Toon posts:

Welke epson?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De naam zegt het al welke epson de prijs moet ongeveer tussen de 250,- en de 300,- piek liggen

ik zelf heb ik gedachte de

epson c60
http://www.epson.nl/product/printer/stylusc60/

de epson colour 685
http://www.epson.nl/product/printer/styc685/

de epson c880
http://www.epson.nl/product/printer/styc880/

maar welke is nou eigenlijk de beste?
En kom niet aanzetten met hp is beter, want ik vindt dat epson beter is :)

of bij nader inzien misschien toch de canon s450
www.canon.nl

Verwijderd

ik hoop voor je dat ze sneller klaar zijn met "laden" dan de -stylus 600- want die is eerst echt een half uur bezig met de printerkop heen en weer schuiven voordat je kan printen :(

Verwijderd

Topicstarter
ik zelf denk toch aan de epson c880 is dit een goede keus ,want deze is toch aardig snel en heeft een resoluti van 2880x.... das toch aardig goed of niet

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
en welke voor 3a400 als ik ff vragen mag (of ben ik nu erg onbeleefd )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

ik zal niet zeggen dat hp beter is dan epson, echter bij drei van mijn kenissen is hun epson printer binnen het jaar kapot gegaan, mijn deskjet (hp) 720c (langzaam)
houdt het al 4 jaar vol

kijk je ook even naar de prijs per afdruk?
laat je niet lekker maken met een lage aanschafprijs van de printer, maar kijk ook wat de cartridge's kosten en hoeveel je er mee kan afdrukken

suc6 :)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Epson staat inderdaad erg bekend om zijn vele defecten. HP of Canon is in dat opzicht beter.
De Epson 685 is echter prijs/kwaliteit grandioos!!

<edit> Ik heb de Canon S450. De S400 is "bijna" hetzelfde, alleen geen scanoptie... de s400 kwam ook uit de consumentbond als beste getest... maarja. dat zegt nou ook weer niet zoveel :)
Ik zou zeker voor de canon gaan, als je daarover denkt, want de cartridges zijn lekker goedkoop :) </edit>

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

C880 is idd een goede keus, heb hem hier zelf ook >:) vooral de snelheid van printen is relaxed. is de snelste van de epson thuis series :)

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Ik heb een Epson Color 680. Zuipt inkt en je kunt er bijna geen refills van andere merken voor krijgen omdat er zo'n chip op het inktpatroon zit.

Ik zou als ik jou was ook eens kijken naar de kosten voor de inkt. Prijs van de printer zelf maakt niet zo heel veel uit.

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 17:05

raas

kies je keuze

Op dinsdag 13 november 2001 17:02 schreef Hingking het volgende:
Ik heb een Epson Color 680. Zuipt inkt en je kunt er bijna geen refills van andere merken voor krijgen omdat er zo'n chip op het inktpatroon zit.

Ik zou als ik jou was ook eens kijken naar de kosten voor de inkt. Prijs van de printer zelf maakt niet zo heel veel uit.
idd, volgens mij is epson een van de duurste printers per geprinte pagina's

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Verwijderd

Canon = no no
Epson = go go

Werk zelf voor de canon helpdesk. Mocht je toch Canon willen kopen, dan zou ik als ik jou was de S800 kopen omdat die een stuk beter is (word ook veel minder over gebelt als over de S400).

Epson heeft wel een betere kwaliteit als alle oude canon producten, maar vooral de S800 is met kwaliteit een goede concurrentie..

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:16
Hmmz.. heb hiero een c880 en bevalt prima... inkt zuipen alle printers tis alleen de kwaliteit die voor mij telt

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Ikzelf heb een C740. Gevoelige mechaniek, wel mooie prints.

Het gedoe met inkt, cartridges vervangen, en brakke drivers geven me niet een tevreden gevoel. :(

Mijn volgende wordt dus toch maar een HP. Die doen het tenminste altijd. Dan maar iets minder perfecte prints...

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Verwijderd

Topicstarter
f*cking sh*t worden die epson c 880 niet meer gemaakt ofzo heb al bij 3 winkels een bestelling geplaatst maar telkens:
"wij leveren ze printer niet meer"

Verwijderd

Topicstarter
dan toch maar voor eenhp 920 gaan of heeft er iemand anders nog een idee?

Verwijderd

Ik heb een paar weken een epson 685 gekocht voor 185 piek met inktpatronen hij bevalt heel goed alleen bij het vervangen van de patronen duurt het een minutje voor die weer gereed is maarja hoe vaak vervang je die dingen verder is ie lekker snel en een super strake printjes ook op de pc is precies te zien hoe veel inkt er nog in de patronen zit .de ze epson is mij zeer goed bevallen en voor als de prijs kwaliteit verhouding was heel mooi..

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
de 685 wordt niet meer gemaakt ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Op dinsdag 13 november 2001 11:10 schreef Cizzerd het volgende:
Epson staat inderdaad erg bekend om zijn vele defecten. HP of Canon is in dat opzicht beter.
De Epson 685 is echter prijs/kwaliteit grandioos!!

<edit> Ik heb de Canon S450. De S400 is "bijna" hetzelfde, alleen geen scanoptie... de s400 kwam ook uit de consumentbond als beste getest... maarja. dat zegt nou ook weer niet zoveel :)
Ik zou zeker voor de canon gaan, als je daarover denkt, want de cartridges zijn lekker goedkoop :) </edit>
Dat was de S450 die als beste prijs/kwaliteit verhouding uit de test kwam. Op nummer 1 stond de S800 van canon en de S400 stond daar nog ver achter.

Verwijderd

Ik heb de Epson 890 en die werkt helemaal perfect .
Je hoeft geen foto meer bij de fotoshop te brengen zo mooi
Mijn advies deze nemen , altijd goed.

Verwijderd

De 980 is nu ook flink gedaald met de prijs. Dit is ook een super printer.

Verwijderd

Ik wil ook de EPSON 890 aanschaffen. Heb je bij deze printer verschillende kleuren cardriches of moet je als bv blauw op is en de rest nog niet, alles vervangen?
Alex

Verwijderd

Alleen de EPSON STYLUS C70 en de EPSON STYLUS C80 hebben afzonderlijke inktcartridges.

Verwijderd

Ik heb de Color 640 al meer dan 3 jaar in gebruik, geen problemen, print alles wat ik wil, gebruik gewone Pelikaan cartridges (scheelt de helft van de Epson prijs) en gebruik ook gewoon allerlei papier (geen Epson merk). Een Tip: Als de printer aangeeft dat de cartridges leeg zijn, maak ik de deksel van de patroonhouder even open en weer dicht (cartridge niet eruit halen !), dan denkt de printer dat er nieuwe inzitten, en kan ik nog eens zoveel afdrukken maken als dat ik met de helft van een volle cartridge kan printen. En dat is best veel. Zoveel inkt blijft er gewoon achter in de patroon, wat anders gewoon wordt weggegooid.
:)*D
Pagina: 1