Ik heb een pentium 2 266 mhz, ik heb 192 mb ram en een diamond viper v770 video kaart, nu is mijn vraag kan ik hier divx op draaien en welk programma zou ik dan het beste kunne gebruiken om het beste beeld te krijgen?
BVD
BVD
Verwijderd
Ik heb ook nog een 266 met 160 mb en een viper v770 ultra, hier kan ik als er niks op de achtergrond draait wel een DivX'je kijken.Op maandag 12 november 2001 20:27 schreef the_devil het volgende:
Ik heb een pentium 2 266 mhz, ik heb 192 mb ram en een diamond viper v770 video kaart, nu is mijn vraag kan ik hier divx op draaien en welk programma zou ik dan het beste kunne gebruiken om het beste beeld te krijgen?
BVD
Verwijderd
Verwijderd
dit ligt aan de resolutie van het divx je.Op maandag 12 november 2001 21:22 schreef the_devil het volgende:
Ik heb The Playa geinstallerd, maar nu als ik full scree doe komt er zo'n irritante zwarte balk aan de boven en onderkant hoe kan ik dit weghalen.
BVD
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq