Toon posts:

DIVX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pentium 2 266 mhz, ik heb 192 mb ram en een diamond viper v770 video kaart, nu is mijn vraag kan ik hier divx op draaien en welk programma zou ik dan het beste kunne gebruiken om het beste beeld te krijgen?

BVD

Verwijderd

Het zal sterk aan de DivX liggen die je gaat afspelen. Ik denk dat je de meesten niet soepel fullscreen zult kunnen draaien.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

het werkt al niet helemaal 100% op mijn ouders PII 350...

Verwijderd

ik heb divx draaiend gekregen op een p2@300 met 192 mb ram en viper 550 16mb.....

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op maandag 12 november 2001 20:27 schreef the_devil het volgende:
Ik heb een pentium 2 266 mhz, ik heb 192 mb ram en een diamond viper v770 video kaart, nu is mijn vraag kan ik hier divx op draaien en welk programma zou ik dan het beste kunne gebruiken om het beste beeld te krijgen?

BVD
Ik heb ook nog een 266 met 160 mb en een viper v770 ultra, hier kan ik als er niks op de achtergrond draait wel een DivX'je kijken.

Dus virus scanner uit en niks op de achtergrond hebben draaien..

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Volgens mij moet dit rustig kunnen, gewoon naar www.divx.com en daar de codec (4.02) ophalen, daar zit dan automatisch "The Playa" bij en die zou het gewoon moeten doen, sterkte.

Verwijderd

Gaat gewoon, moet je niet teveel open zetten natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb The Playa geinstallerd, maar nu als ik full scree doe komt er zo'n irritante zwarte balk aan de boven en onderkant hoe kan ik dit weghalen.
BVD

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dat kan niet, de verhouding van een DVD film is anders dan die van een normaal beeldscherm

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 21:22 schreef the_devil het volgende:
Ik heb The Playa geinstallerd, maar nu als ik full scree doe komt er zo'n irritante zwarte balk aan de boven en onderkant hoe kan ik dit weghalen.
BVD
dit ligt aan de resolutie van het divx je.
daar kan je niets aan doen.

Bij mijn draait een divx netaan, dat wil zeggen op een p560 cel 256 mb tnt2 m64??
ik moet echt alles uitzetten anders loopt de film niet gelijk met het geluid.
je ziet de lippen bewegen maar je hoort nog niets :Z

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
op mijn systeempje draaien alle DIVXen altijd soepel(the playa of windows mediaplayer 8) ook met virusscan(NAV2002), getright, realplayer en de hele zooi aan.
Pagina: 1