Toon posts:

wat is het leven zonder onzin ???

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onzin is een noodzakelijk element in onze samenleving. Iemand die altijd serieus is zal op den duur slachtoffer worden van zijn eigen systeem, daar hij niet kan inspelen op of inleven in de gedachtengang van de medemens, waardoor hij uiteindelijk in een isolement zal geraken.

Teeuwen

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Onzin is een noodzakelijk onderdeel van onze samenleving - en van het leven zelf. Ik ben persoonlijk dan ook een grote fan van Monty Pyhton, om maar eens iets te noemen.

Maar onzin is geen noodzakelijk onderdeel van W&L. Daar is de HK voor, die je pas in kan als je al een tijd geregistreerd bent en een bepaald aantal nuttige post heb gedaan, banjavi teeuwen.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Sandra198
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01-2013
Op maandag 12 november 2001 21:52 schreef teeuwen het volgende:
Onzin is een noodzakelijk element in onze samenleving. Iemand die altijd serieus is zal op den duur slachtoffer worden van zijn eigen systeem, daar hij niet kan inspelen op of inleven in de gedachtengang van de medemens, waardoor hij uiteindelijk in een isolement zal geraken.

Teeuwen
Klopt. Je moet niet altijd serieus zijn en inderdaad ben je op den duur zelf het slachtoffer worden van je eigen systeem.
Dit is net zoiets als, wat is het leven zonder pret maken.
Dit heeft ieder mens gewoon nodig.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48

Crusader

Arc Nature

Op maandag 12 november 2001 21:58 schreef Lord Daemon het volgende:
<alottatalk> banjavi teeuwen.
:P
Waanzinnig onzin voorbeeld :+

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
waarom moet ik eerst serieus zijn om lol te mogen hebben hier???

Sandra, met jou kan ik praten meid :)

Teeuwen = Guisseppe & Banjavi (2 man sterk)

• MaDLiVe
  • Laatst online: 22:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 12 november 2001 22:01 schreef teeuwen het volgende:
waarom moet ik eerst serieus zijn om lol te mogen hebben hier???

Teeuwen = Guisseppe & Banjavi (2 man sterk)
Tuurlijk, maar je moet weten wat de grens is.
Waar kan ik lol maken en waar niet, waar is de plek der serieuse zaken.

En natuurlijk een grap tussendoor brengt alleen maar meer vreugde aan dit al "vreugdevolle" leven.

Maar voor een ieder geld ken uw grenzen.

De regeling is volgens mij wel goed opgesteld.

Eerst leren serieus te zijn en dan kunt u vanzelf lol maken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
vandaar dat mijn buurman zo'n saaie lul is.

teeuwen

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 14:51

Basszje

Reisvaap!]

Uhm het gaat hier over plaatsbepaling. Onzin is cool, ik post ook in de HK.

Maar als je ff een serieuze discussie wilt is daar W&L.
En als je tussen een serieuze discussie allemaal onzin leest daalt de motivatie ( en het verloop van de discussie ) tot een nulpunt.

En dus kan je nooit je serieuze kant volledig en goed ventileren op dit forum.

En imo strookt dat dus met de doelstelling van dit forum.
Dan kan je net zo goed alles in de HK posten.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Ach, 't is onderhevig aan de definitie van onzin. Iets wat volgens iemand geen zin heeft is volgens zijn/haar definitie onzin. D'r zal altijd een continuum bestaan tussen zin en onzin, deze is dan wel subjectief, omdat de een de scheidslijn wat meer naar rechts en de andere naar links legt (continuum ff horizontaal ;) )

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 21:58 schreef Lord Daemon het volgende:
Maar onzin is geen noodzakelijk onderdeel van W&L. Daar is de HK voor, die je pas in kan als je al een tijd geregistreerd bent en een bepaald aantal nuttige post heb gedaan, banjavi teeuwen.
Sja, je hebt ook mensen die alleen lid worden vanwege W&L ;)!

Neh, grapje hor! Trouwens, dan stijgt het niveau toch nog enigzins :D!

