Ik had er toch 4uur research ingestoken!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
en
http://www.virtual-hideout.net/guides/bios_logo_mods_part2/index.shtml.
Hier kom je vast wel verder mee...
als je een energy star BIOS hebt. Suc6!
waarom zijn mensen zoals Fauna mij nou altijd net voor
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Dat dacht ik ook. Van dat flash proggie had je 30veries. En toen ik eindelijk een logo had zat hij te zeiken dat daar geen ruimte voor was. Toen ik een nieuwer proggie van dat ding had was m'n bios verne*kt!Op dinsdag 13 november 2001 11:19 schreef Zotty het volgende:
Het is vrij veilig, zolang je maar EXACT weet welke BIOS/mobo je hebt en wat de software om het te flashen ondersteund. Heb je dat goed, dan kun je doen wat je wil. Have fun
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Op dinsdag 13 november 2001 19:09 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Van dat flash proggie had je 30veries. En toen ik eindelijk een logo had zat hij te zeiken dat daar geen ruimte voor was. Toen ik een nieuwer proggie van dat ding had was m'n bios verne*kt!
Ik weet niet welk moederbord je hebt, maar elke fabrikant heeft standaard 1 proggie om een bepaald mobo te flashen. Je moet ook geen vage 'warez' software gebruiken voor zo'n 'gevaarlijk' iets. Er van uitgaande dat het niet de standaard software was natuurlijk.
Verwijderd
Met de software die ik had, werd gewoon de BIOS bin file aangepast en die kon je dan met de software van de fabrikant flashen. Het plaatje heeft namelijk een vaste plaats in de BIOS en als je die adressen weet, kun je het makkelijk vervangen.
zal wel aan het formaat liggen ofzo,
op m'm p3 moest ik m'n bios hotflashen
toen was het dus foutgegaan. Dat was een half jaar geleden ofzo.
weet iemand misschien waar het aan kan liggen?
Verwijderd
Waarschijnlijk verkeerde formaat of verkeerde kleurenpalet.Op woensdag 14 november 2001 12:12 schreef Zotty het volgende:
Heb je wel de juiste software gebruikt voor de juiste bios ? Zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Ach ja, mooi zwart is ook niet lelijk
Verwijderd
Verwijderd
Als ik dit (en niet alleen nu) zo lees worden er veel te grote risico's genomen. Het zal maar een keer niet een ander kleurtje zijn, maar een mobo wat niet meer opstart. Ik bedoel in zulke gevallen lees je toch de handleiding ? Althans ik wel, maar dan ook alleen in dit soort gevallen
Verwijderd
Verwijderd
Jammer dat in de BIOS geen ruimte is voor een soort CGI scriptje wat bij elke boot een ander logo kiest.Op woensdag 14 november 2001 13:43 schreef Maha het volgende:
Toen ik in mijn CUSL2-C bios de hacked 1008 flashte, kreeg ik ook een ander BIOS logo, in het begin leuk, maar naar een poosje is het weer net als die standaard een saai logo.
ik zie alleen geen logo terwijl ik boot