Waar goedkoop Libertel IZI sim te koop?

Pagina: 1
Acties:

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11
Ik heb gehoord dat je naast de normale Libertel IZI simkaarten ook nog een soort 'Izi to give' kaart heb voor zo'n 40 gulden?
Ik ben dus alleen op zoek naar een Libertel sim kaart met wat beltegoed erop. Wie weet wat zo'n kaart kost (zonder GSM) en of die goedkopere versie ook te koop is en zo ja, waar?
Ik wil namelijk m'n eigen nr houden, en de GSM verkopen met een nieuw nr. :)

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:56
Op maandag 12 november 2001 22:49 schreef JK het volgende:
Ik heb gehoord dat je naast de normale Libertel IZI simkaarten ook nog een soort 'Izi to give' kaart heb voor zo'n 40 gulden?
Ik ben dus alleen op zoek naar een Libertel sim kaart met wat beltegoed erop. Wie weet wat zo'n kaart kost (zonder GSM) en of die goedkopere versie ook te koop is en zo ja, waar?
Ik wil namelijk m'n eigen nr houden, en de GSM verkopen met een nieuw nr. :)
http://gsm.2dehands.nl of beverwijk ;)
Kost ongeveer zo'n 55 gulden voor een nieuwe simkaart met 45 gulden beltegoed.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11
Op maandag 12 november 2001 22:50 schreef Wisey het volgende:

[..]

http://gsm.2dehands.nl of beverwijk ;)
Kost ongeveer zo'n 55 gulden voor een nieuwe simkaart met 45 gulden beltegoed.
Beverwijk is zo ver weg ;) Zat ook al aan 2e hands te denken, maar zag op libertel.nl wel iets van 'Izo Go!' voor 64 gulden met 55 gulden beltegoed.. anders moet ik morgen even langs een citypoint van libertel. Wil deze week dat ding kwijt, en beverwijk is alleen zaterdag en zondag open.

Anyway, thanx voor je reply.

Verwijderd

Kijk gewoon op de veiling-sites. Ik heb ooit 2 Libertel pakketen met beide 45 piek beltegoed en ongebruikte SIM-kaart gekocht voor 45 piek (samen voor 45 piek ja). Gewoon via iBazar toen nog. Was van een student op de UT (en ik woon dus zowat naast de UT) die twee Siemens C35i telefoons had gewonnen, de SIM-locks had verwijderd en toen nog even van die iZi-paketten afmoest. Toevallig dat ie naast de deur woonde, 't heeft me dus zowat niets gekost.

Een beetje mazzel (of connecties :P) zijn altijd handig :)