Verwijderd

Topicstarter
laat me die huiskamer in dan !!!??? Zijn jullie hier ook weer van mijn gezeik af en dan kom ik nog wel eens terug als ik wel serieuze zaken te melden heb.

trouwens, wat ik een serieuze zaak vind, kunnen julie goed als onzin beschouwen......t'is maar net waar je scheidlijn ligt.

teeuwen

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op maandag 12 november 2001 22:11 schreef teeuwen het volgende:
laat me die huiskamer in dan !!!??? Zijn jullie hier ook weer van mijn gezeik af en dan kom ik nog wel eens terug als ik wel serieuze zaken te melden heb.

trouwens, wat ik een serieuze zaak vind, kunnen julie goed als onzin beschouwen......t'is maar net waar je scheidlijn ligt.

teeuwen
Tip: er zijn vast welandere plekken waar je wel onzin mag lullen, zonder ons hiermee lastig te vallen, en over dat laatste: JIJ beslist hier helaas niet wat onzin is, dat doen de modjes

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Iemand die altijd serieus is zal op den duur slachtoffer worden van zijn eigen systeem, daar hij niet kan inspelen op of inleven in de gedachtengang van de medemens, waardoor hij uiteindelijk in een isolement zal geraken.
Waarom heb je 'onzin' nodig om in te kunnen spelen op de gedachtengang van anderen?
Waarom is het erg als iemand in een isolement raakt?

Als er helemaal geen onzin was, zou iedereen zich ook in elkaar kunnen leven: ze zouden tenslotten geen onzin denken.
Kortom, zonder onzin is het beter.

En aangezien ik zo makkelijk je stelling kan omkeren, is je stelling, juist, je voelt hem al: onzin.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Topicstarter
dus iedereen loopt hier gewoon de reet van de mod te likken???? wat een bullshit.....
een mod bepaalt niet wat ik mag denken en wat niet.

Teeuwen

Verwijderd

Topicstarter
domme vragen bestaan ook nog zie ik wel: "Waarom is het erg als iemand in een isolement raakt???"

Teeuwen

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 12 november 2001 22:29 schreef teeuwen het volgende:
dus iedereen loopt hier gewoon de reet van de mod te likken???? wat een bullshit.....

Teeuwen
Als er nou allemaal mannetjes zoals jij hier rond zouden lopen dan was het een grote chaos.
Maar ja, dat snap jij natuurlijk niet, jij zit hier om ons te zieken. :r

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Crusader
  • Laatst online: 23:48

Crusader

Arc Nature

Op maandag 12 november 2001 22:29 schreef teeuwen het volgende:
Maar helaas bepaalt ie wel wat jij hier mag doen en wat niet...
Verder ben ik het wel met je eens dat we zonder onzin maar een saai leven hebben. Onzin is soms ook een goede bodem voor humor, wat het leven leuk maakt :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
aangezien dit de bodem van Tweakers is.....en er hier geen humor of onzin geaccepteerd wordt, zou deze site dus niet leuk moeten zijn.

(correct me if I'm wrong)

Teeuwen

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 14:51

Basszje

Reisvaap!]

Op maandag 12 november 2001 22:31 schreef teeuwen het volgende:
domme vragen bestaan ook nog zie ik wel: "Waarom is het erg als iemand in een isolement raakt???"

Teeuwen
Dus is het bewezen dat je geen stelling kan doen, zonder je stelling te onderbouwen en argumenten te geven..

Oftewel , je kan niet iets beweren en het waar verklaren zolang het tegendeel ook nog te bewijzen is , immer true != false.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Topicstarter
da's niet waar...

Stellingen hoef je niet te onderbouwen, verklaringen over de stelling echter wel.

op school wordt ook niet gezegd: Stelling: a=1(want...), b=2(want...). Hoeveel is c??

Teeuwen

(stellingen die bouwvakkers gebruiken moeten echter wel worden onderbouwd, anders donderen ze naar beneden....maar dit terzijde)

Verwijderd

Als we zouden leven zonder onzin, dan zouden we ons daar niet van bewust zijn en het niet missen noch nodig hebben, maar als we wel leven met onzin, dan is het een welkome afwisseling om te ontsnappen aan de alledaagse sleur.

Kortom: geniet, maar onzin met mate.

