ik ken webmin niet ik heb niet wat screenshots gezien. Ik denk dat ik maar eens even ga inlezen en een test FreeBSD box op ga zetten om Webmin te testen en te beslissen of ik het op mijn COLO bak ga zetten (waarschijnlijk niet, ik haat gekloot in mijn conf files)
Ik kan redelijk goed met ssh / scripts/ config files overweg dus het zal wel neit veel toegevoegde waarde hebben behalve FUCKED UP configfiles.
Wel is het erg handig als je een server voor iemand anders inricht!! met minder kennis van zaken maarja moet je iemand zonder kennis van zaken wel een server laten beheren ?? kan ik hem beter overtuigen het beheer aan een ander over te laten ......
goed, wat zijn jullie ervaringen met webmin ???
Als ik het os goed ken heeft het dan nog toegevoegde waarde ??
Laat webmin mijn config files netjes achter ?????
Thnks
Ik kan redelijk goed met ssh / scripts/ config files overweg dus het zal wel neit veel toegevoegde waarde hebben behalve FUCKED UP configfiles.
Wel is het erg handig als je een server voor iemand anders inricht!! met minder kennis van zaken maarja moet je iemand zonder kennis van zaken wel een server laten beheren ?? kan ik hem beter overtuigen het beheer aan een ander over te laten ......
goed, wat zijn jullie ervaringen met webmin ???
Als ik het os goed ken heeft het dan nog toegevoegde waarde ??
Laat webmin mijn config files netjes achter ?????
Thnks
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad