Is het verstandig/mogelijk om de Klipsch Promedia 5.1 aan een versterker te knopen zodat de TV/DVD/video/radio/PC kunnen profiteren van het mooie geluid dat deze boxjes produceren?
Ja hoor, je kan hem gewoon aan een tape out of een pre out hangen. Wat je wilt. Als je alleen het volume wil regelen met de volumeknop op de Klipsch, dan moet je hem aan de tape out hangen. Als je het ook met de versterker wilt kunnen regelen moet je hem aan een pre out hangen.
Verder moet je je bedenken dat je geen geluid kan weergeven van de bron van de tape out waar je hem aanhangt. Voorbeeld: als je dus de tape out van de MD ingang (of hoe die dan ook heet) gebruikt, kan je geen geluid weergeven met het Klipsch setje van de MD (of wat er ook aangesloten zit op die ingang). Dit wordt gedaan om feedback te voorkomen.
Verder moet je je bedenken dat je geen geluid kan weergeven van de bron van de tape out waar je hem aanhangt. Voorbeeld: als je dus de tape out van de MD ingang (of hoe die dan ook heet) gebruikt, kan je geen geluid weergeven met het Klipsch setje van de MD (of wat er ook aangesloten zit op die ingang). Dit wordt gedaan om feedback te voorkomen.
Dat wilde ik dus ook weten. Met die 5.1 kan het dus, maar is dat ook mogelijk met de 2.1 versie?
Zitten er dan tulpjes aan?
En als ik die heb aangesloten, doen mijn overige boxen het dan ook nog gewoon?
Zitten er dan tulpjes aan?
En als ik die heb aangesloten, doen mijn overige boxen het dan ook nog gewoon?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-