They made me do it.
Verwijderd
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
nope, helemaal kaalOp maandag 12 november 2001 21:40 schreef P5ycho het volgende:
een gf2mx zonder enige koeling? ook geen kleine heatsink? klinkt eng.
They made me do it.
Verwijderd
mijn tnt2 m64 heb zelfs een heatsink.
En idd gewoon verder gaan tot ie rare dingen gaat doen, dan een paar mhz terug en lekker laten staan.
edit:typos
dat is mij ook een raadsel -> [topic=316682/1/25]Op maandag 12 november 2001 21:44 schreef shades het volgende:
ik heb een gts2 van asus (7700) en de 2183 xp drivers van nvidia heeft dat overklok tabje helemaal niet.. hoe kom ik dat aan ?
They made me do it.
een nieuwe drivers dus..Op maandag 12 november 2001 21:46 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
dat is mij ook een raadsel -> [topic=316682/1/25]
Verwijderd
das een reg bestand, dubbel klik op coolbits en tada
kan jij ook overclocken
Volgens mij moet je wel een nvidia chipset hebben
nee, ik weet het echt niet hoe ik dat gekregen heb.Op maandag 12 november 2001 21:47 schreef shades het volgende:
[..]
een nieuwe drivers dus..die lui zitten niet stil zeg ?
They made me do it.
Ik heb coolbits niet geinstalleerd.Op maandag 12 november 2001 21:48 schreef Basz het volgende:
ff zoeken naar coolbits in search.
das een reg bestand, dubbel klik op coolbits en tada
kan jij ook overclocken
Volgens mij moet je wel een nvidia chipset hebben
They made me do it.
Verwijderd
ik heb nu det 22.80 (de nieuwste) geinstalleerd
en ik heb dat tappie niet.
bij mijn heeft het toch geen zin om mijn video kaart over te klokken, mijn proc (cel 500 @ 560) is de vertragende factor.
die zag ik laatst ergens te downloaden ...
weet alleen niet meer waar
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Verwijderd
Bijvoorbeeld strepen in het beeld, 'restart' oid? Dit heb ik me al van het begin af aan afgevraagd, maar ik wou er eigenlijk niet een nieuwe thread voor maken, want er zijn al zoveel onzinnige bij en dit is ook niet echt de moeilijkste vraag die je eigenlijk zelf ook wel kunt beantwoorden door te proberen.
Dat proberen is het em nou eigenlijk, want ik vind het namelijk sonde om een nog een kaart te kopen omdat ik hem te ver heb ge-oc'ed.
Verwijderd
geheugen @max 198