ik heb er nog wel een paar voor je.
- Game net & Match. beetje oudere game maar fun om te spelen met alle basis slagen zoals spin, vlak, slice, dropshots en lobs.
- Roland Garros 2000 (of 2001) goeie tennisgames die wat meer diepgang hebben doordat je de bal echt precies kunt plaatsen waar jij wilt.
- Virtua Tennis 2 voor de pc. op zich aardige game maar redelijk recht toe recht aan. geen verschillende slagen.
nadeel van deze spellen is allemaal dat het makkelijk is om ballen te halen en om punten te scoren uit de meest onmogelijke hoeken. er zit ook geen vertraging in je manier van lopen als je eerst de andere kant op loopt en dergelijke...
dat vindt ik persoonlijk een groot nadeel omdat na een uurtje of 2 spelen je iedereen van de baan af rost met 6-0 6-0 (6-0)
Bij Tennis Master Series vindt ik deze eigenschappen allemaal wel, daarom vindt ik dit een erg leuke game. als je eerst de verkeerde kant op loopt kun je wel vergeten dat je die bal in de andere hoek nog haalt. soms is dit wel een beetje frustrerend maar na een tijdje krijg je er wel lol in omdat ik persoonlijk vindt dat het wel wat realiteit aan de game toevoegd.
helaas zie ik weer weinig terug van de verschillende slagen. je kunt ze wel allemaal slaan (slice, spin, vlak, lob) maar de praktijk zie je maar weinig verschil. alleen bij de service is het verschil enig sinds te merken.
het is dus maar net waar je de meeste waarde aan hecht. Game Net & Match is een goeie game die alles heeft maar wordt na een uurtje spelen al erg makkelijk.
Roland Garros 2000 heeft ongeveer hetzelfde probleem al duurt het daar wel wat langer totdat je alles onder de knie hebt.
en Tennis Master Series is een goed speelbare (moeilijke) game maar waarbij je maar waar je in de praktijk weinig terug ziet van de verschillende slagen.
[selflovin'modus]
hehe

wat vinden jullie? ik kan volgens mij zo bij de redactie van de PU zitten als ik mijn eigen stukje zo terug lees

[/selflovin'modus]