Toon posts:

HCC aankoopadvies gevraagd TFT's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment kost een leuke 17/18 inch TFT ongeveer FL 2100,-
zie bijvoorbeeld: goed overzicht op website Dell

Ik wacht dus op de hcc dagen om een 17 of 18 inch LCD aan te schaffen. FL 1400,- is dat haalbaar? Of kan een 17 of 18 inch TFT nog goedkoper?
Heeft iemand ervaring met 'n bepaalde standhouder / produkt, pleaze let me know, ik zit momenteel met een 14 inch mega-non-flatron opgescheept :P

BTW: 15 inch vind ik ook goed, mits ze maar niet boven de 650 uitkomen. Inclusief BTW natuurlijk :)

Zijn mijn plannetjes >:) reeël? Of moet ik nog een jaartje wachten voor betere prijzen :?

Verwijderd

dat op die dell website is exclusief btw

Je kunt hier in Groningen bij de pas geopende mediamarkt al een 17" tft kopen voor fl. 1477 (na aftrek energiepremie)

Je hebt dan een microstar, het beeld ziet er helder uit en de inkijkhoek in goed, vergeleken met de andere tft's die ze daar te koop hebben.

De behuizing vind ik alleen wat goedkoop aandoen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 19:37 schreef RaymondDagelet het volgende:
dat op die dell website is exclusief btw
Wat raar, links in kolom staat:

"Prijzen zijn inclusief BTW en verzendkosten"

Over die TFT: ik ga snel even produkt opzoeken. Voor zulke prijzen moet je op de HCC toch leuke TFT kunnen halen. Lijkt me. Het enige waar ik me zorgen om maak zijn dode pixels :?

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 09:44
Je let nu dus alleen op het geld, maar wat mij belangrijker lijkt is de kwaliteit :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 19:41 schreef schumacher het volgende:
Je let nu dus alleen op het geld, maar wat mij belangrijker lijkt is de kwaliteit :?
Ik probeer iets tussenin te zoeken ;)
Ik wil 2 dingen: normaal beeld van 1280 x 1024 op TFT van 17 inch of hoger

Ik heb de microstar opgezocht, ik heb alleen 15 inch kunnen vinden: Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/produkten/images/november/gross/11_microstar.jpg
Dan zou een 17 inch voor 1400 ofzo ook kunnen idd, design valt mee, niet zo heel erg belangerijk voor mij.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb 5 dagen geleden een Philips 170B 17" TFT voor 800 gekocht en een Philips 181AS 18.1" voor 950, je moet maar net ff weten waar je ze vandaan moet halen :)

En nee, niet gestolen of van de vrachtwagen gevallen, puur een omruil kwestie en daardoor niet meer voor de normale prijs verkoopbaar...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Op maandag 12 november 2001 19:41 schreef schumacher het volgende:
Inderdaad, je kan wel een goedkope willen, maar je wilt toch liever een goede kwaliteit en dat je nog redelijk kan gamen, of is het meer om te kunnen zeggen dat je een TFT hebt :)

Probeer anders eens te kijken op sites van failliete bedrijven enzo, zijn wel speciale websites voor, kan je ze heel goedkoop halen terwijl ze vaak nog nieuw in de doos zitten!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 19:54 schreef Taro het volgende:

[..]

gamen, of is het meer om te kunnen zeggen dat je een TFT hebt :)
Neuh dat niet :P
Op maandag 12 november 2001 19:50 schreef Taro het volgende:
je moet maar net ff weten waar je ze vandaan moet halen :)
Hmm, wil je je kennis met mij delen? :7
Ik wil een 17/18 inch TFT en een 15 inch TFT kopen. Zou op zijn minst ERG prettig zijn als ik een failliet bedrijf kon vinden die nog een paar TFT's over hebben

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op maandag 12 november 2001 19:54 schreef Taro het volgende:

[..]

