Toon posts:

Japanse import anime dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog een leuke nederlandse website of winkeltje waar ik japanse import anime kan kopen?

Uit Amerika halen is echt veel te duur!!!:( |:(

Verwijderd

tegen je vriending zeggen dat ze wat opstuurt :? ;)

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
uhm Japanse anime dvd`s zijn nog veel duurder dan regio 1 versie hoor. Het hangt ook eigenlijk af waar je het op internet besteld.

Verwijderd

Topicstarter
G3Lsmurf: Die woont helaas in Thailand :)

Kit-lin: ik weet dat die duurder zijn. Ze kosten ongeveer 6000 yen(122 gulden), maar als ik dezelfde DVD's op een amerikaanse site opvraag blijkt ze $80 kosten!!!(F 197,-)

Voordat de DVD's die ik wil hebben hier in Nederland uit zijn is het alweer 2003. Eerst moeten ze door een bedrijf geliscensed worden naar engels dubben ect.......:(:(

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 21:56
Japanse DVDs zijn niet makkelijk te krijgen buiten Japan.. voornamelijk omdat ze reteduur zijn, en alleen Japans.. :)

Er zijn wel andere tokos waar je veel goedkoper aan Anime DVDs kunt komen. Een is http://www.ezydvd.com.au in Australia. Ze zijn aanzienlijk goedkoper dan de meeste andere merken, aangezien ze zelf spul uitgeven. (Evangelion, Nadesico, etc.).

Ook zijn er een aantal wat grijzere leveranciers in Hong Kong te vinden die 'fansubs' hebben op DVD. De vertaling is vaak erg slecht (De japanse versie wordt redelijk correct naar Chinees vertaald, en dat Chinese script vervolgens door babelfish geragt en als engelse ondertitel gebruikt. Dit levert soms wel aardige vertalingen op. :)

Groot voordeel is dat deze DVDs erg goedkoop zijn. (Heb geen URLs bij me, maar stuur effe een mailtje naar rarz apestaartje xs4all.nl en je krijgt ze als ik thuis kom. ;)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Kiki
Op dinsdag 13 november 2001 09:25 schreef TweakingBunny het volgende:

Kit-lin: ik weet dat die duurder zijn. Ze kosten ongeveer 6000 yen(122 gulden), maar als ik dezelfde DVD's op een amerikaanse site opvraag blijkt ze $80 kosten!!!(F 197,-)

Voordat de DVD's die ik wil hebben hier in Nederland uit zijn is het alweer 2003. Eerst moeten ze door een bedrijf geliscensed worden naar engels dubben ect.......:(:(
Tja, ik weet niet welke dvd`s je moet hebben, maar gemiddeld kosten regio 1 dvd`s tussen $20 tot $30. Ik weet niet bij welke site je hebt gekeken?

Voor regio 1 bestel ik meestal bij http://www.themovie-store.com/ .

Als je regio 2 Japanse dvd`s moet hebben dan kun je het best bij http://www.cdjapan.co.jp zijn. Verzendkosten daar zijn wel duur. Je moet meerdere dvd`s bestellen om lage verzendkosten te krijgen.

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 09:24
kan je ze gewoon niet bestellen via Futurezone
www.futurezone.nl

PC Specification

• Kiki
Bij futurezone.nl heb je niet zoveel anime aanbod. In USA heb je veel groter aanbod dan in Europa.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
global.yesasia.com

is een site ui hongkong

kan je wel flink wat dingen bestellen

maar proto kosten zijn wel heel pittig

ik heb er 1 keer iets besteld maar is me goed bevallen

het is bijna even duur als ik het in rottie in de import winkel wil gaan halen.

maar nu scheelt het me wel reistijd en kosten

dus ik vind het wel ok

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 12:23

Major Carnage

waki miko Reimu

www.archonia.com
In Belgie dus.. (ach da's toch ook bijna NL)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips.

De DVD's die ik wilde bestellen heb ik kunnen vinden op cdjapan.co.jp(kost nog wel $50 :( beter dan 80).

Ik moet alleen ff kijken hoe ik er een ga bestellen. Je kan met je creditcard of money order betalen.

Weet iemand toevallig wat een "International Postel Money Order" inhoud?

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 12:23

Major Carnage

waki miko Reimu

Dat is hier bekend als postwissel.. een ERG dure (50 piek!!) oplossing om geld over te zenden naar het buitenland. Daarbij komt nog minimaal 2 weken aan zendtijd. Wat dat betreft is een Money Transfer beter.. 25 piek, en de ontvanger kan het na 1 uur afhalen bij het lokale postkantoor (als dat onderdeel is van het Western Union consortium; wat de meeste postkantoren wel zijn)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Kiki
Waarom betaal je niet met een creditcard? Dat is de meest makkelijke oplossing en het het kost je niets extra! Ik heb bij cdjapan al meerdere malen besteld met mijn creditcard en nooit problemen gehad en ze zijn redelijk snel met het verzenden.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 19:59 schreef Major Carnage het volgende:
Daarbij komt nog minimaal 2 weken aan zendtijd.
Ik kan me herinneren dat het die ene keer dat ik het gebruikt heb nog langer duurde, echt iets van 1 a 2 maanden.
Was naar Amerika. Ik kan het je ten zeerste afraden.
Creditcard is veel relaxter om te gebruiken.
Pagina: 1