En nu heb ik jullie help nodig 
Eerst even een paar vragen vooraf:
1. Wat is een goede beginners set van een elektrische gitaar?
2. Ik heb een sb live! 1024 met zo'n four point surroundsound setje, kan ik hier een elektrische gitaar op aansluiten?
3. Mits het bovenste niet kan, heb ik ook nog een sony 5.0 versterker staan met best aardige boxjes, zou je hierop een elektrische gitaar kunnen aansluiten?
4. Ik weet absoluut niets van gitaren af (welke snaar welke noot is enz) wat is een goede (lieft nederlandstalige) site waar alles van a tot z uitgelegt staat?
Dat was het zo'n beetje wel qua vragen.
Ter info: Ik wil met name Metallica nummers proberen te spelen.
Oja, ik zag bij Feedback (www.feedback.nl) dit setje staan:
Fender Squier Strat Pack
Het Strat Pack is al tijden een superhit bij Feedback. Versterker, snoer, plectra, instructievideo en gitaar in één pakket. Instappen en wegwezen! De complete Squier-lijn kun je bij ons uitproberen.
Van f.775,- voor f.599,-

Ps: Als het even kan zou ik best wel willen weten hoe deze klinkt
Ik dacht zelf dat dit wel wat was, qua prijs ook wel (dit is ong. wat ik max kan uitgeven ongeveer)
Alvast bedankt!
Eerst even een paar vragen vooraf:
1. Wat is een goede beginners set van een elektrische gitaar?
2. Ik heb een sb live! 1024 met zo'n four point surroundsound setje, kan ik hier een elektrische gitaar op aansluiten?
3. Mits het bovenste niet kan, heb ik ook nog een sony 5.0 versterker staan met best aardige boxjes, zou je hierop een elektrische gitaar kunnen aansluiten?
4. Ik weet absoluut niets van gitaren af (welke snaar welke noot is enz) wat is een goede (lieft nederlandstalige) site waar alles van a tot z uitgelegt staat?
Dat was het zo'n beetje wel qua vragen.
Ter info: Ik wil met name Metallica nummers proberen te spelen.
Oja, ik zag bij Feedback (www.feedback.nl) dit setje staan:
Fender Squier Strat Pack
Het Strat Pack is al tijden een superhit bij Feedback. Versterker, snoer, plectra, instructievideo en gitaar in één pakket. Instappen en wegwezen! De complete Squier-lijn kun je bij ons uitproberen.
Van f.775,- voor f.599,-

Ps: Als het even kan zou ik best wel willen weten hoe deze klinkt
Ik dacht zelf dat dit wel wat was, qua prijs ook wel (dit is ong. wat ik max kan uitgeven ongeveer)
Alvast bedankt!