Toon posts:

OFP ULTIMATE UPGRADE 3 yeehaa!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De wreedste 1st person spel die er is!!!

UPDATE 13/11 :Ultimate Upgrade #3 is now available from Codemasters Coming later this day/week is 1.30. The eagerly awaited patch adds many features like Laser Designator, new vehicles and bug fixes.

It has:
New vehicles:
* BRDM
* BMP-2
* OH-58D Kiowa Warrior
* Bradley

New weapons:
* G36A
* Bizon
* Steyr Aug
* M16 with optics

Along with some new missions. The list of addons, and fixes is too great to list!!! But suffice to say it looks great.
:) :) :) :) :) :) :)

link : http://www.opflashpoint.org/downloads/ofppatch_upgrade3-v1_30.zip

Verwijderd

Topicstarter
BTW zijn er nog wel mensen die dit spel spelen?
Ik vind het namelijk leuker dan GhostRecon :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/person/director.gif JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN O-)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In de search vind ik er best wel veel over..dus je bent niet de enige liefhebber ;)

groot topic over ofp

Waarom is ofp beter dan gr btw?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op maandag 12 november 2001 22:20 schreef pr0t0type het volgende:
BTW zijn er nog wel mensen die dit spel spelen?
Ik vind het namelijk leuker dan GhostRecon :)
Nee, niet meer... maar ik wou ff wat over je icoon zeggen:

KEWL :) tis tenminste wat meer gedurft >:)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 22:24 schreef Maiar het volgende:
In de search vind ik er best wel veel over..dus je bent niet de enige liefhebber ;)

groot topic over ofp

Waarom is ofp beter dan gr btw?
Gewoon door de vrijheid enzo, Groote maps, veel voertuigen, en natuurlijk de missie editor, ik ga ghostrecon wel kopen, aleen weet ik zeker dat GhostRecon wel sneller gaat vervelen vergleken met Ofp. ;)

Verwijderd

Ik heb Ghost Recon ook en ik vind toch dat het ook best wel veel vrijheid heeft en het heeft ook voertuigen - Tanks, kan je eigenlijk in latere levels in die tanks spelen? Dat lijkt me wel erg kewl :)

Ik heb het nog niet goed bekeken eigenlijk ik ben nog bezig met Black Thorn en Battle Realms, avsp2 etc etc :+

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 22:44 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb Ghost Recon ook en ik vind toch dat het ook best wel veel vrijheid heeft en het heeft ook voertuigen - Tanks, kan je eigenlijk in latere levels in die tanks spelen? Dat lijkt me wel erg kewl :)

Ik heb het nog niet goed bekeken eigenlijk ik ben nog bezig met Black Thorn en Battle Realms, avsp2 etc etc :+
Ik heb Blackthorn van de week ook gekocht, maar vond het spel niet zo echt geweldig, zal wel aan mij liggen want ik begrijp al niet zo veel van die besturing :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Okay mensen ik zoek nog mensen voor in m'n Team Charlie, das een armored divisie voor clan [BoB]
Drivers & Gunners nodig! Volledig Nederlands talig!

Voor intresse, contact me of bezoek onze site:
[BoB] Beneluxian operations Batallion

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
vet, vanmiddag als ik thuis ben even downloaden
want ik vind dit spel eigenlijk toch stiekem net even wat vetter van GR, weet niet waarom maarja...
trouwens Deadly Dozen vind ik ook een lekker spel, maar heeft jammergenoeg geen multiplayer-mode (of heb ik niet goed genoeg ernaar gezocht :? )

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Welke patches heb je allemaal nodig dan, of is het gewoon 1 grote?

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Patch is best wel bruut!
Die BRDM is geen soort APC alleen dan zonder 30 MM gun, hij heeft niet eens een wapen :?
De Bradley is echt bruut! heeft 3 wapens :9 25 MM Kanon!! En kanon is letterlijk daarnaast nog een 30 MM machinegeweer en een TOW raketten.
BMP2 nog niet uitgeprobeerd en vandaag nog even netcode bekijken hopelijk is die vet.

• M@NIC
Jam jam, lekka ding... :9
Afbeeldingslocatie: http://www.flashpoint1985.com/download/Bredly/1.jpg
ff maar de WC :P

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

LMAO, weer zo'n gamebakker die zijn spel half aflevert en vervolgens de kopers laat betatesten >:) Hoeveel patches nog voordat het spel af is ? :Y)

• M@NIC
Op dinsdag 13 november 2001 12:15 schreef KillerAce_NL het volgende:
LMAO, weer zo'n gamebakker die zijn spel half aflevert en vervolgens de kopers laat betatesten >:) Hoeveel patches nog voordat het spel af is ? :Y)
Als het maar afkomt :+

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
Ik heb het spel hier origineel, maar een hele tijd niet meer geinstalleerd. Zat vast in een missie, maar een klasgenoot heeft me een paar dagen geleden verteld hoe ik hem toch uit kan spelen :D

Dus maar snel weer even installeren,en natuurlijk de benodigde patches downloaden ! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand Touwens een idee hoe die Laser Ding wekt om die
SU-25 uit de lucht te maaien? als ik die Blackop (LASER) Kies dan dan paktie een onzichtbaar wapen :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 13 november 2001 12:13 schreef Manic het volgende:
Jam jam, lekka ding... :9
Afbeeldingslocatie: http://www.flashpoint1985.com/download/Bredly/1.jpg
ff maar de WC :P
De Trabant roeleert inderdaad jah :D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• M@NIC
Op woensdag 14 november 2001 00:07 schreef pr0t0type het volgende:
Iemand Touwens een idee hoe die Laser Ding wekt om die
SU-25 uit de lucht te maaien? als ik die Blackop (LASER) Kies dan dan paktie een onzichtbaar wapen :?
Beetje zelf zoeken is niet zoveel moeite, maar toch...

Die laser designator werkt niet goed als je upgrade over 1.29 beta heen. Je moet het volgende doen om het goed aan de praat te krijgen:

1 uninstall OFP
2 reinstall OFP
3 install 1.20 patch
4 install 1.30 patch

en dan moet het allemaal werken!
Misschien moet je ook nog ff 1.10 erover heen gooien maar daar vraagt ie dan wel naar...

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Volgens mijn idee is de netcode wel beter geworden, gister avond met de clan getest en geen van alleen werdt gekickt omdat hij een lag attack had alleen manic Win XP liep vast :)
Het is wel dom dat de dedicated server patch nog niet is voor 1.30 :(

• M@NIC
Op woensdag 14 november 2001 09:09 schreef DarkJedi het volgende:
Volgens mijn idee is de netcode wel beter geworden, gister avond met de clan getest en geen van alleen werdt gekickt omdat hij een lag attack had alleen manic Win XP liep vast :)
Het is wel dom dat de dedicated server patch nog niet is voor 1.30 :(
Hm..zit je me uit te lachen !!?? >:)
Maar euh het was wel ok jah... maar liep nog niet super, de pings begonnen op het laatst te groeien.

Maar we hadden gisteren een klein/GROOT probleem, iemand zat bij me in de tank, ik was commander en hij(Shredder) was Gunner. Als ik iets als Target zette zag hij het niet.....
Kan komen omdat Dark Jedi hiero die map heeft gemaakt of het komt door 1.3
Heeft iemand anders dit ook al eens gehad ?
Pagina: 1