Dynalink ISDN modem probs met WInxp

Pagina: 1
Acties:

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 13:18
Ik heb een dynalink ISDN adapter type 128Ph ofzoiets. Mar nu heb ik al drivers van de site van dynalink al geprobeerd maar geen van alle doen ht weten jullie misschien iets voor mij of hebben jullie de juiste driver.

Als jullie die hier willen posten of mail naar svanzon@hotmail.com zou ik het fijn vinden.

P.S. ik heb al met de search gewerkt maar kan nik snuttigs vinden.

• svanzon
wiet niemand dit

Verwijderd

had ik ook, je moet dynalink mailen en vragen om de allernieuwste (beta) drivers die nog niet op de website staan, toen ik deze kreeg werkte het zonder problemen

• svanzon
nog iemand misschien

• Thierry7
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-01-2022
Op zondag 18 november 2001 11:45 schreef Kertje het volgende:
had ik ook, je moet dynalink mailen en vragen om de allernieuwste (beta) drivers die nog niet op de website staan, toen ik deze kreeg werkte het zonder problemen
Ook ik krijg de installatie van mijn ISDN-adapter (IS128PH+) niet voor elkaar onder Windows XP. Op de site van Dynalink is zelfs de niewste driver (van 23-11-2001: WDM369DU.EXE) nog niet bruikbaar. Windows XP geeft althans aan dat de software niet voldoet aan de eisen van de Logo-test.
Als je dezelfde ISDN-adapter hebt, kan ik de juiste driver dan misschien van jou krijgen?

Verwijderd

De genoemde driver is wel degelijk bruikbaar. Ik heb de 128PH namelijk in 2 systemen ingebouwd en deze drivers daarvoor geinstalleerd. In beide gevallen werd de adapter probleemloos herkend en werkte alles naar behoren.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 18:48 schreef Thierry7 het volgende:

[..]

Ook ik krijg de installatie van mijn ISDN-adapter (IS128PH+) niet voor elkaar onder Windows XP. Op de site van Dynalink is zelfs de niewste driver (van 23-11-2001: WDM369DU.EXE) nog niet bruikbaar. Windows XP geeft althans aan dat de software niet voldoet aan de eisen van de Logo-test.
Als je dezelfde ISDN-adapter hebt, kan ik de juiste driver dan misschien van jou krijgen?
die driver van 23-11-2001 is de gene die ik 2 weken ofzo ervoor al had, dus je hebt dezelfde als mij, dat het niet werkt lijkt me dus ergens anders aan te liggen... irq? ik vind die error maar vaag... logo-test... mail ze anders is, ze mailen vrij vlot terug

Verwijderd

Bij mij werken de Win2k drivers zonder problemen...

• Thierry7
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-01-2022
Dank voor jullie reacties. Inmiddels begrijp ik dat er een andere oorzaak moet zijn waarom het modem het niet doet. Ik ben dus in elk geval een stap vooruit gekomen, al ben ik er nog niet uit!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:41
Tja.. Ik heb ook gewoon de windows 2000 drivers gehaald van de dynalink website.. en die werken gewoon perfect !! (onder windows XP)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

same here 2k en ook de XP drivers werken prima.
Check even je kabels en andere randapparatuur en je instellingen, denk dat het daar aan ligt.
laat even weten als de boel weer werk? ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

ik heb het probleem vandaag ook ondervonden 6 uur werk tja ik heb nu een mailtje gestuurd naar die lui (zijn ze een beetje snel daaro? zodra ik meer weet horen jullie het :)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Een paar maanden terug heb ik Dynalink gemaild met de vraag of ze al drivers hadden voor XP. Jahoor, en een paar weken later kreeg ik een mail met als attachment de beta drivers. Werkten perfect. Nu heb ik maar eens de official drivers gebruikt, werkt ook prima! Trouwens, je moet er wel op letten dat je de goede drivers gebruikt, dus als je USB hebt, moet je de USB versie gebruiken!
Pagina: 1