Wat een goede 19' monitor?

Pagina: 1
Acties:

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoi

Ik heb een budget van 1000 gulden tot mn beschikking >:)
Ik dacht zelf aan een Samsung Syncmaster 957DF ( http://www.pcvergelijk.com/p464.html )
Of is de Syncmaster 959NF beter? ( http://www.pcvergelijk.com/p465.html )

Bedankt :+

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
De iiyama Vision Master Pro 452 is een goede keuze binnen jouw budget
Fl. 919,- en goede specs.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Waarom niet gewoon een NEC, Nokia, Iiyama of een CTX?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:19

Hu9o

Schokkend

EN ik zou je de LG 915FT aanraden. heeft ook prima specs (1600x1200 @ 85Hz) En geen hulp lijnen >:) Iiyama heeft deze wel (2 horizontale lijnen over de beeldbuis).

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Trancentral
  • Niet online
Ik las laatst in een Duits pcmagazine ( gamestar )
dat de syncmaster als beste uit de bus kwam ;)

Is de syncmaster niet goed? :P

• Trancentral
  • Niet online
hu9o kun je me de website geven ?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JA hoor, ff kijken....

http://www.lge.ca/product/915ft.asp

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Railgunner
www.lge.com
waarschijnlijk krijg je een vensertje waarin gevraagd wordt of je Koreaanse taal wilt installeren.
Gewoon op annuleren drukken en in de adresbalk op "enter" drukken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Trancentral
  • Niet online
Ok bedankt :)

Verwijderd

de 19" LG is inderdaad heel goed naar mijn ervaringen... Alle LG monitoren vind ik trouwens heel goed

Je kent ze wel van die reclames met meneer de braak
(goed spul hé?...piep...piep...piep) >:)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

RAILGUNNER was me voor.... :( Maar ik had de precieze links :)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
check ook es liteon 19" schermpjes, stukken goedkoper, weet toevallug 675 piekies bij etelcom r'dam http://www.etelcom.nl

ze weten daar zelf echt niet wat ze verkopen maar tog, 675 >:)

• Trancentral
  • Niet online
vaag , ik kan de LG 915FT nergens vinden ;(

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 12 november 2001 22:54 schreef Trancentral het volgende:
vaag , ik kan de LG 915FT nergens vinden ;(
Klik dan gewoon ff om mijn boven genoemde link...

• Trancentral
  • Niet online
lol weet ik maar ik zie hm nergens staan :(

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 12 november 2001 22:55 schreef Trancentral het volgende:
lol weet ik maar ik zie hm nergens staan :(
Hoe kan je dat nou missen :? :? alle letters die dan op het beeld komen gaan over de LG915FT!!! de site laat de specs zien van de 915...

edit:
of als je bedoelt dat je de links niet ziet:
===> http://www.lge.ca/product/915ft.asp <====

• Railgunner
Op maandag 12 november 2001 22:52 schreef Hu9o het volgende:
RAILGUNNER was me voor.... :( Maar ik had de precieze links :)
het lijkt nu of jij eerder was ;)

Verwijderd

Als ik moet kiezen tussen IIyama en Lg , dan is de keuze voor mij snel gemaakt ---> IIyama rulz, gewoon de beeldkwaliteit is vele beter en ze geven een betere service

Mijn ervaring met Lg is dat het op nieveel trekt, altijd al problemen mee gehad, met mijn IIyama tot hiertoe niet

en wat die "2lijntjes" betreft volgens "Hugo" , ja dat noemt nog altijd trinitron, en dit zorgt voor de goede kwaliteit van het beeld

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:44 schreef RAILGUNNER het volgende:
haaaaaaaaaaaaa, ug ug koop geen IIyama
mijn monitor is al voor de 3e keer naar Teleplan toe
niet doen hoor koop gewoon een ander merk Philips ofzo

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:42

BeaM-R

Powerrrrr

Op maandag 12 november 2001 22:44 schreef RAILGUNNER het volgende:
psies :P

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Peentje
  • Laatst online: 15-08 10:14

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Op maandag 12 november 2001 22:58 schreef Timtitanium het volgende:
Als ik moet kiezen tussen IIyama en Lg , dan is de keuze voor mij snel gemaakt ---> IIyama rulz, gewoon de beeldkwaliteit is vele beter en ze geven een betere service

Mijn ervaring met Lg is dat het op nieveel trekt, altijd al problemen mee gehad, met mijn IIyama tot hiertoe niet

en wat die "2lijntjes" betreft volgens "Hugo" , ja dat noemt nog altijd trinitron, en dit zorgt voor de goede kwaliteit van het beeld
Vergeet CTX niet ik heb onlangs een Pr705F 17" gekocht ook met die "twee lijntjes" max res tot 1200*1600. voor 700 pietermannen kweet niet hoeveel de 19" versie kost maar ik vermoed rond de 950 xzou het in iedergeval checken

jow

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Onzin :r die lijntje zijn voor de stevigheid, omdat het beeld plat is, en de achter liggende ruimte vacuum is kan het zijn dat het beeld naar binnen springt als je er tegen aan stoot. Eigelijk geldt voor de LG precies hetzelfde (ook plat), maar deze heeft geen lijntjes over het beeld lopen, de stevigheid zal op een andere manier gewaarborgd worden. Een niet zichtbare oplossing...

