Toon posts:

Info over case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er info voor mij over deze case. ??

Ik weet er helemaal nix van maar vind hem wel errrrrrrgg mooi ... :9~
Afbeeldingslocatie: http://kira.2y.net:8080/public/paul/1602.jpg

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:11
nou ik niet :r

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

snap niet wat jij er voor moois aan vindt... :r

Verwijderd

/me hebt er helaas geen info over.. en ik vind em idd eigenlijk ook niet echt mooi ofsow.. (maar da's offtopic ;))

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Dit is net zo'n zinloze post als de 3 posts hierboven, maar waar het om gaat: hij vraagt info over deze case, hij vraagt niet naar de mening van iets/iemand. Als je posts wil kweken, ben je zo op de goede weg, maar voor een beetje respect hier op GoT kom je dan voorlopig niet in aanmerking. (Dit n.a.v. een topic in LA)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
doet me heel erg aan de kast van m'n broertje denken (bij memo gehaald)
van dezelfde maker als de nokia look kast volgens mij

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 10:27
Als ik mij niet vergis zijn dat de kasten die Vobis Eindhoven gebruikt voor de Athlon systemen. Daar worden ze ook los verkocht. Prijs weet ik niet, maar daar ben je makkelijk achter. tel. 040-2130134 Ik hoop dat je daar wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Heey bedankt voor alle info :P .... en volgens mij ben ik de enige die hem mooi vind hehe :Y) maar ja gelukkig vroeg ik niet om meningen ...

Verwijderd

Over cases gesproken, waar is deze te krijgen (alleen de kast)? Vandaag in het echt gezien.... :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.hgcomputers.nl/images/sv24.jpg

Verwijderd

Topicstarter
welke is "deze" ?? :?

Lamaaar duurde een jaartje voor het plaatje geopend was :)
Maaruh ... hoe d8 je daar ooit een mobo in kwijt te kunnne?

Verwijderd

Kijk das nog es een kassie wat er mooi uitziet T.O.V die kast bovenaan de topic. Aleen wel wat klein :)

Verwijderd

Hij is superklein, maar een van de mooiste kleine kasten die ik ken. Het is van aluminium en is gewoon strak afgewerkt. Het is trouwens de SV24 van Shuttle.
Pagina: 1