Toon posts:

alleen maar hier posten?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

" U bent niet gerechtigd om hier te posten " ofzoiets krijg ik bij anders topics (wat een woord trouwens.. het zijn gewoon ONDERWERPEN hoor, we zitten hier in Nederland!).
Ik wilde iets posten bij stoute usertjes omdat ik vind dat die Guisseppe2 nog helemaal niet zo'n foute postst plaatst. En voor diegene die me nu gaan uitmaken voor " guisseppe2 " ofzo... ik ben het NIET!

Hij reageert alleen maar op berichtjes om een discussie uit te lokken. Een forum is toch om te discussieren en als jullie/ of andere mensen dan vinden dat hij dat op een foute manier doet, dan weet ik niet wat het niveau dan daadwerkelijk hier is.... als hij dat al op een foute manier doet, dan vraag ik me af of mensen die dat zo vinden zich niet erg vaak beledigd voelen in de maatschappij... sjees...

Nou ja... zal wel aan mij liggen, maar ik hoor wel vaker zulk soort opmerkingen hoor (op school/ op mijn werk/ op stage/ overal wel).... maargoed...

banjavi

Verwijderd

Mail een admin of een mod zou ik zeggen als je problemen hebt... SU is geen besloten forum.

Maar zet ze niet hier neer, want hier hoort het helemaal niet.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kunt niet reageren in SU, ik denk dat jij dat wilde in [topic=318425]
Maar je kan dus alleen maar nieuwe topics starten, het was trouwens sowieso al onnodig om een nieuw topic te openen, er wordt tenslotte al naar het bovengenoemde topic gekeken. ;)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 09:34

Basszje

Reisvaap!]

Op maandag 12 november 2001 20:14 schreef banjavi het volgende:

Ik wilde iets posten bij stoute usertjes omdat ik vind dat die Guisseppe2 nog helemaal niet zo'n foute postst plaatst. En voor diegene die me nu gaan uitmaken voor " guisseppe2 " ofzo... ik ben het NIET!

Hij reageert alleen maar op berichtjes om een discussie uit te lokken.
Als iemand wilt discussieren moet iemand discussieren . Imo wil guiseppe alleen maar uitlokken, dat is geen discussie.

Wil je serieus genomen worden is het nooit verkeerd om het tegengestelde te bewijzen of een beetje uit te lokken, maar kom dan ook met argumenten en bewijzen om je stelling te ondersteunen.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Topicstarter
Jawel... ik vind dat dit een vraag is die bij mij levensbeschouwing hoort... mijn rechten worden geschonden... wie bepaalt nou welke rechten ik heb?

Raar opzich, maargoed... close het dan maar als het hier niet hoor... lang leve Guisseppe... ik merk het nou al!

banjavi

Verwijderd

Topicstarter
Sjees... nou ehh... hoest nouw?

Argumenten of stellingen... pfff.. ik heb daar helemaal geen tijd voor om over na te denken man... ik heb wel wat meer te doen!

banjavi

Verwijderd

LOL... geen tijd voor argumenten of stellingen?

Wat doe je in Lilithsnaam op GoT als je niet wil discussieren???

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alleen maar discussies uitlokken... zodat jullie weer kunnen reageren, maar dat wordt niet gewaardeerd geloof ik..

Lachu man

banjavi

Verwijderd

gewoon meningkje posten blijkbaar

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 09:34

Basszje

Reisvaap!]

Op maandag 12 november 2001 20:20 schreef banjavi het volgende:
Sjees... nou ehh... hoest nouw?

Argumenten of stellingen... pfff.. ik heb daar helemaal geen tijd voor om over na te denken man... ik heb wel wat meer te doen!

banjavi
Persoonlijk denk ik toch echt dat je geen wetenschappelijk of levenbeschouwelijke aanname kan doen zonder te onderbouwen .

In de maatschappij hebben we al mensen genoeg ( imo weer dus ) die wel wat roepen (uitlokken ) , maar er geen goede argumenten voor kunnen geven .

En als je geen zin hebt om daar over na te denken, dan is daar de HK voor of SG, maar niet WL .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Dit forum heeft als minimum vereiste een IQ en EQ....en de eigenschap om ze met elkaar kunnen te combineren...

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hou je op met W&L spammen? Dit is niet de bedoeling, en ik geef je hierbij een officiele waarschuwing. Deze zal ik met een mailtje bevestigen.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.