een kennis heeft 1.5 gb aan ram gekocht, 3 van 512 mb, maar windows wil niet meer dan 512 herkennen, terwijl de pc in dos wel 1.5 gb herkent, want het moederbord ondersteunt deze hoeveelheid wel....enig ID?
Welke Windows?
20*350ZO45°
hij gebruikt zeker 98se/me? want die kunnen idd niet overweg met meer dan 512mb! je zal dan win2k of Xp moeten nemen dan werkt het ongetwijfeld wel!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
bullshit, ff de knowledge base van MS nakijken je kan een regel in de system.ini invoegen nl.Op maandag 12 november 2001 19:55 schreef McFlipp het volgende:
hij gebruikt zeker 98se/me? want die kunnen idd niet overweg met meer dan 512mb! je zal dan win2k of Xp moeten nemen dan werkt het ongetwijfeld wel!
Maar ook zonder die regel werkt het hier perfect(640MB)
Verwijderd
Windows Versie?
Ik ga uit van Win98...
In dit geval moet je opwaarderen als je meer geheugen wilt gebruiken dan 512 MB
lots of phun!
Ik ga uit van Win98...
In dit geval moet je opwaarderen als je meer geheugen wilt gebruiken dan 512 MB
lots of phun!
Verwijderd
ffs hoeft dus echt niet. draait prima hiero, zou niet weten waarom het bij andere computers niet zou moeten draaien.
Search is offline, dus ik kan mijn topic hierover niet vinden. daarin staat een tabel met de benodigdeopdracht regel voor je system.ini
Search is offline, dus ik kan mijn topic hierover niet vinden. daarin staat een tabel met de benodigdeopdracht regel voor je system.ini
tijdens het opstarten (het opstartschermpje van je bios) zie je dan wel de juiste hoeveelheid ram?
is als windows is 'veilige-modus' opstart zie ie dan wel de juiste hoeveelheid ram? (mischien is het wel een drivertje oid die dwars ligt)
is als windows is 'veilige-modus' opstart zie ie dan wel de juiste hoeveelheid ram? (mischien is het wel een drivertje oid die dwars ligt)
A wise man's life is based around fuck you
Ik zocht net naar een verklaring voor het gedrag bij geheugen groter dan 256MB bij 98se, en zag daarbij overal dat meer dan 512 standaard mogelijk is, maar dat dan pas die problemen met vaste swapfile beginnen. Je hebt dus a.h.g. is die setting niet eens nodig en het zou herkend moeten worden denk ik zo.
Dat artikel met die setting die je zou kunnen proberen staat denk ik hier. Ben ook wel benieuwd..
Dat artikel met die setting die je zou kunnen proberen staat denk ik hier. Ben ook wel benieuwd..
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Pagina: 1