Daar ben ik weer
, ik heb volgende scriptje:
Dat werkt goed
ik kan gewoon (iedereeen
) uploaden. Tenminste als ik de file gewoon benader als waar hij staat vanuit mijn browser. Want als ik nou de file met dit scriptje (het heet 02.php) include in een andere file dan krijg ik wel de form waar ik moet uploaden. Maar als ik dan een file geslecteerd heb en wil gaan uploaden dan gebeurt er dit:
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik files kan uploaden met dit scripts als het script geinclude is in een ander bestand
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <? if ($submit) { if (is_uploaded_file($bestand)) { copy($bestand, "c:/Inetpub/wwwroot/files/$bestand_name"); echo "Bestand '$bestand_name' met de grootte: $bestand_size bytes is succesvol geupload!"; } else { echo "Er is een fout bij het uploaden van bestand: '$bestand'!"; } } else { echo "<form method=\"post\" enctype=\"multipart/form-data\"> <input type=\"file\" name=\"bestand\"><br> <input type=\"submit\" value=\"Uploaden maar!\" name=\"submit\"> </form>"; } ?> |
Dat werkt goed
code:
1
2
| HTTP 405 - Bron niet toegestaan Internet-services (IIS) |
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik files kan uploaden met dit scripts als het script geinclude is in een ander bestand