Toon posts:

PC vastlopers, wie kan helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand of ik wat aan dit probleem kan doen?
als mijn computer aanstaat zonder dat er wat gedaan word, loopt hij niet vast en gebeurd er verder niets. Als ik een spel ga spelen (counter-strike) loopt de pc vast, het beeld blijft dan helemaal stil staan en het laatste geluidje word elke keer herhaald.
Ik had eerst de Asus A7M266, toen had ik er geen problemen mee... Nu heb ik de Asus A7A266 en wel problemen.
Laatst toen ik aan het spelen was sloeg mijn modum EN systeem vast, ik dacht dus dat het aan het stroom net of de voeding lag, maar dat weet ik niet zo zeker
heeft er iemand dit ook eerder gehad en weet waar het aan ligt?

Verwijderd

betere computer kopen, of alles volledig installeren en niet proberen zoveel mogelijk schijfruimte te besparen, door bijvoorbeel custom-install bij Windhoos te gebruiken.

Teeuwen

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:26 schreef teeuwen het volgende:
betere computer kopen, of alles volledig installeren en niet proberen zoveel mogelijk schijfruimte te besparen, door bijvoorbeel custom-install bij Windhoos te gebruiken.

Teeuwen
Waar slaat dat op dan?

Verwijderd

probeer eens ander geheugen
of als je windows 98 draait niet meer dan 512 mb erin :(

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:23 schreef melmock2002 het volgende:
Weet er iemand of ik wat aan dit probleem kan doen?
als mijn computer aanstaat zonder dat er wat gedaan word, loopt hij niet vast en gebeurd er verder niets. Als ik een spel ga spelen (counter-strike) loopt de pc vast, het beeld blijft dan helemaal stil staan en het laatste geluidje word elke keer herhaald.
Ik had eerst de Asus A7M266, toen had ik er geen problemen mee... Nu heb ik de Asus A7A266 en wel problemen.
Laatst toen ik aan het spelen was sloeg mijn modum EN systeem vast, ik dacht dus dat het aan het stroom net of de voeding lag, maar dat weet ik niet zo zeker
heeft er iemand dit ook eerder gehad en weet waar het aan ligt?
Alleen bij spellen?