Verwijderd

Topicstarter
omgekeerde stelling:

" doe onzinnig en ben serieus met mate. "

• Lordy79
  • Laatst online: 22:17

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 12 november 2001 22:55 schreef Kyori het volgende:

Kortom: geniet, maar onzin met mate.
Er zijn mensen, en daar hoort Lordy ook bij, die soms kunnen genieten van onzin.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:04 schreef teeuwen het volgende:
omgekeerde stelling:

" doe onzinnig en ben serieus met mate. "
Dan kunnen we bezig blijven, waarde vrind. We houden het bij de andere stelling, want dan is er hier meer orde. Als je zo ontzettend graag onzin wil posten, verwijs ik je naar het Fok!Forum, daar hebben ze er een speciaal Onzinforum, voor mensen zoals jij. :)

Verwijderd

Topicstarter
Waaruit blijkt dat dan?
Onderbouw je mening eens...

Teeuwen

Verwijderd

Topicstarter
Hoho... mensen zoals ik?
Hoe ben ik dan? Hoe weet jij dat? Hoe weet jij hoe ik ben, in het dagelijks leven? Of ga je er nou maar gemakshalve vanuit dat ik gewoon stereotype eikel ben die altijd maar loopt te fokken?

Teeuwen

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Sommige mensen verkiezen isolement, omdat ze niet met de wereld op kunnen schieten. Die vinden dat geheel niet erg. Jij zou het erg vinden en je kan blijkbaar niet verder dan je eigen gedachtenwereldje kijken. Het was een retorische vraag, bedoeld om je er even over na te laten denken.

Blijkbaar teveel gevraagd...

Verwijderd

Topicstarter
Gelul!

Jij kan ook niet zonder andere gedachtengangen... niemand kan dat. Want als je alleen je eigen gedachtengang hebt, heb je ook nix over over na te denken. Je zou alleen je eigen kunnen veranderen en dat kan niet zonder andere meningen. Dus .... iemand die in een isolement zit, heeft geen sociaal leven... en ik ken weinig tot GEEN mensen die dat prefereren boven een sociaal leven...

Teeuwen

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Gelul!
Zeer genuanceerd uitgedrukt dat je het er niet mee eens bent. Dit alleen is al voldoende voor een ban mijns inziens.
Jij kan ook niet zonder andere gedachtengangen... niemand kan dat. Want als je alleen je eigen gedachtengang hebt, heb je ook nix over over na te denken.
Welnee, mijn hoofd is gevuld met genoeg kennis van problematiek om over na te denken zonder dat ik met enig ander wezen in contact hoef te komen. Goed/kwaad, oorlog/vrede, het doel van de mensheid, etc.
Bijvoorbeeld in de filosofie zie je vaak dat eenlingen met volkomen uitgewerkte nieuwe gedachtengangen komen: daar hebben ze geen anderen voor nodig (bij voorkeur niet soms) en ze hebben voldoende om over na te denken.
Je zou alleen je eigen kunnen veranderen en dat kan niet zonder andere meningen.
Het kan ook op basis van feiten.
Dus .... iemand die in een isolement zit, heeft geen sociaal leven...
Dat zit in de definitie van isolement besloten. x = x
en ik ken weinig tot GEEN mensen die dat prefereren boven een sociaal leven...
Maar ze zijn er wel.

P.S. Lees je nieuwe signature eens

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op maandag 12 november 2001 23:11 schreef teeuwen het volgende:
Hoho... mensen zoals ik?
Hoe ben ik dan? Hoe weet jij dat? Hoe weet jij hoe ik ben, in het dagelijks leven? Of ga je er nou maar gemakshalve vanuit dat ik gewoon stereotype eikel ben die altijd maar loopt te fokken?

Teeuwen
Ik baseer mijn mening altijd op feiten. Het antwoord is dus: ja, eigenlijk vermoed ik wel dat jij iemand bent die altijd loopt te fokken - en daarvoor hebben we het FOKforum, waar Kyori al naar linkte. Zoals je ziet is dat bedoeld voor onzin, in tegenstelling tot W&L. Dat is bedoeld voor - je raad het nooit - Wetenschap en Levensbeschouwing. Als je hier gaat onzinnen vindt iedereen je vervelend, als je in FOK's onzinforum gaat onzinnen vindt iedereen je koel. Als je dus toch hier blijft onzinnen moet ik wel concluderen dat het je er alleen om gaat om te fokken en te zieken.
Op maandag 12 november 2001 22:39 schreef teeuwen het volgende:
aangezien dit de bodem van Tweakers is.....en er hier geen humor of onzin geaccepteerd wordt, zou deze site dus niet leuk moeten zijn.

