Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Is dat "The Parrot's Theorem" - zal haast wel. 
Ik ben er in begonnen maar vond 't nogal slecht geschreven eigenlijk - maar ik ga het nog wel een keer proberen en dan ook verder dan pagina 30.
Ik ben er in begonnen maar vond 't nogal slecht geschreven eigenlijk - maar ik ga het nog wel een keer proberen en dan ook verder dan pagina 30.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Is een goed boek voor jou in dat geval, we moesten hem es lezen voor wiskunde, zelf vond ik het niet zo boeiend.Op maandag 12 november 2001 20:36 schreef BaSSzje het volgende:
Geschiedenis van de wiskunde is dus de ondertitel.
Heeft iemand dit boek al gelezen? Ik ben er nu mee bezig en ik vind het een erg interessant boek.
Het is een roman die handelt over de geschiedenis van wiskunde. Een stel personen moet een wiskundig raadsel in vorm van een cryptisch geschreven brief achterhalen ( uit de hand van een verdwenen wiskundige ) en duikt in de wiskunde geschiedenis om dit te kunnen achterhalen.
Het begint ongeveer bij Thales en pythagoras en gaat zo verder de geschiedenis in.
Ik heb middelbare school wiskunde ( en in wisk-B geen held) en dit boek helpt wel in het duidelijker maken van wiskundige principe a.d.v. verhalen en achtergronden (etc ) uit de oudheid ( waar de stof is ontstaan ) .
Lag laatst bij de bruna (35,- , 540 pagina's ) .
Zijn er meer mensen die dit boek kennen en wat vinden jullie van het boek en het niveau ( zoals ik al zei ben ik slecht in wiskunde en daarom erg leerzaam en toch leesbaar ) ..
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Blijkbaar vind dus niet iedereen dat leuk wat jij leuk vind, blijkbaar zijn er mensen die andere leuke dingen doen dan totale onzin postten.Op maandag 12 november 2001 21:36 schreef teeuwen het volgende:
lees je dat nu daadwerkelijk zonder dwang?????
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Euh ja , dat lees ik voor me plezier .Op maandag 12 november 2001 22:36 schreef teeuwen het volgende:
er wordt hier dus toe gegeven dat onzin posten leuk is???
Verder is dit geen onzin, maar een serieuze vraag. (alleen wordt hij niet op een tweakers-achtige wijze geformuleerd)Ik zou het niet eens uit mijn strot kunnen krijgen.(=het door anti-peristaltische bewegingen het naar buiten brengen van trillende luchtstromingen.)
Ik heb het wel gehad met standaard doorsnee boeken met een plotje en that's it. Liever dan boeken die echt interessant zijn en iets vertellen ( ook fictie trouwens hoor ).
Net als films trouwens. Liever filmhuis/arthouse films dat standaar hollywoord prut films die vanaf het begin voorspelbaar zijn en de film alleen gedragen wordt door het lekkere
Tis maar wat je instelling is.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.