Hoihoi!
FF een post in 13. Normaal post ik alleen in 38, maar voor JS moet ik toch echt hier zijn
Ik zit met het volgende probleem:
Ik wil een aantal div's over elkaar plaatsen. Nu komt er nog eens bij dat ik ze gecentreerd over de pagina wil hebben. Dus dat ze ook gecentreerd blijven als ik het window resize. Ik heb het nu opgelost door de eerste layer zo te definieren:
dus dus eerst een layer openen(relatief left:-10px)
dan nog één, en er maar één weer sluiten.
De volgende layers definieer ik allemaal absoluut.
en sluit ik allemaal weer netjes. Na de laatste div geef ik 2 </div>'s , om de allereerste ook weer te sluiten.
Ik heb geen flauw idee waroom dit werkt, maar na veel proberen en klooien lukte dit zomaar
Toch heb ik het volgende probleem:
Onder NS werkt het niet (probeer maar), onder IE6 wél, maar onder sommige 5.5 browsers niet... :((
Kan iemand mij zeggen waarom niet, en zo ja, hoe kan ik dit verhelpen? Dus meer browser-vriendelijk maken?
Je kunt hem hier bekijken.
Alvast heel erg bedankt!!
FF een post in 13. Normaal post ik alleen in 38, maar voor JS moet ik toch echt hier zijn
Ik zit met het volgende probleem:
Ik wil een aantal div's over elkaar plaatsen. Nu komt er nog eens bij dat ik ze gecentreerd over de pagina wil hebben. Dus dat ze ook gecentreerd blijven als ik het window resize. Ik heb het nu opgelost door de eerste layer zo te definieren:
code:
1
| <div id="kop" align="center" style="visibility:visible;position:relative;top:0px;left=-10px;"><div align=center> blablabal </div> |
dus dus eerst een layer openen(relatief left:-10px)
dan nog één, en er maar één weer sluiten.
De volgende layers definieer ik allemaal absoluut.
code:
1
| <div id="1kop" align="left" style="visibility:hidden;position:absolute;top:0px;left:-50px;"> blablabla </div> |
en sluit ik allemaal weer netjes. Na de laatste div geef ik 2 </div>'s , om de allereerste ook weer te sluiten.
Ik heb geen flauw idee waroom dit werkt, maar na veel proberen en klooien lukte dit zomaar
Toch heb ik het volgende probleem:
Onder NS werkt het niet (probeer maar), onder IE6 wél, maar onder sommige 5.5 browsers niet... :((
Kan iemand mij zeggen waarom niet, en zo ja, hoe kan ik dit verhelpen? Dus meer browser-vriendelijk maken?
Je kunt hem hier bekijken.
Alvast heel erg bedankt!!