(correct me if I'm wrong)
Ik correct je, want je bent wrong. Iets kan leuk zijn zonder dat het onzin is, en iets kan humor zijn zonder dat het onzin is. Een site zonder onzin kan dus zowel humor hebben als leuk zijn - en zelfs als er geen humor was zou het nog zeer gemakkelijk leuk kunnen zijn, bijvoorbeeld door de diepgaande discussies. Humor is er in W&L genoeg - maar dan wel binnen de context van serieuze topics, want daarvoor is dit forum bedoeld. Onzin kan je posten op FOK of op TMFChat of iets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
Feiten... mmm... waar haal jij als eenling die feiten vandaan? Wie zegt dat wat jij vind... feiten zijn? Als je eenling bent, en dat prefereert, wat doe je dan hier?

Een gedachtengang kan je alleen creeren door kennis en kennis creeer je niet niet zelf, die vergaar je door middel van anderen.

Teeuwen

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja.. en ik ben inderdaad (voor jullie) irritant, maar geef toe... jullie lokken het wel uit...

En als het nou alleen maar onzin is wat wij (guisseppe en Banjavi) plaatsen en jullie vinden dat niet interessant, dan moet je er ook niet op ingaan...

Teeuwen

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op maandag 12 november 2001 23:35 schreef teeuwen het volgende:
Een gedachtengang kan je alleen creeren door kennis en kennis creeer je niet niet zelf, die vergaar je door middel van anderen.
Daaruit concludeer ik dat de hoeveelheid kennis alleen maar af kan nemen, en dat wij nu dus minder weten dan de eencelligen van 3 miljard jaar geleden. Right.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op maandag 12 november 2001 23:37 schreef teeuwen het volgende:
Oh ja.. en ik ben inderdaad (voor jullie) irritant, maar geef toe... jullie lokken het wel uit...

En als het nou alleen maar onzin is wat wij (guisseppe en Banjavi) plaatsen en jullie vinden dat niet interessant, dan moet je er ook niet op ingaan...
Wij lokken niets uit. Jij bent irritant. Heel irritant. Als jij onzin post is het mijn taak als moderator om daar op in te gaan, jouw te vertellen dat je dat niet moet doen en ervoor te zorgen dat die onzin op slot gaat of verwijderd wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is een superfoute interpretatie (wat een woord!!) van dit feit.
Kennis vergaar je in samenspel en overleg meet anderen. Je kunt kennis inderdaad zelf maken, maar we hebben het hier (in de tegenwoordige tijd) over voorkennis....

Om kennis te creeren van jezelf, heb je voorkennis van anderen nodig...

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
[nog meer geblaat in betekenisloze zinnen]
Sjongejonge, wat kan jij een betekenisloze zinnen produceren zeg.

Verwijderd

Topicstarter
Laat me dan geen tegenspraak geven... sorry hoor... maar wat ben jij een domme moderator!!

Jij bepaalt voor mij wanneer ik wel en geen onzin mag plaatsen... nou nou nou... gooi me er dan nu maar meteen vanaf.. ik zal geen moeite meer doen om erop te komen middels een andere naam of adres...

en trouwens... ik vind het serieus geen onzin, het is een serieuze discussie over onzin... laat ik de vraag dan zo stellen. " Wat is onzin, en wie bepaalt dat?"

Teeuwen

Verwijderd

Topicstarter
teeuwen schreef:
[nog meer geblaat in betekenisloze zinnen]

Dit heb ik NIET geschrevn.. dus prima dat je er commentaar op hebt... maar ik SCHREEF het niet!!!!

Als je iemand qoute, doe het dan goed en wees eerlijk!!
Kom op nou man... dit vind ik nou onzin!

