Toon posts:

[windows2000] Voodoo II Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik zit met het volgende vreemde probleem, onder windows ME werkte deze kaart prima, dus hij is iig niet gaar :)

http://www.vaag.cx/kater/pics/Voodoo%20II.bmp

Waar ligt dit aan?

Ik heb verschillende drivers geprobeerd, dit is het ook niet.
Ik heb overigens een Compaq Presario 5000 (700 mhz/196 mb geheugen). :?

Verwijderd

Nieuwe 3dkaart mischien, hij past nou niet echt bij je formaat computer!}:O

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 15:10 schreef slechtstecserooit het volgende:
Nieuwe 3dkaart mischien, hij past nou niet echt bij je formaat computer!}:O
Ja je heb helemaal gelijk, maar tot de tijd dat ik daar geld voor heb wil ik graag die voodoo II kaart werkend hebben.

Maar dat begreep je vast al uit me vorige post >:)

Verwijderd

w2k ondersteunt de v2 niet echt lekker ofzo..hij ondersteunt addon kaarten niet goed, hij ziet het dan als een secundairy vga kaart ofzo..

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Op dinsdag 13 november 2001 16:38 schreef SuB het volgende:
w2k ondersteunt de v2 niet echt lekker ofzo..hij ondersteunt addon kaarten niet goed, hij ziet het dan als een secundairy vga kaart ofzo..
Nou win2k ziet het eerder als een multimedia kaart als een pci vga adapter, het lijkt net een geluidskaar terwijl het een video add-on kaart is :( :?

Another white boy in this movie? Damn!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 16:42 schreef blade181 het volgende:

[..]

Nou win2k ziet het eerder als een multimedia kaart als een pci vga adapter, het lijkt net een geluidskaar terwijl het een video add-on kaart is :( :?
yuh win2k ziet 't als multimedia kaart.. ik heb zelf probleemloos me voodoo2 onder win2k kunnen draaien.

Ik neem aan dat je de goede drivers hebt geinstalleerd.
Zo nee dan kan je ze hier wegtrekken --> ftp://209.213.198.47/pub/drivers/voodoo2/v2-w2k-1.02.00-beta.exe

Deze drivers heb ik zelf ook gebruikt en vormden bij mij geen énkel probleem i.s.m Win2k!

Verwijderd

W00t, snelle server.
Maar euhm, sorry, ik zou het niet weten, Reinstall :?

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 14:01

zyberteq

nou, dat dus

Ik had ook iets vaags met een Voodoo1 onder Win2K Pro, Hij werd wel herkend, hij had geen problemen, maar... het enige spel dat die Voodoo wou gebruiken was Quake 2 :P nou vraag ik je !
Dus succes met die drivers

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

->[VB]

Er worden tegenwoordig TE veel topics in HA gedumpt die gewoon in een andere specifieke hardware afdeling thuishoren. Binnenkort gaan we hier strenger op letten, want HA is nu een beetje een handige vuilnisbak aan het worden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1