Toon posts:

msi kt7 pro2-ru brak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
msi probs krijg dit mobo niet stabiel iemand dezelfe problemen zoals
instabiel
ubs problemen 2.0
ram check problemen(hangen)
beschermingsfouten van win 98se

post maar misschien worden we er wijzer van!!!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Brak mobo? ff omruilen?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Ik denk eerder aan brak geheugen. Heb je de setup defaults geladen?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 12 november 2001 22:19 schreef Moartn het volgende:
Brak mobo? ff omruilen?
Of brak mem, ff omruilen?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb diverse keren bios defaults geladen maar dat hielp niet.
Ook cmos gecleard en een nieuwe bios opgehaald.
Daarover de nieuwste 4in1 drivers (35) gezet.
OP het msi forum is het ook al een en al wanklank.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:39 schreef blaffe het volgende:
Ik heb diverse keren bios defaults geladen maar dat hielp niet.
Ook cmos gecleard en een nieuwe bios opgehaald.
Daarover de nieuwste 4in1 drivers (35) gezet.
OP het msi forum is het ook al een en al wanklank.
Op ieder mobo forum is t "een en al wanklank"; bij t bouwen van n nieuw systeem zijn r nu eenmaal n hoop variabelen. Voor t gemak krijgt t mobo meestal de schuld. Vertel s iets over je geheugen en andere componenten.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

www.simmtester.com

Download ff het tooltje docmem van bovenstaande site... ff 50 runs laten draaien, en kijken of je geheugen het volhoud. Zodra het geheugen fouten geeft, kun je het dus omruilen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Je eigen wel ontladen voor dat je aan je computertje hebt geknutselt :Y)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:46
Op maandag 12 november 2001 22:52 schreef deGrad het volgende:

[..]

Op ieder mobo forum is t "een en al wanklank"; bij t bouwen van n nieuw systeem zijn r nu eenmaal n hoop variabelen. Voor t gemak krijgt t mobo meestal de schuld. Vertel s iets over je geheugen en andere componenten.
idd, mensen bij wie het apparaat goed werkt gaan niet op een forum rondhangen :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb 'm hier ook draaien en hij is zeker niet brak. Wanneer ik alles op default draai (dus 1800+ op 1533Mhz, etc.) is het bordje echt rock-stable.
Overklokken kan die wat minder goed mee overweg (multiplier eentje hoger en de PC loopt na een uurtje }:O 'en draaien wel vast. Het is jammer dat de northbridge op dit bord geen actieve koeling heeft, misschien dat daarmee het overklokken wat beter gaat.

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:51 schreef FalconM het volgende:
Heb 'm hier ook draaien en hij is zeker niet brak. Wanneer ik alles op default draai (dus 1800+ op 1533Mhz, etc.) is het bordje echt rock-stable.
Overklokken kan die wat minder goed mee overweg (multiplier eentje hoger en de PC loopt na een uurtje }:O 'en draaien wel vast. Het is jammer dat de northbridge op dit bord geen actieve koeling heeft, misschien dat daarmee het overklokken wat beter gaat.
Wanneer n multiplier overklok niet stabiel is ligt dat zeer waarschijnlijk gewoon aan de proc; de northbridge wordt in dat geval natuurlijk niet extra belast. Hooguit kan t mobo niet t gewenste voltage leveren; 1,85v max. is (voor n AXP) niet bijster veel. Let ook op je koeling, zou ik zeggen; n nadeel van de MSI is dat de temp sensor gewoon te ver van de proc af zit. Het ding geeft veel te optimistische temp readings.

Verwijderd

Topicstarter
Als je het echt niet meer weet wil je het toch uitzoeken ga je effe kijken op een forum net als hier.
Maar hier is de configuratie:>
1)antc dxw-01 level entry servercase met chieftec voeding 340watt
> 2)msi kt7 266 pro2-ru
> 3)athlon xp 1800+
> 4)2x256 ddr dane elec cas 2,5
> 5)cooler master DP5-6i31c
> 6)ibm dnja 13,5 gb hardisk 7200rpm
> 7)lg cdr 8522B
> 8)floppydrive sony
> 9)livekaart value creative
> 10)hercules 3d prophet 4500 64mb
> 11)3com netwerkkaart10/100
>
> In de case zitten 5 casefans.

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
USB 2.0 wordt vooralsnog niet officieel door M$ ondersteunt. De laatste beta-driver is 24 oktober 'expired' en werkt nu dus niet meer.
Pas wanneer M$ een nieuwe driver online gooit kun je USB2.0 weer proberen. Bij mij werken die USB2.0 poorten dus ook niet :(

Volvo V70 D5 my2011

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op woensdag 14 november 2001 00:18 schreef FalconM het volgende:
USB 2.0 wordt vooralsnog niet officieel door M$ ondersteunt. De laatste beta-driver is 24 oktober 'expired' en werkt nu dus niet meer.
Pas wanneer M$ een nieuwe driver online gooit kun je USB2.0 weer proberen. Bij mij werken die USB2.0 poorten dus ook niet :(
Punt een wat heb je nu aan USB 2.0, maar goed nauwelijks of geen apparaten ondersteunen dat. En denk dat zun geheugen idd brak is. FF testen dus met ander geheugen.

..::System Specs::..

Pagina: 1