"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
we zijn allemaal nog op cursus!
Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??
Verwijderd
Wij gaan er misschien (zeer waarschijnlijk) naar over, maar dat duurt nog wel 1 a 2 maanden.
Ik denk trouwens dat dingen als SMP en de verbeterde NSS eerder redenen zijn om over te stappen dan frutsels als iFolder. En dat heb je niet voor NW5.
heb het vorige week bij een klant geinstalleerd (klein netwerkje met 25 pc's)
werkt als een zonnetje, ook al werd er geen gebruik gemaakt van de leuke features (helaas gewoon standaard file/print) werk,
maarja das ook nou net hetgene waarin netware zo goed is
werkt als een zonnetje, ook al werd er geen gebruik gemaakt van de leuke features (helaas gewoon standaard file/print) werk,
maarja das ook nou net hetgene waarin netware zo goed is
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
yooooooooooo, tadaaaa.
werkt perfect, erg mooi en stabiel.... dat zijn allemaal plus punten en nog meer.
het enige min punt is : hoge systeemeisen min. 256mb geheugen en 4gb aan sys volume.
heeft iemand wat review's van Novell 6?
werkt perfect, erg mooi en stabiel.... dat zijn allemaal plus punten en nog meer.
het enige min punt is : hoge systeemeisen min. 256mb geheugen en 4gb aan sys volume.
heeft iemand wat review's van Novell 6?
hoge systeemeisen? ach valt best mee tegenwoordig,
ik heb hem op een p3 500mhz met 512mb ram en 3x9,1gb scsi disken geinstalleerd (Bedrijfsmatig)
die 2x 9,1 heb ik bij gebrek aan hardware raidcontroller (budget) gemirrored, en nog is ie snel...
ik heb hem op een p3 500mhz met 512mb ram en 3x9,1gb scsi disken geinstalleerd (Bedrijfsmatig)
die 2x 9,1 heb ik bij gebrek aan hardware raidcontroller (budget) gemirrored, en nog is ie snel...
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1