Het is na 9 uur, waarom werkt de search niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
En aangezien ik niet naar topics kan zoeken over de search en er zo snel geen zie:
is het gebruikelijk dat de search niet werkt op dit tijdstip? Laatste mededeling erover van Femme was dat het alleen van 9 tot 9 uitgeschakeld zou zijn.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

:? de search werkt hoor?

Misschien je browser cache effe leeggooien?

Verwijderd

+ gewoon in LA zichtbaar : [topic=308612/1/50]

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
Ik probeerde search en kreeg autometatisch het mededelingenforum, de draad over de search. Dat had ik nog nooit eerder gezien, dus kan niet uit m'n cache komen.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 21:55 schreef Courage het volgende:
+ gewoon in LA zichtbaar : [topic=308612/1/50]
Ik dacht dat dat gewoon een foute draad was over de search die inderdaad niet aan hoort te staan op de tijdstippen dat er in die draad gepost is (laatste post: 11:nogwat uur).

• Sandra198
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01-2013
Op maandag 12 november 2001 21:56 schreef Fused het volgende:
Ik probeerde search en kreeg autometatisch het mededelingenforum, de draad over de search. Dat had ik nog nooit eerder gezien, dus kan niet uit m'n cache komen.
Mooie mededeling dat de search er na 21.00 uur weer is. Het is nu 22.07, en nog steeds niet. (dit is al een week lang!)
Volgens mij is de search overdag ook al niet te bereiken, althans bij mij in elk geval niet.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 12 november 2001 21:51 schreef Fused het volgende:
En aangezien ik niet naar topics kan zoeken over de search en er zo snel geen zie:
is het gebruikelijk dat de search niet werkt op dit tijdstip? Laatste mededeling erover van Femme was dat het alleen van 9 tot 9 uitgeschakeld zou zijn.
Druk eens op je username ;)
en zoeken op topics wil gewoon hóór :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Je zoekactie naar 'blaat' leverde 29 resultaten op. Resultaten 1 - 29.
Werkt gewoon :?

Verwijderd

De search werkt de hele dag al, vanochtend waren ze ermee bezig, maar het werkte bij mij altijd. Nu ook. Ik zou als ik jullie was effe uit- en inloggen en idd cache leeggooien.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op maandag 12 november 2001 22:04 schreef Sandra198 het volgende:

[..]

Mooie mededeling dat de search er na 21.00 uur weer is. Het is nu 22.07, en nog steeds niet. (dit is al een week lang!)
Volgens mij is de search overdag ook al niet te bereiken, althans bij mij in elk geval niet.
De search doet het al sinds eind vorige week weer de hele dag (echter niet met alle functionaliteit). Dat-ie het bij jou niet doet moet door een caching oid komen.

• Sandra198
Op maandag 12 november 2001 22:07 schreef Femme het volgende:

[..]

De search doet het al sinds eind vorige week weer de hele dag (echter niet met alle functionaliteit). Dat-ie het bij jou niet doet moet door een caching oid komen.
Een caching oid? Wat is dat? En hoe kan dat verholpen worden?

ff voor alle duidelijkheid: ik gebruik W98SE. Ik heb de temporaty internet files en alles wat daarin zat, leeggemaakt. Cookies staat ook al niets meer in, en de history is ook leeg.

Verwijderd

oid = of iets dergelijks ;)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

temporaty internet files = cache, anders mischien even op ctrl+f5 stompen? ;)

• Sandra198
O, dat wist ik niet. Heb net Ctrl F5 gedaan. Ik ga morgen zeker de search weer proberen. Ben benieuwd. Bedankt in ieder geval

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
Het kan m'n cache niet zijn, want ik heb het nog nooit eerder gehad. Cache evengoed leeggegooid natuurlijk :)

De zoekfunctie is beperkt: kan ik alle topics waar een bepaalde user (de zoekterm) in heeft gepost in een bepaald forum opzoeken?

(Ik zoek net, na het leeggooien van m'n cache, op zoekterm 'bla', zoeken op: gebruikersnaam, in forum W&L en krijg weer de search draad van het mededelingenforum)

Verwijderd

proxy :?

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Topicstarter
Nope, geen proxy.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hier het zelfde... kan ook niet zoeken. Alle coockies, temp files en aanverwante bestanden al verwijdert. Als ik zoek op gebruikersnaam krijg idd het linkje naar het mededelingsforum, of, helemaal ranzig, een foutmelding van de ICQ pagina. Hoe kan dit? :(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op maandag 12 november 2001 22:07 schreef Femme het volgende:

[..]

betekent dat dat ooit weer de HK, SG en NSTM topics bij de search zitten want ik flip echt uit hier, kan niks meer terugvinden van wat ik post :(

PIII 800@804 Mhz

• Han
  • Niet online

Han

Op dinsdag 13 november 2001 00:24 schreef ViperGTS het onderandere volgende:
......ik flip echt uit hier, kan niks meer terugvinden van wat ik post :(
Idd, ik begin echt te flippen hier. Laatste paar dagen continue 404 error, page not found etc etc... Ligt het aan mij of is het forum zo brak als het maar kan. Surfen over het forum, opzoeken van topic's/reacties danwel posten op zich brengt heel veel frustraties met zich mee! :r

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 13 november 2001 00:39 schreef Merely het volgende:

[..]

Idd, ik begin echt te flippen hier. Laatste paar dagen continue 404 error, page not found etc etc... Ligt het aan mij of is het forum zo brak als het maar kan. Surfen over het forum, opzoeken van topic's/reacties danwel posten op zich brengt heel veel frustraties met zich mee! :r
ik krijg geen errors maar gewoon overal zijn de HK, SG en NSTM topics uitgehaald, en das nou net waar ik het meeste post, en kan er niet in searchen dus vind nooit mijn posts terug...........trieste acties

PIII 800@804 Mhz

• Han
  • Niet online

Han

Die HK, SG en NSTM topics boeien mij eigenlijk niet zoveel. Ik ga voor de technische topic's. En die kan ik dus dus niet terugvinden via mijn gebruikersnaam.... Ahhhhh!

• Arjan A
  • Laatst online: 01:14

Arjan A

Cenosillicafoob

En waar blijven die eikels van een 'moderators'???
Ik zie alleen maar zwart gekleurde usernames hier :( :( :(

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 13 november 2001 01:46 schreef Arjan_A het volgende:
En waar blijven die eikels van een 'moderators'???
Ik zie alleen maar zwart gekleurde usernames hier :( :( :(
Mag ik je bij deze waarschuwen voortaan wat minder snel mensen "eikels" te noemen? :( (bedankt trouwens :Z).

Doe verder eens relaxed ofzo, er loopt al een hele tijd een topic over de search (meerdere zelfs). Daarin is prima gereageerd.

De search doet het deels. Ik heb bij de mededeling een extra post met uitleg geplaatst

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.