Teeuwen, banjavi... wie ik ook wezen mag!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Je bent niet serieus te nemen met al die niet relevante reacties die je in andere draden plaatst.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Dit heb ik NIET geschrevn.. dus prima dat je er commentaar op hebt... maar ik SCHREEF het niet!!!!

Als je iemand qoute, doe het dan goed en wees eerlijk!!
Hallo Pino, daarom schreef ik het tussen blokhaken. Dat wil zeggen: dit heb ik ingevoegd in de quote, bijvoorbeeld een samenvatting of [..] voor een knipje.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 12 november 2001 23:43 schreef teeuwen het volgende:

en trouwens... ik vind het serieus geen onzin, het is een serieuze discussie over onzin... laat ik de vraag dan zo stellen. " Wat is onzin, en wie bepaalt dat?"
quote uit de W&L-faq:
Dus een simpele vraag, een weinig boeiend raadsel, of een verzoek om huiswerkhulp zullen waarschijnlijk gesloten worden. Zorg er ook voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:43 schreef teeuwen het volgende:
Laat me dan geen tegenspraak geven... sorry hoor... maar wat ben jij een domme moderator!!

Jij bepaalt voor mij wanneer ik wel en geen onzin mag plaatsen... nou nou nou... gooi me er dan nu maar meteen vanaf.. ik zal geen moeite meer doen om erop te komen middels een andere naam of adres...

Teeuwen
Hij is misschien een domme moderator volgens jou, maar jij bent:

Ahum...geef me ff de tijd wil je........samen met die andere aarslikkers maatjes van je probeer je enorm interessant en dwars over te komen. Je noemt Lorddeamon een domme moderator........ooit gehoord van domme uitspraken:?

En ik vraag me af wat er erger is, een domme moderator of een sfeer verzieker! Aan jou de keus!

Verwijderd

Topicstarter
Zeg nou gewoon eens wat je bedoelt man... maargoed, ik mag hier niet op ingaan. Maar... mijn stelling over wat serieus is en wat niet en wie wat waarom en wanneer bepaalt... sorry hoor maar meneer de moderator .... ik vind jou stelling niet serieus te noemen en hoort dus thuis in de huiskamer... Maarja, daar mag ik niet in...

Wanneer mag ik er wel in eigenlijk? Of moet ik daarvoor naar de FAQ??
Teeuwen

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Wanneer mag ik er wel in eigenlijk? Of moet ik daarvoor naar de FAQ??
[scarcasm]
Zou je denken?
[/sarcasm]

Verwijderd

Topicstarter
Aarslikkers vriendjes? Moderator... er wordt gescholden hier! Dat mag niet!!

Teeuwen

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:51 schreef teeuwen het volgende:
Aarslikkers vriendjes? Moderator... er wordt gescholden hier! Dat mag niet!!

Teeuwen
Oh enneh je zat mij af te kraken in een ander draadje dat ik niet slim bezig was heh! Heel subtiel gezegt trouwens :r!

Nu vraag ik me af waarom je onder elke post je naam neerzet!
Die staat namelijk altijd al links boven :D! Das pas NIET slim!

Ik ga me verder niet tot je niveau verlagen. bye!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Aarslikkers vriendjes?
Ja, lekker, problemen mee? Ik verdien tenminste 2 ton per jaar ermee; nu jij weer.
Moderator... er wordt gescholden hier! Dat mag niet!!
Grappig, ik heb geen scheldwoord gezien.
Teeuwen
Enkel iemand die hier verdwaald is en het FOKforum zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Anders vergeet ik hoe ik heet...

Mijn redenatie staat onder de topic "naam"... maarja, die is gesloten!
Mocht dus niet van meneer de moderator...

Teeuwen

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Heej LD, kan je ook met terugwerkende kracht al iemands reacties uit een forum verwijderen? Lijkt me wel nuttig in deze, gezien de ravage die deze aandachtstrekker aanricht in andere draden...

Verwijderd

Topicstarter
Ja... aandachtstrekker... en jullie geven het ook nog. Als jullie niet reageren, heb ik de mogelijkheid niet om een ravage aan te richten...

Maargoed, waarom is dit nou onzin dan? Ik heb toch een serieuze vraag over wat onzin is of niet?