Verwijderd

Lg is ook niet alles, vriend van me heeft een Lg
allemaal horlisontale lijntjes ,
hijzelf ziet het niet eens meer,
maar ik wel.
Kijk goed uit wat voor monitor je gaat kopen
want je moet er wel steeds weer naar kijken 8-)

• snoei
  • Laatst online: 12:52

snoei

kabels... :D

Ik heb een philips 109s. Zeer tevreden over, en kost maar iets van 850 piek.

• Railgunner
Op maandag 12 november 2001 23:00 schreef rct999 het volgende:
[.]
haaaaaaaaaaaaa, ug ug koop geen IIyama
mijn monitor is al voor de 3e keer naar Teleplan toe
niet doen hoor koop gewoon een ander merk Philips ofzo
Dat jouw monitor toevallig van minder kwaliteit is, wil niet zeggen dat alle andere iiyama's dat ook zijn.
Jij hebt zeker een VMP 451? >:)

• Peentje

Peentje

Jow klopt geef bij een wit scherm eens zachte tikjes tegen de zijkant van jescherm je ziet dan in de lengte richting zwarte strepen, puur voor de stevigheid, omdat (zojuist al gepost) dat voor de stevigheid is, and by the way tijdens het gamen merk je nix van die lijntjes dus stoor je daar absoluut niet aan, mij is het nog geen een keer opgevallen, en in windows ben jet ook zo gewend.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 12 november 2001 23:04 schreef rct999 het volgende:

[..]

Lg is ook niet alles, vriend van me heeft een Lg
allemaal horlisontale lijntjes , hijzelf ziet het niet eens meer, maar ik wel met mijn kut IIyama.
Kijk goed uit wat voor monitor je gaat kopen
want je moet er wel steeds weer naar kijken 8-)
En dit is weer iets anders als die hulplijntjes. Het geen jij bedoelt zijn de horizontale afstanden tussen de phosfor "reepjes". Als deze te groot is, dan zie je zwarte streepen. MAar de LG915 heeft zeker geen grote afstand ( Stripe Pitch : 0.24mm) Dus van die streepje zwart zie je niks *D

edit:
nog beter uitgelegd bij iiyama.
http://www.iiyama.nl/indexie.html en dan op vraagbaak klikken.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op maandag 12 november 2001 23:05 schreef snoei het volgende:
Ik heb een philips 109s. Zeer tevreden over, en kost maar iets van 850 piek.
Ook als je Budget wat groter is zou ik bij Philips blijven. De 109B (is iets minder), en de 109P (Heb ik zelf echt TOP monitor. Stil,Strak& helder beeld)

• Peentje

Peentje

ik heb zelf ook getwijfeld tussen een liyama en een CTX maar ik heb nadat ik ze naast elkaar gezien had voor de CTX gekozen, ( het type van de liyama weet ik niet meer maar de verkoper zei datie ongeveer gelijk aan die van die PR705F Van Die CTX) Je moet het gewoon zelf zien ga naar een grote zaak en check ze naast elkaar, dan weet je wat je wil.

yup

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 12 november 2001 23:13 schreef Peentje het volgende:
ik heb zelf ook getwijfeld tussen een liyama en een CTX maar ik heb nadat ik ze naast elkaar gezien had voor de CTX gekozen, ( het type van de liyama weet ik niet meer maar de verkoper zei datie ongeveer gelijk aan die van die PR705F Van Die CTX) Je moet het gewoon zelf zien ga naar een grote zaak en check ze naast elkaar, dan weet je wat je wil.

yup
Helemaal mee eens, een "plaatje" zegt meer dan 1000 woorden. Trouwens, een huisgenoot van mij heeft een iiyama (450, betere versie dan de 451/452) Maar als ik heel eerlijk ben, dan is de kwaliteit van het beeld toch echt wel gelijk, alleen die lijntje he!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Ik heb dus ook een Liyama VM pro-452, prima schermpie.
Ik twijfelde dus ook tussen LG en Liyama, en de oplossing is dus GEWOON EEN SHOP OPZOEKEN DIE ZE ALLEBEI HEEFT STAAN.
Ik weet dat het een hoop geld is , en je doet zeker een paar jaar met een monitor dus eerst kijken kijken en nog eens kijken .
En niet op mooie specs en plaatjes afgaan.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 12 november 2001 23:21 schreef makkie het volgende:
Ik heb dus ook een Liyama VM pro-452, prima schermpie.
Ik twijfelde dus ook tussen LG en Liyama, en de oplossing is dus GEWOON EEN SHOP OPZOEKEN DIE ZE ALLEBEI HEEFT STAAN.
Ik weet dat het een hoop geld is , en je doet zeker een paar jaar met een monitor dus eerst kijken kijken en nog eens kijken .
En niet op mooie specs en plaatjes afgaan.
Plaatjes of praatjes :P ;)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
praatjes en plaatjes( homepages fabrikant, advertenties in pc-bladen)
Pagina: 1