The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
heb je XP ???
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
yep, maar dit had ik ook al in w98 en 2000
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik had het aleen in XP en ja dat klopt je kan het voorkomen door of je audio kabeltje van cdrom naar sb te disconnetcten en geleuid via je ide laten weergeven, of idd het af te vinken in je mixer instellingen...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Andere oplossing: gebruik ipv de analoge aansluiting een digitale CD-SB kabel. Hoef je niet zonder je CD-audio.
Oslik blyat! Oslik!
Mic, line-in, aux etc. wat niet gebruikt wordt even dempen, zal een hoop schelen ! 
Vaak pakt de gevoelige MIC-ingang elk stukkie signaal vlakbij op.
Vaak pakt de gevoelige MIC-ingang elk stukkie signaal vlakbij op.
Verwijderd
Vreemd maar waar ik heb het probleem alleen bij XP en niet bij W98SE en W2000sp2 met exact dezelfde configuratie en instellingen van de geluidskaart. Ik heb nu afgeschermende auidokabels en het probleem is weg. spanningsvelden kunnen daarintegen bijna niet zijn want ik heb mijn Case gemod en zicht vol met verlichting 2x CCFL das 800v~ stoorveld en een draadverlichting 130V~ en die lopen toch ook in de buurt van audiokabels en geluidskaart en die geven nooit problemen.
Pagina: 1