Teeuwen

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Mocht dus niet van meneer de moderator...
Het is nog niet tot je botte harses doorgedrongen dat iedereen hier heel tevreden is met meneer de moderator? Dat iedereen de regels nuttig vindt en dat ze zo nu en dan wel een beetje gebogen worden als de bezoekers dat gezamelijk lijken te willen? Waarom denk je dat dit topic nog open is, bijvoorbeeld?

Kwaliteitsbewaking is een must op drukbezochte internet locaties. Zeker om niet nader te noemen kleuters buiten te houden die de zaak verzieken met onderwerpen die niet op het forum thuishoren, in de visie van de persoon die is aangesteld, met instemming van de gebruikers, om dat te beoordelen.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

teeuwen schreef:
Maargoed, waarom is dit nou onzin dan? Ik heb toch een serieuze vraag over wat onzin is of niet?
Helaas heb je het met voorgaand gedrag onmogelijk gemaakt serieus te worden genomen.

Deze zeer interessante discussie zullen we dus door je eigen stommiteit moeten missen.

Verwijderd

Peace :)........

Verwijderd

Topicstarter
Wacht ff... nou snap ik je niet

Als dit onderwerp niet thuis hoort op dit forum, is er ook geen rede om de regels enigszins te buigen... waarom doen jullie dit dan wel?

Teeuwen

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 13 november 2001 00:05 schreef teeuwen het volgende:
Wacht ff... nou snap ik je niet

Als dit onderwerp niet thuis hoort op dit forum, is er ook geen rede om de regels enigszins te buigen... waarom doen jullie dit dan wel?

Teeuwen
Omdat het soms wel leuk is om iemand zichzelf voor schut te laten zetten in afwachting op zijn ban... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb je niet helemaal door wie wie zichzelf voor schut zet... als jij denkt dat ik nu voor schut wordt gezet door mezelf en meerdere mensen vinden dat, dan vind ik dit niveau inderdaad erg laat.. jammer, want het is op zich een best leuk forum... maargoed... reacties als die van ons, mogen dus blijkbaar niet.... ik mag dus niet iet plaatsen wat eventueel onzin is om een discussie te maken... kijk je wel eens het lagerhuis? Wie zet zich daar dan voor schut?

Teeuwen

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 13 november 2001 00:09 schreef teeuwen het volgende:

Volgens mij heb je niet helemaal door wie wie zichzelf voor schut zet...
Zoveel mensen... zoveel meningen... :)
[...dan vind ik dit niveau inderdaad erg laag...]
zie hierboven
reacties als die van ons, mogen dus blijkbaar niet.... ik mag dus niet iet plaatsen wat eventueel onzin is om een discussie te maken... kijk je wel eens het lagerhuis? Wie zet zich daar dan voor schut?
Klopt. Overigens vind ik dit topic nog best wel nuttig en ik denk dat die domme moderator dat ook vindt, daar deze nog niet op slot is. Maar ik heb ook even gekeken naar de topics waar je ook gereageerd hebt en die posts zijn vrij tegendraads en/of vallen onder het kopje 'onzin / niet productief'.

Weet jij eigenlijk wat het doel van GoT is?

En ja, ik kijk wel eens naar het lagerhuis. Maar vergelijk W&L alsjeblieft NIET met het lagerhuis.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik vergelijk W en I ook niet met het lagerhuis... ik vergelijk jou reactie op mijn stellingen met het lagerhuis.

Het komt er dus op neer doordat wij in andere topics onzinnig zijn (wat klopt) in deze topic (wel serieus) niet meer serieus genomen worden.
Dus in het dagelijks leven zouden jullie een caberatier ook niet serieus kunnen nemen...

beetje geinen mag toch wel... en inderdaad... ik vind dat je niet altijd maar serieus moet zijn... sorry voor mijn mening, maar het is toch echt zo.

