Ik probeer een HTML bestand als achtergrond in te stellen, maar het lukt niet.
Telkens als ik hem toepas (apply
) dan flitst het HTML bestand over m'n desktop en zie ik alleen de achtergrond kleur die op dat moment geselecteerd staat.
Dit is het (voorlopige) HTML bestand wat ik wil gebruiken...
Aan de HTML ligt het niet (volgens mij), als ik dat open in m'n browser krijg ik netjes m'n pagina inclusief de nieuws-tracker te zien. Maar dus niet als ik hem als achtergrond instel...
Weet iemand wat ik fout doe?
Ik heb geprobeerd het HTML bestand gewoon als achtergrond in te stellen, en ook door hem nog een stapje verder (bij bureaublad aanpassen...) aan te geven. Allebei leverde het zelfde resultaat op. Een flits van me HTML en daarna een de achtergrondkleur. Ook als ik hem op een server zet en hem dan oproep als achtergrond werkt het niet.
Bij TweakUI heb je de optie om Web-Content op je desktop aan of uit te schakelen, maar dat staat gewoon aan.
(ennuh, de search heb ik ook gebruikt...)
Telkens als ik hem toepas (apply
Dit is het (voorlopige) HTML bestand wat ik wil gebruiken...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <html> <body background="tolkien.jpg"> <center> <script language="javascript1.2" src="http://www.tweakers.net/ext/inc/remote5.js"></script> </center> </body> </html> |
Aan de HTML ligt het niet (volgens mij), als ik dat open in m'n browser krijg ik netjes m'n pagina inclusief de nieuws-tracker te zien. Maar dus niet als ik hem als achtergrond instel...
Weet iemand wat ik fout doe?
Ik heb geprobeerd het HTML bestand gewoon als achtergrond in te stellen, en ook door hem nog een stapje verder (bij bureaublad aanpassen...) aan te geven. Allebei leverde het zelfde resultaat op. Een flits van me HTML en daarna een de achtergrondkleur. Ook als ik hem op een server zet en hem dan oproep als achtergrond werkt het niet.
Bij TweakUI heb je de optie om Web-Content op je desktop aan of uit te schakelen, maar dat staat gewoon aan.
(ennuh, de search heb ik ook gebruikt...)
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen