Zeelandnet gaat stunten met abonnementen(KORTING)

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Voor de Zeelandnetters met kabel:

De abonnementen worden met ingang van ??? bijvoorbeeld verdubbeld (ligt eraan welk abo je hebt), en Kabelmodemaansluitingen voor mensen die nog geen kabelmodem hebben worden ook flink verlaagt, en er komen zelfs kosten te vervallen.

Ikzelf ben niet zo'n ster in het samenvatten van een stukje text wat ik net gehoord hebt. Interesse: Kijk OmroepZeeland TV (het nieuws, wordt ieder uur herhaald ofzo)

Misschien iemand met online-informatie?

20*350ZO45°

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op maandag 12 november 2001 19:35 schreef RDK_NL het volgende:
Voor de Zeelandnetters met kabel:

De abonnementen worden met ingang van ??? bijvoorbeeld verdubbeld (ligt eraan welk abo je hebt)
:?

nog meer betalen :?
en je zei korting :)
>:)

dat was toch zwaar k@t dat zeelandnet :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 19:38 schreef chucky666 het volgende:

[..]

:?

nog meer betalen :?
en je zei korting :)
>:)

dat was toch zwaar k@t dat zeelandnet :?
Oh ja, dan moet ik het natuurlijk voor niet zeelandnetters ook duidelijk uitleggen |:(

Je hebt nu (effe voor het gemak gezegt) 4 abo's

128k met 1000MB data
256k met 2500MB data
512k met 5000MB data
1024k met 10000MB data

Met abo verdubbelen snap je nu waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

20*350ZO45°

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 17:03
zeelandnet is helemaal niet zo k*t ze gaan alleen stunten door bijvoorbeeld 128kb abbo's voor een tijd om te zetten in 256kb abbo's (dacht ik, kwee niet helemaal zeker)

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

als het netwerk nu maar weer niet terug zo vaak op zijn bek gaat.....het ging de laatste tijd best wel goed eigenlijk zelfs de mail server draait al tijden zonder problemen. Nou ja af en toe ligt hij wel plat, maar het is niet meer structureel nu.....

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gaat de snelheid ook dubbel zo snel of niet?
Zou wel beter zijn, met 256 abbo haal ik meestal niet hoger dan 20-25 kb/s ;(

Verwijderd

toch naar zeeland verhuizen dus

Verwijderd

Een rekenvoorbeeld:

Ik stel het volgende voor voor het 128 abbo.
Dubbele snelheid (30k dus) en (minimaal) dubbele limiet (2000 mb dus)

Dan zou Zeelandnet/Delta Nuts er misschien nog wel goed vanaf komen, want
als we het voordeel eens in geld uitrekenen komen we op het volgende:

Installatie (exc. modem) F225
Abbo (jaarbasis) F214,72..

Dat betekent dan dus dat je in het eerste jaar gewoon in totaal F440,-
goedkoper uit bent.

Als je dit beschouwt is het terecht dat je als kabel 128 abo minimaal de
beschikking krijgt over een kabel 256 abbo, want het prijsverschil is maar
200 gulden.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Geachte ZeelandNet abonnee,

In de komende dagen zult u via de diverse media kennismaken met een groots opgezette (Internet)actie van de N.V. DELTA Nutsbedrijven en ZeelandNet BV. Via kranten, televisie en radio worden namelijk alle Zeeuwse inwoners opgeroepen om massaal over te gaan op Internet via de kabel. Een unieke, eenmalige aanbieding, die de digitale snelweg voor iedereen toegankelijk maakt!

Als ZeelandNet abonnee wordt u natuurlijk ook persoonlijk geïnformeerd over deze actie. Want voor ZeelandNet kabelabonnees geldt namelijk een speciale aanbieding. Let daarom de komende dagen goed op uw brievenbus en mailbox, want we gaan elke abonnee een op maat gesneden aanbieding doen! Een aanbieding die u zal plezieren en waarover u, te zijner tijd, in uw PIP (Persoonlijke Informatie Pagina) alles kunt lezen.

We vragen nog even geduld. Het zal worden beloond!

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet BV

20*350ZO45°

Verwijderd

KAMPERLAND - Delta Nutsbedrijven start samen met haar dochter Zeelandnet een campagne om elke Zeeuw aan het internetten via de kabel te krijgen. Daarmee wil het nutsbedrijf de drempel tot internetgebruik verlagen en tegemoet komen aan de wensen van haar aandeelhouders.

