kan ik op GoT ook zoeken :?
• Het in de SU gepost is, en al verwerkt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb even W&L voor je topictitel gezet, zodat de W&L modjes die evt snel even langsfietsen zien dat dit topic aan heb gericht is.

• Lordy79
  • Laatst online: 22:17

Lordy79

Vastberaden

ach.. iedereen die de W&L-faq heeft gelezen weet het antwoord:

quote uit W&L-policy
Welke topics horen nu thuis op W&L?

Het onderwerp moet iig liggen in de richting van wetenschap, filosofie, religie, en dergelijke. Soms kan je het wel iets breder interpreteren, en een interessante topic over, zeg, poëzie, zal waarschijnlijk niet gesloten of verplaatst worden. Verder is het de bedoeling dat een topic tot een discussie kan leiden. Dus een simpele vraag, een weinig boeiend raadsel, of een verzoek om huiswerkhulp zullen waarschijnlijk gesloten worden. Zorg er ook voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
w&l is meer bedoeld voor discussies over w&l gerelateerde dingen. En er is al een (oude) topic over boeken, die mag je gerust na pluizen of zelfs omhoog kicken. Dat topic zullen we gedogen.

Verder is wat lordy79 zegt van kracht :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik zal 'm ff voor je searchen: [topic=157256/1/100]

Gewoon 'boeken' intypen in de search en zie :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1