Teeuwen

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 13 november 2001 00:16 schreef teeuwen het volgende:
Nee, ik vergelijk W en I ook niet met het lagerhuis... ik vergelijk jou reactie op mijn stellingen met het lagerhuis.
Ik hoop dat je de functie van smiley's begrijpt...
Het komt er dus op neer doordat wij in andere topics onzinnig zijn (wat klopt) in deze topic (wel serieus) niet meer serieus genomen worden.
Ik neem je volledig serieus. Anders zou ik ook geen tijd steken in de posts die ik post. Dit topic vind ik best nuttig en je scheldt niet. Zolang mensen niet schelden en er progressie in een discussie zit, discussieer ik graag.
beetje geinen mag toch wel... en inderdaad... ik vind dat je niet altijd maar serieus moet zijn... sorry voor mijn mening, maar het is toch echt zo.
No problem. Maar naar mijn mening (en zie dit niet als aanval ofzo) ben jij iets teveel bezig met niet-serieus zijn voor een serieus forum als GoT.
En inderdaad: we hebben een huiskamer waar alleen maar onzin staat. Het idee is dat een nieuwe user niet meteen de HK inkan, omdat onzin posten op GoT niet een doel op zich moet zijn, maar een extra. En een heleboel gebruikers dachten hier in het verleden anders over.

Verwijderd

Topicstarter
En ik nog steeds...

ik zou nu wel serieus moeten zijn... (beetje raar, maargoed).

Ik vind het ook dat er zoveel onzinnige reacties op mijn serieuze topic komen. Daar wordt nix aan gedaan...
Beetje jammer, want zo wordt mijn topic niet serieus genomen, (ookal zeg je dat jij dat wel doet) en wordt alle schuld weer op mij gelegd.

Het gaat mij er niet om te stangen, ik wil alleen maar laten zien dat je een forum (dus ook je forumbezoekers) niet kan dwingen om alleen maar serieus te mogen zijn, alvorens je humor mag hebben...

stel je voor.. ik ben een diehard... ik doe nu serieus... en als ik strax in die huiskamer zit, ga ik lopen klooien tot en met... zouden jullie ook niet leuk vinden... (terecht of niet, dat is de tweede vraag).

Waarom mag ik niet flauwekul hebben ... en ik weet gewoon ook wel dat mensen die flauwekul helemaal niet erg vinden... als er maar geen grove dingen worden gezegd, wordt gescholden of weet ik veel wat... onzin vind ik ook bij serieus horen.

Teeuwen

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:18

FCA

Het verbaasd me hogelijk dat deze troll en flame draad nog niet op slot is met de mededeling dat verscheidene personen een waarschuwing of ban krijgen.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Topicstarter
lordy79, we discussieren de volgende keer wel weer verder, het is weer de hoogste tijd voor mij. Hopelijk wordt ik tijdens mijn nachtrust niet geband, zodat ik deze zeer serieuze discussie niet kan voortzetten.

Het is waar dat ik vanavond ook veel rotzooi gepost heb, dat zal wel wat minder worden, als er niet zoveel reacties op komen....maargoed, ik wens iedereen een zeer goede nachtrust toe en wens ze morgen weer veel succes met de dagelijke beslommeringen.

U zijt Gegroet.

Teeuwen

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 13 november 2001 00:24 schreef teeuwen het volgende:

Ik vind het ook dat er zoveel onzinnige reacties op mijn serieuze topic komen. Daar wordt nix aan gedaan...
Beetje jammer, want zo wordt mijn topic niet serieus genomen, (ookal zeg je dat jij dat wel doet) en wordt alle schuld weer op mij gelegd.
Zoals jij je topic starte (en rephrase-de een stuk of 10 posts terug) voldoet je topic niet aan de W&L eis. (zie de FAQ)
...ik wil alleen maar laten zien dat je een forum (dus ook je forumbezoekers) niet kan dwingen om alleen maar serieus te mogen zijn, alvorens je humor mag hebben...
Dat is net zoiets als zeggen dat het best moet kunnen om op een schaakclub (waar stilte belangrijk is) keiharde muziek te draaien en dat je leden niet mag dwingen om geen keiharde muziek te draaien.

GoT is een club van computerfreaks. Als je geen/nauwelijks bijdrage wilt leveren aan het computer-gedeelte van GoT en (bijna) alleen onzin post, waarom zou je er dan lid van worden?

Tevens vind ik het niet raar als de leiding van een club (de moderators bij GoT) jou erop aanspreken als je erg veel onzin post en weinig constructieve bijdrages levert aan de tech-fora.