Inderdaad, je kan wel een goedkope willen, maar je wilt toch liever een goede kwaliteit en dat je nog redelijk kan gamen, of is het meer om te kunnen zeggen dat je een TFT hebt :)

Probeer anders eens te kijken op sites van failliete bedrijven enzo, zijn wel speciale websites voor, kan je ze heel goedkoop halen terwijl ze vaak nog nieuw in de doos zitten!
Noem eens zo'n website >:)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik had er laatst 1 gevonden, stonden ongeveer 500 Compaq laptops nieuw in doos te koop voor een paar 100 piek.... :)

Ik kan nog wel meer tft's regelen, maar daar begin ik niet aan, ik zal ff verder zoeken naar een website.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 20:08 schreef Taro het volgende:
Ik had er laatst 1 gevonden, stonden ongeveer 500 Compaq laptops nieuw in doos te koop voor een paar 100 piek.... :)

Ik kan nog wel meer tft's regelen, maar daar begin ik niet aan, ik zal ff verder zoeken naar een website.
Ik hoef alleen maar een 15 en een 17/18 inch TFT, that's all :P

Als je iets kan regelen, graag :)
btw: volgens mij ga ik zelf een beetje offtopic :D

Jullie mogen best reageren hoor op mijn allllllerbovenste vraag..dis even business tussen Taro en moi *D

• Excrusiator
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Oh dank u mede tweaker. Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/clairvoyant/zotty/images/worshippy.gif

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Taro
  • Niet online

Taro

Op maandag 12 november 2001 20:12 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Ik hoef alleen maar een 15 en een 17/18 inch TFT, that's all :P

Als je iets kan regelen, graag :)
Ik zeg net dat ik daar niet aan begin....

Verwijderd

Topicstarter

ik zal ff verder zoeken naar een website.
daar had ik het over...niet over onze intermediare relatie ;)
dus: als je nog een website hebt, GERNE
anders pech gehad :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb gezocht maar nix kunnen vinden :(

Ik zal het morgen ff aan iemand vragen, maar ga ondertussen door met hoe jullie hier aan het lullen waren zonder mij :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Jeuj!!

http://www.cowanalexander.com

is alleen niet in nl :(

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:55
Ik zou niet op de HCC dagen een beeldscherm gaan kopen.

Het beeldscherm is het apparaat wat ongeveer het langste mee gaat. Omdat je er de hele tijd naar zit te kijken (logisch), moet je daar eigenlijk goed de tijd voor nemen om er 1 aan te schaffen. En op de HCC dagen staan mensen achter je te dringen omdat ze bang zijn dat de spullen op zijn en krijg je van een verkoper nauwelijks de kans om een vraag te stellen omdat zij snel een andere klant willen helpen.

Mijn advies: Ga gewoon naar een normale winkel en zorg dat je een beeldscherm eerst werkend ziet voordat je beslist. Het is een beetje lullig als je thuis komt van de HCC en je hebt na 1 uur CounterStrike al barstende koppijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 20:55 schreef MuddyMagical het volgende:

Het beeldscherm is het apparaat wat ongeveer het langste mee gaat. Omdat je er de hele tijd naar zit te kijken (logisch), moet je daar eigenlijk goed de tijd voor nemen om er 1 aan te schaffen. En op de HCC dagen staan mensen achter je te dringen omdat ze bang zijn dat de spullen op zijn en krijg je van een verkoper nauwelijks de kans om een vraag te stellen omdat zij snel een andere klant willen helpen.

Mijn advies: Ga gewoon naar een normale winkel en zorg dat je een beeldscherm eerst werkend ziet voordat je beslist. Het is een beetje lullig als je thuis komt van de HCC en je hebt na 1 uur CounterStrike al barstende koppijn.
Ik neem een laptop mee, ik kan hem daar na aankoop wel testen. Maar is het werkelijk zo druk daar? Ik ben er nooit geweest...misschien staat er wel een showmodel waarnaar ik alvorens ga kopen kan kijken. :?
Op maandag 12 november 2001 20:48 schreef Taro het volgende:
Ik heb gezocht maar nix kunnen vinden :(

Ik zal het morgen ff aan iemand vragen, maar ga ondertussen door met hoe jullie hier aan het lullen waren zonder mij :)
Merci, ik snap welke sites je bedoelt, alleen is het lastig om er 1 te vinden.
Ik heb wel een onroerendezaken-veiling site gevonden :P :D

Verwijderd

Ik had er laatst 1 gevonden, stonden ongeveer 500 Compaq laptops nieuw in doos te koop voor een paar 100 piek....

