Als een topic gesloten wordt door niet goed zoeken

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
, kan dan het modje, als dat nog niet gedaan is, ff zeggen waarop je moet zoeken. Soms weet je niet waar je op moet zoeken en dan kan het erg lastig zijn om te zoeken :?
Het gebeurt al regelmatig, maar ik zou graag willen (en wie ben ik :? ) dat de modjes hier ff opletten. BVD :7

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:40

The Legend

*Plop*

Lijkt me een kleine moeite :) Zo kun veel je n00bs helpen en in het vervolg misschien minder irritatie van Mr.KnowItAll's ;)

Ik ben toch malle pietje niet!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05:36

GaMbiNo

1337

Is dat nou zo moeilijk dan of ben ik zo intelligent?? :?

Als een user niet eens de search knop kan vinden is het wel heel erg triest gesteld :(

• WaarAnders
ook voor niet nOObs is dit handig, die hebben ook wel eens een black-out *D

• WaarAnders
Op maandag 12 november 2001 19:55 schreef GaMbiNo het volgende:

Als een user niet eens de search knop kan vinden is het wel heel erg triest gesteld :(
vinden wel, maar dan? Wat tik je in en hoe en waar (welk forum?)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
volgens mij gebeurt dat meestal
exirion doet het volgens mij echt altijd, verder durf ik het niet te zeggen, weet het niet zeker

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op maandag 12 november 2001 19:56 schreef WaarAnders het volgende:

[..]

vinden wel, maar dan? Wat tik je in en hoe en waar (welk forum?)
Dan is een linkje naar de FAQ of een spoedcursus internetten beter op zijn plaats denk ik.
Ze zullen het toch ooit eens moeten leren.

Ik denk dat die modjes het wel druk zat hebben.

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op maandag 12 november 2001 19:55 schreef GaMbiNo het volgende:

Je moet leren lezen, hij vraagt of moderators die een utfs topic gesloten hebben, zoektermen willen posten in de sluit message.

En ja, het kan soms knap lastig zijn om zoektermen te bedenken..

• WaarAnders
zo bedoel ik het ja.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op maandag 12 november 2001 20:10 schreef hdd het volgende:

[..]

Je moet leren lezen, hij vraagt of moderators die een utfs topic gesloten hebben, zoektermen willen posten in de sluit message.

En ja, het kan soms knap lastig zijn om zoektermen te bedenken..
Dat weet ik, maar dan kan dat dus voor de mod. ook nog wel lastig zijn. En die kunnen zich beter met nuttiger taken bezighouden zoals: [topic=312942/1/25]

Je kan ook een hoofdstuk aan de FAQ toevoegen, bv: Zoeken? Hoe werkt da?? :P

• WaarAnders
en wat wou je daar inschrijven?

Verwijderd

Tsja, ik kan wel bij elk topic dat ik sluit mooie zoekwoorden gaan bedenken, maar laat luie mensen zelf maar eens gaan zoeken hoor. De meeste topics worden gesloten omdat er niet verder gekeken wordt dan de neus lang is.

Dan heb je nog topics die waarschijnlijk wel met de search gevonden worden, daar plak ik zoekwoorden bij.

Dan heb je topics die misschien met de search gevonden kunnen worden. Dat ga ik altijd eerst checken en dan c/p ik die links meteen in het topic, als ik dan toch bezig ben kan dat best :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Ik geef meestal wel een paar linkjes; maar als het echt een vraag is waarop je met 1 minuut zoeken het antwoord kan vinden zal ik die moeite niet nemen.

Verwijderd

op dit moment zuigt de search heel hard aan me aars... jullie zullen er dus niet veel aan hebben en alleen een beetje stront vinden... :) de search van onno ligt ook al meer dan een week plat want daar werd het veel te druk... hdd heeft nog wel een search die het wel goed doet maar waar je die kan vinden weet ik niet :+

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:14

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik vind dat je pas mag posten als je 25 x een search hebt gedaan (zonder dat het ook maar ergens vermeld is).
Dan krijg je pas lezers ipv posters-die-alleen-maar-posten-om-een-hoog-aantal-te-krijgen. Vooral jongetjes in de leeftijdscategorie van 12-16 jaar schijnen daar onder te horen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Pagina: 1