CS maakt geluid kapot (VXD blue screen)

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Jaa hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik na het weekend weer terug en, er is weer eens iets wat niet werkt.... :(

Voor het weekend werkte CS nog prima, eigelijk alles werkte prima. En nu wil ik dus even snel een potje CS-en. Kom ik op de server en hoor ik helemaal geen geluid :?

Ga ik weer uit CS en krijg ik een blue screen elke keer als windows probeerd een geluidje af te spelen (winamp,prullebak leegmaken, alles gewoon) Als ik de PC reboot, werkt alles gewoon prima, totdat ik CS opstart.... Ik wordt hier ff niet goed van |:(

Het enige wat ik veranderd heb is dat ik DU-meter heb geinstalleed, en even de optie "piep na iedere MB die gedload wordt"
Maar ik heb DU-meter er zelfs weer afgegooid, en nog steeds de zelfde fout. Ook heb ik HL en CS opnieuw geinstalleerd. MAar ik heb nog steeds geen geluid.

Iemand een idee wat het kan wezen en hoe ik er af kom???

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

ik zou je best wille helpen alleen ik heb er zelf geen alst van. alleen dat mijn voice chat nie werkt das alles....
sorry misschien iemand anders....

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Voor de voice chat moet je A3D UIT zetten. Als jij mij nu ff helpt ;(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

sorry ik weet het echt niet maar ik kan wel ff iemand vragen ik heb heel çs-strike zowat in me icq staan dus ik ga ff wa rondvragen........

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
JA graag!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad, bij mij deed alleen mijn geluid het niet meer na CS, voor de rest ging alles goed. :( ik heb gereinstalled :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 21:46 schreef spart het volgende:
sorry ik weet het echt niet maar ik kan wel ff iemand vragen ik heb heel çs-strike zowat in me icq staan dus ik ga ff wa rondvragen........
Heb je al wat gevonden?? Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. En het is niet bepaald Tof :'(

Verwijderd

Nou ik heb iets vaags da's ECHT NIET tof....kan het niet eens meer spelen....ik kan hem opstarten, een server joinen en op het moment dat ik eindelijk ga beginnen loopt ie vast
Format c en windows opnieuw....niks helpt :'(

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
dat is ook niet echt mooi nee. Maar zonder geluid ook niet. Heb jij ook een VXD blue screen???

Wat is VXD eiglijk?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
JOEPIE :+

Het probleem is opgelost!!! Ik heb m'n geluidskaart even opnieuw geinstalleerd.

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:52 schreef Hu9o het volgende:
dat is ook niet echt mooi nee. Maar zonder geluid ook niet. Heb jij ook een VXD blue screen???

Wat is VXD eiglijk?
ja zoiets wel ja...niks helpt :(
heb nu me verbinding gedeeld dus morgen op mijn eigen pc cs proberen
weet voor 99% zeker al dat ie het gaat doen
wat vxd is.....zou 't niet weten....irri is het wel (als het niet goed werkt)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

hoe zit het als je je geluidskaart eruit haalt of in een ander slot plaatst ?
werkt cs dan wel ?
dan weet je tenminste of het nou aan je geluidskaart ligt of een ander ding

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

mag ik een tip geven: Haal je geluidskaart eruit als ie vaag doet, maak hem stofvrij en stop hem daarna in een nieuw slot. Wat mijn geluidskaart deed was trouwens nog raarder dan bij jullie, als ik tijdens een win2k sessie de stekker van de boxen uit de kaart haalde liep alles vast, deed ik het in win98 gebeurde er niks. :? Even afstoffen en toen crashte ie nie meer :)

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1