Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Ik dacht dat dat gewoon een foute draad was over de search die inderdaad niet aan hoort te staan op de tijdstippen dat er in die draad gepost is (laatste post: 11:nogwat uur).Op maandag 12 november 2001 21:55 schreef Courage het volgende:
+ gewoon in LA zichtbaar : [topic=308612/1/50]
Mooie mededeling dat de search er na 21.00 uur weer is. Het is nu 22.07, en nog steeds niet. (dit is al een week lang!)Op maandag 12 november 2001 21:56 schreef Fused het volgende:
Ik probeerde search en kreeg autometatisch het mededelingenforum, de draad over de search. Dat had ik nog nooit eerder gezien, dus kan niet uit m'n cache komen.
Volgens mij is de search overdag ook al niet te bereiken, althans bij mij in elk geval niet.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Druk eens op je usernameOp maandag 12 november 2001 21:51 schreef Fused het volgende:
En aangezien ik niet naar topics kan zoeken over de search en er zo snel geen zie:
is het gebruikelijk dat de search niet werkt op dit tijdstip? Laatste mededeling erover van Femme was dat het alleen van 9 tot 9 uitgeschakeld zou zijn.
en zoeken op topics wil gewoon hóór
Werkt gewoonJe zoekactie naar 'blaat' leverde 29 resultaten op. Resultaten 1 - 29.
Verwijderd
De search doet het al sinds eind vorige week weer de hele dag (echter niet met alle functionaliteit). Dat-ie het bij jou niet doet moet door een caching oid komen.Op maandag 12 november 2001 22:04 schreef Sandra198 het volgende:
[..]
Mooie mededeling dat de search er na 21.00 uur weer is. Het is nu 22.07, en nog steeds niet. (dit is al een week lang!)
Volgens mij is de search overdag ook al niet te bereiken, althans bij mij in elk geval niet.
Een caching oid? Wat is dat? En hoe kan dat verholpen worden?Op maandag 12 november 2001 22:07 schreef Femme het volgende:
[..]
De search doet het al sinds eind vorige week weer de hele dag (echter niet met alle functionaliteit). Dat-ie het bij jou niet doet moet door een caching oid komen.
ff voor alle duidelijkheid: ik gebruik W98SE. Ik heb de temporaty internet files en alles wat daarin zat, leeggemaakt. Cookies staat ook al niets meer in, en de history is ook leeg.
De zoekfunctie is beperkt: kan ik alle topics waar een bepaalde user (de zoekterm) in heeft gepost in een bepaald forum opzoeken?
(Ik zoek net, na het leeggooien van m'n cache, op zoekterm 'bla', zoeken op: gebruikersnaam, in forum W&L en krijg weer de search draad van het mededelingenforum)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
betekent dat dat ooit weer de HK, SG en NSTM topics bij de search zitten want ik flip echt uit hier, kan niks meer terugvinden van wat ik postOp maandag 12 november 2001 22:07 schreef Femme het volgende:
[..]
De search doet het al sinds eind vorige week weer de hele dag (echter niet met alle functionaliteit). Dat-ie het bij jou niet doet moet door een caching oid komen.
PIII 800@804 Mhz
Idd, ik begin echt te flippen hier. Laatste paar dagen continue 404 error, page not found etc etc... Ligt het aan mij of is het forum zo brak als het maar kan. Surfen over het forum, opzoeken van topic's/reacties danwel posten op zich brengt heel veel frustraties met zich mee!Op dinsdag 13 november 2001 00:24 schreef ViperGTS het onderandere volgende:
......ik flip echt uit hier, kan niks meer terugvinden van wat ik post
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik krijg geen errors maar gewoon overal zijn de HK, SG en NSTM topics uitgehaald, en das nou net waar ik het meeste post, en kan er niet in searchen dus vind nooit mijn posts terug...........trieste actiesOp dinsdag 13 november 2001 00:39 schreef Merely het volgende:
[..]
Idd, ik begin echt te flippen hier. Laatste paar dagen continue 404 error, page not found etc etc... Ligt het aan mij of is het forum zo brak als het maar kan. Surfen over het forum, opzoeken van topic's/reacties danwel posten op zich brengt heel veel frustraties met zich mee!
PIII 800@804 Mhz
Ik zie alleen maar zwart gekleurde usernames hier
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mag ik je bij deze waarschuwen voortaan wat minder snel mensen "eikels" te noemen?Op dinsdag 13 november 2001 01:46 schreef Arjan_A het volgende:
En waar blijven die eikels van een 'moderators'???
Ik zie alleen maar zwart gekleurde usernames hier![]()
![]()
Doe verder eens relaxed ofzo, er loopt al een hele tijd een topic over de search (meerdere zelfs). Daarin is prima gereageerd.
De search doet het deels. Ik heb bij de mededeling een extra post met uitleg geplaatst
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()