De campagne `Zeeland heeft meer snelwegen dan u denkt` start donderdag en loopt tot 31 december. Tijdens de actieperiode betaalt Delta de aansluitkosten en het kabelmodem (kost normaal 200 euro).
In ruil voor het gratis aansluiten moeten Zeeuwen een internetabonnement afsluiten bij Zeelandnet. Nieuwe abonnees kunnen kiezen uit drie soorten: instap-, gezins- en supersnelabonnement. De abonnementsvormen verschillen in snelheid (256 Kb/s tot 512
Kb/s), hoeveelheid toegestane dataverkeer (100 mb per maand tot 500 mb per maand) en prijs (10 euro tot 30 euro per maand). Snellere verbindingen zijn mogelijk, maar daar staat een hogere prijs tegenover. Gebruikers die de datalimiet overschrijden krijgen eerst een waarschuwing en moeten later per megabyte extra gaan betalen. Hoeveel data er is gebruikt kunnen gebruikers opvragen op een persoonlijke internetpagina.
De bestaande 128 Kb/s abonnement komt te vervallen. Bestaande abonnees die daarvan gebruik maken krijgen voor hetzelfde geld de eerstvolgende snellere verbinding. Tegelijkertijd krijgen ze een aanbod om met korting te kiezen voor een snellere verbinding en hoeven ze geen huur voor het kabelmodem meer te betalen. Zeelandnet garandeert dat nieuwe abonnees binnen drie maanden na ontvangst van de aanmelding worden aangesloten. Omdat het internetbedrijf 25.000 nieuwe abonnees verwacht, heeft het een overeenkomst gesloten met het ROC in Vlissingen om studenten in te zetten bij de installatie van modems. Honderd studenten van de sector MTO richting technische informatica gaan daaraan hun medewerking verlenen. Wie sneller aangesloten wil worden kan kiezen voor een vip-behandeling en betaalt daarvoor 110 euro extra.
Ook als veel Zeeuwen besluiten te gaan internetten via de kabel, is de snelheid gegarandeerd, aldus directeur J. Bakker van Zeelandnet. ,,Meten is weten. Als het nodig is, plaatsen we extra apparatuur bij. Het beperken per abonnementssoort van de hoeveelheid te downloaden data moet eveneens zorgen voor de garantie van de snelheid.``
Delta garandeert dat de abonnementsprijzen in elk geval tot 1 januari 2004 hooguit worden verhoogd met de prijscompensatie. De campagne richt zich met name op inwoners van Zeeland met een volledige aansluiting voor radio en televisie en in het bezit van een pc. Toch zijn er van de 150.000 huishoudens er nog 25.000 die geen gebruik maken van de kabel terwijl er wel een kabelaansluiting in huis of op het erf aanwezig is. Delta wil die huishoudens benaderen en proberen alsnog over te halen om de kabelaansluiting te activeren.

[b]Hoeveelheid toegestane dataverkeer (100 mb per maand tot 500 mb per maand)[/b]
Als DIT geen typ/druk fout is kan ik net zo goed gelijk weer overstappen op ISDN :r

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Op dinsdag 13 november 2001 20:41 schreef MiWa-r het volgende:

[b]Hoeveelheid toegestane dataverkeer (100 mb per maand tot 500 mb per maand)[/b]
Als DIT geen typ/druk fout is kan ik net zo goed gelijk weer overstappen op ISDN :r
Volgens mij moet dit per dag zijn :)

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 20:43 schreef dhonline het volgende:

[..]

volgens my is dit alleen by de instap abbonementen die zeelandnet gratis aansluit.
Tja je kan van die gozers ook niet verwachten dat als ze gratis dingen weg geven, dat die nog ergens op slaan ook he. Zo vrygevig is zeelandnet niet hoor :)

(ik had zeelandnet en dat zoog zwaar, ben nou blij met chello:))

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 10:50 schreef Atmozz het volgende:
(ik had zeelandnet en dat zoog zwaar, ben nou blij met chello:))

Hoe krijg je daar chello, of zit je nu ergens anders op kamers ofzo? Ik ben best wel tevreden over zeelandnet hoor, alleen datalimiet is nog uit de steentijd vind ik persoonlijk.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 20:43 schreef dhonline het volgende:

[..]

nee, nieuwe abonees krijgen 100MB per maand datalimiet. Ze betalen ook maar 10 euro per maand (22 gulden per maand dus) en krijgen aansluit/kabelmodem kosten gratis. Als je over die 100MB gaat krijg je kostenloos een abonnement met 2500MB datalimiet voor 60 gulden per maand, waarbij ook je aansluit/modem kosten nie taanwezig zijn.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 08:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op zaterdag 17 november 2001 13:47 schreef DKtje het volgende:

[..]

nee, nieuwe abonees krijgen 100MB per maand datalimiet. Ze betalen ook maar 10 euro per maand (22 gulden per maand dus) en krijgen aansluit/kabelmodem kosten gratis. Als je over die 100MB gaat krijg je kostenloos een abonnement met 2500MB datalimiet voor 60 gulden per maand, waarbij ook je aansluit/modem kosten nie taanwezig zijn.
Voor mensen die af en toe wat opzoeken op het internet is dat best ideaal natuurlijk. Ik ken zat mensen die daar wat aan kunnen hebben.
Ik denk niet dat wij tot die doelgroep behoren ;)

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

ja volgens de pip wordt het nu dus

256 kbit 500 mbyte 10 euro
256 kbit 2500 mbyte 29 euro?
512 kbit 500 mbyte ook 29 euro of zoiets?

ik weet het niet helemaal precies, kan het nu niet opzoeken omdat ik nu op kamers zit.
Pagina: 1