[quote[stel je voor.. ik ben een diehard... ik doe nu serieus... en als ik strax in die huiskamer zit, ga ik lopen klooien tot en met... zouden jullie ook niet leuk vinden... (terecht of niet, dat is de tweede vraag).[/quote]
1) Je wilt niet weten hoeveel die-hards er serieus en constructief posten in de tech-fora en de grootste onzin posten in de huiskamer. Daarmee is je vraag wel beantwoord.
2) Ik vind het wel terecht. De HK is bedoeld voor onzin/lol/humor-als-doel en de tech-fora zijn bedoeld voor de respectievelijke problemen/topics over het respectievelijke onderwerp dat dat forum behelst.

En W&L is dus bedoeld voor serieuze wetenschappelijk en levensbeschouwelijke zaken waarbij dit onderwerp an sich, en zeker de discussie die wij nu voeren, niet uit de toon valt.
Waarom mag ik niet flauwekul hebben ... en ik weet gewoon ook wel dat mensen die flauwekul helemaal niet erg vinden... als er maar geen grove dingen worden gezegd, wordt gescholden of weet ik veel wat... onzin vind ik ook bij serieus horen.
Wijn hoort in een wijnfles.
Coca-cola hoort in een coca-cola fles.
Onzin hoort in de huiskamer.
W&L hoort in W&L
etc.
etc.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 13 november 2001 00:29 schreef FCA het volgende:
Het verbaasd me hogelijk dat deze troll en flame draad nog niet op slot is met de mededeling dat verscheidene personen een waarschuwing of ban krijgen.
Sinds ik mij inmeng in deze draad, vind ik dat er niet meer getrolld/geflamed is. (sorry dat ik even onbescheiden ben)

Dat iemand gewoon een discussie wil openen over onzin op GoT vind ik helemaal niet verkeerd en je zou het op grotere schaal zelfs Levensbeschouwelijk kunnen noemen.

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:24 schreef teeuwen het volgende:
En ik nog steeds...

ik zou nu wel serieus moeten zijn... (beetje raar, maargoed).
Serieus zijn is uiterst plezierig, probeer het maar eens. :)
Kennelijk, omdat jij geïrriteerde reacties uitlokt bij de mensen.
Het gaat mij er niet om te stangen, ik wil alleen maar laten zien dat je een forum (dus ook je forumbezoekers) niet kan dwingen om alleen maar serieus te mogen zijn, alvorens je humor mag hebben...
Er is een verschil tussen humor en onzin hoor. Humor hoeft niet persé onzin te zijn en het omgekeerde is ook waar. We kunnen het wel afdwingen, maar dat doen we niet, er zijn alleen grenzen, jij kent deze kennelijk niet of weigert ze te zien.
stel je voor.. ik ben een diehard... ik doe nu serieus... en als ik strax in die huiskamer zit, ga ik lopen klooien tot en met... zouden jullie ook niet leuk vinden... (terecht of niet, dat is de tweede vraag).
Dan zou je een mooie HK ban ontvangen en je zou niet de eerste zijn.
Allicht, maar zoals ik - en vele anderen met mij - al eerder gezegd heb, dit is niet een onzin forum, dit is een technisch forum, voor allerlei zaken die niets met computers te maken hebben, is het Fok!Forum.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 21:52 schreef teeuwen het volgende:

Teeuwen
Ik ben bijna nooit serieus eik... :{

Heeft me nu al erg ver gebracht om eerlijk te zijn :+

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op maandag 12 november 2001 23:57 schreef Fused het volgende:
Heej LD, kan je ook met terugwerkende kracht al iemands reacties uit een forum verwijderen? Lijkt me wel nuttig in deze, gezien de ravage die deze aandachtstrekker aanricht in andere draden...
Nee, alleen handmatig. Ik ben bezig. *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ben je al klaar met verwijderen ??????

Teeuwen

Verwijderd

Topicstarter
hey homo's !!!!! haal deze topic dan ook weg!!!!

TEEUWEN

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op dinsdag 13 november 2001 21:04 schreef teeuwen het volgende:
hey homo's !!!!! haal deze topic dan ook weg!!!!

TEEUWEN
Beter nog, ik zal hem sluiten. Dan blijft hij bewaard voor het nageslacht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.