Welke geluidskaart kan ik het beste nemen?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik zag in de pw de SB platinum 5.1 (geen audigy) er gezakt zijn, dus toen begon ik te twijfelen over mijn nieuwe hcc-systeempje.
Ik twijfel tussen deze:
-SB audigy player
-Videlogic Sonic Fury
of ff doorsparen voor de:
-SB platinum 5.1
-Game theater XP

Ik wil hem aansluiten op een DD receiver en wil vooral muziek luistern, een filmpje kijken of soms wat gamen (Delta Force of strategie).
Wat kan ik het beste nemen?

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 20:52

Metten

ik hou het graag simpel

In principe heb je niet meer nodig dan een dood-ordinaire Live! player van niet meer dan 90 piek. Je kan ook de Audigy nemen die wat geavanceerder is, die heeft ook een FireWire aansluiting, wat natuurlijk altijd handig kan zijn.

Hoezo denk je trouwens dat de Live platinum goedkoper is? Ik kom op 480 piek voor de live en 525 voor de audigy platinum. Voor die 45 piek is die keus niet zo moeilijk volgens mij...

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 20:52

Metten

ik hou het graag simpel

Ohja ik zou zelf kiezen voor de Hercules Game theater XP, welke al voor 365 piek in de pricewatch staat en bovendien nog een externe breakoutbox heeft.

• WaarAnders
Op maandag 12 november 2001 21:42 schreef Metten het volgende:

Hoezo denk je trouwens dat de Live platinum goedkoper is? Ik kom op 480 piek voor de live en 525 voor de audigy platinum. Voor die 45 piek is die keus niet zo moeilijk volgens mij...
Ik zag dat ie erg gedaald was, k'eb verder nergens opgelet.
Ik ga wel gewoon op de hcc-dagen voor een audigy of 5.1, bij welke prijs voor de audigy kan ik het beste daarvoor kiezen, als je kijkt naar prijs/kwaliteit?

Verwijderd

vraagje: wat houdt een dd receiver precies in

• WaarAnders
Dolby Digital Receiver
Dat wil zeggen, een versterker met 5.1 uitgang en radio in-één

Verwijderd

nee ok niet echt een veel gebruikte afkorting in de audio wereld daarom he. je kan ook beter zoeken naar een versterker waar dts op zit dat is beter dan dolby digital.
Pagina: 1