Toon posts:

In diablo2 geen resolutie in te stellen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klopt dat? in video opties heb ik maar 4 dingetjes ofzo die ik in kan stellen, detail van shadows, gamma en nog wat amar nergens resoluties! ziet er dus nogal grof uit op mijn schermpje. klopt dit?

Verwijderd

Je kunt 640*480 en 800*600 instellen dacht ik.
Dat is inderdaad wat weinig ;( Is een minpuntje voor Blizzard: scherm-resolutie :)

Verwijderd

Topicstarter
sodemieters, ik dacht dat het misschien wel een topper was, zag er leuk uit die intro en dat je die mannekes en vrouwtjes kon kiezen maar dat 640x480 is echt geen gezicht hoor op me 19" bak. ok deraf maar weer met die diablo 2, gvd zonde van mijn 3 CDtjes zeg!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:17
De resolutie instelling is pas gekomen sinds de expansion pack. Dus je moet het eerst upgraden.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 12 november 2001 20:24 schreef SALLY het volgende:
sodemieters, ik dacht dat het misschien wel een topper was, zag er leuk uit die intro en dat je die mannekes en vrouwtjes kon kiezen maar dat 640x480 is echt geen gezicht hoor op me 19" bak. ok deraf maar weer met die diablo 2, gvd zonde van mijn 3 CDtjes zeg!
Ooit gehoord van gameplay?

Het gaat bij Diablo 2 niet om de graphics en de gameplay maakt de graphics MEER dan goed... en bij de expansion heb je wel de keuze voor 800x600.... ach ja... gameplay schijnt niet meer belangrijk te zijn... |:(

edit: zo te zien loopt er een draadje over gameplay vs graphics:
[topic=315446/1/25]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pfff jij gunt het niet eens een kans probeer het online en praat dat dat je het houd of niet |:( Gameplay does matter.... en get the expansion pack

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:32 schreef shingo het volgende:
De resolutie instelling is pas gekomen sinds de expansion pack. Dus je moet het eerst upgraden.
Juist :)

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker, gameplay is wel heel belangrijk.
vooral vroeger was dat het allerbelangrijkste (voor mij dan in ieder geval) aangezien alles er toch ruk uit zag.

maar als ik tegenwoordig een gamepje heb dat alleen 640x480 met van die grove strepen op mijn 19" draait dan is dat toch een behoorlijke afknapper en flink knullig in deze tijd van 1280 en 1600 resoluties en GF3 kaarten.

dan geldt voor mij als ik dat spelletje zie lijkt het wel alsof ik een of ander game quest spelletje uit eind jaren 80 aan het spelen ben.

ik kijk wel effe verder of er nog wat andere games zijn die wel gewoon met de tijd meegaan (kijk persoonlijk EEERRG uit naar Unreal2, Return to castle wolfenstein, Doom3, ...). ieder zijn voorkeur uiteraard.

Inmiddels baal ik nog steeds van die 3 CD-tjes die ik aan dat eind jaren 80 uitziende diablo2 (toch echt uit begin 21e eeuw??) verspild heb... naja het is niet anders.

• Marv
Op maandag 12 november 2001 22:48 schreef SALLY het volgende:
Inmiddels baal ik nog steeds van die 3 CD-tjes die ik aan dat eind jaren 80 uitziende diablo2 (toch echt uit begin 21e eeuw??) verspild heb... naja het is niet anders.
Tis niet verspild... tis een rete gaaf spel... waarom denk je dat het zo populair is |:( |:(

Laat maar... ga maar lekker Unreal 2'en of zo...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
jongetje toch, voel je nou niet meteen aangevallen.

sorry kinders ik ben nou eenmaal niet mee zo gauw tevreden als dat ik vroeger was. ik vind het ook jammer maar het is nou eenmaal zo.

• Marv
Op maandag 12 november 2001 22:54 schreef SALLY het volgende:
haha grappig dat al die jongetjes hier zich aangevallen voelen ?

sorry kinders ik ben nou eenmaal niet mee zo gauw tevreden als dat ik vroeger was. ik vind het ook jammer maar het is nou eenmaal zo.
Tis al goed hoor meid... }:O

Verwijderd

Topicstarter
goedzo

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 22:35 schreef Marv het volgende:

[..]

Ooit gehoord van gameplay?

Het gaat bij Diablo 2 niet om de graphics en de gameplay maakt de graphics MEER dan goed...
niet alleen bij Diablo 2, bij alle spellen van Blizzard, Nu gaan ze 3D dingen maken (lees WC3, WOW) en die gameplay word denk ik veel minder dan de voorgangers. Maar goed, ze moeten wel een beetje mee gaan met de tijd. Hoewel er meestal VEEL tijd overgaat als zij een spel uit willen brengen :(. Alleen de lange wachttijden zijn een minpuntje van Blizzard. Maar de games maken het driedubbel weer goed!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Diablo classic kan je ook in 800x600 spelen met een crackje. Weet alleen niet meer waar ik die vandaan heb gehaald.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
iemand die weet waar dat crackje vandaan is te halen?

je zegt dat je hem al hebt dus?
zou je die dan over icq willen sturen ofzo?
icq nr: 34817569

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D2 Ziet er wel mooi uit op 800*600@D3D.

En dat je geen 1280*1024 kan draaien in logisch. Anders zou je bij MP veel meer kunnen zien als iemand op een mindere pc met 640*480 |:( Leuk hoor dan...
Pagina: 1