Als je er niet aan begint....Begin er dan niet over. B-)

• Taro
  • Niet online

Taro

Op maandag 12 november 2001 21:07 schreef Champman006 het volgende:
Ik had er laatst 1 gevonden, stonden ongeveer 500 Compaq laptops nieuw in doos te koop voor een paar 100 piek....

Als je er niet aan begint....Begin er dan niet over. B-)
Ik had laatst ook een thread gemaakt over een tft waarin ik iets vroeg, me hele mailbox stond gelijk vol met verzoeken of mensen er ook 1 of meer konden kopen en in de thread ging het daar alleen nog maar over, daardoor werd die gesloten en had ik dus geen antwoord op me vraag :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 21:12 schreef Taro het volgende:

[..]

Ik had laatst ook een thread gemaakt over een tft waarin ik iets vroeg, me hele mailbox stond gelijk vol met verzoeken of mensen er ook 1 of meer konden kopen en in de thread ging het daar alleen nog maar over, daardoor werd die gesloten en had ik dus geen antwoord op me vraag :(
OH er is een grote vraag naar TFT's ;)
Zo te horen is het wel mogelijk door bij failliete bedrijven goedkope TFT's op te kopen. Maar zulke bedrijven gaan niet op de HCC staan, toch :?
Valt het dan uberhaupt wel mee die prijzen op de hcc? Kijk mediamarkt die biedt een TFT aan voor fl 1470, lijkt me eerlijk gezegd stug dat er dergelijke aanbiedingen tijdens de HCC dagen zijn ...

Verwijderd

Je hebt ook nog gelijk ook nog.
Volgens mij hebben we hetzelfde adres.
8-)

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ben nu een aantal keren op de HCC dagen geweest, soms zijn er dingen wel goedkoper en het verschilt vaak ook op welke dag je er bent, en het verschilt ook heel erg tussen de verschillende stands...

Ik denk alleen dat er tussen de TFT schermen onderling niet veel prijsverschil zal zitten, harde schijven en videokaarten enzo meestal wel, maarja je kan het proberen als je maar zorgt dat je er zeker van bent dat je garantie hebt....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 21:21 schreef Taro het volgende:
Ik ben nu een aantal keren op de HCC dagen geweest, soms zijn er dingen wel goedkoper en het verschilt vaak ook op welke dag je er bent, en het verschilt ook heel erg tussen de verschillende stands...

Ik denk alleen dat er tussen de TFT schermen onderling niet veel prijsverschil zal zitten, harde schijven en videokaarten enzo meestal wel, maarja je kan het proberen als je maar zorgt dat je er zeker van bent dat je garantie hebt....
Garantie zegt helaas ook niet alles meer ;(
Is het bv niet zo dat een fabrikant het "accepteert" als er maximaal 5 dode pixels aanwezig zijn op het scherm :?

Komen dode pixels eigenlijk vrij vaak voor bij aankoop? En ontstaan ze na je aankoop?

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb op allebei die Philips schermen 0 dode pixels gezien :)

Ennuh die zijn er al als je ze koopt..

En ik had helaas geen garantie op deze schermen, maarja kijk maar in de pricewatch wat ze normaal kosten, over de 4000 piek, dus dat had ik er wel voor over, en schermen gaan toch vaak wel heel lang mee dus heb ik het risico maar genomen...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 21:30 schreef Taro het volgende:
Ik heb op allebei die Philips schermen 0 dode pixels gezien :)

Ennuh die zijn er al als je ze koopt..

En ik had helaas geen garantie op deze schermen, maarja kijk maar in de pricewatch wat ze normaal kosten, over de 4000 piek, dus dat had ik er wel voor over, en schermen gaan toch vaak wel heel lang mee dus heb ik het risico maar genomen...
Wat jij voor die TFT's hebt betaald is :9~
maar dat weet je zelf ook wel :)

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op maandag 12 november 2001 20:55 schreef MuddyMagical het volgende:

Couldn't agree more :)

Daarom is het zo dat bij sommige zaken de dag(en) na de HCC de prijzen nog gelden.
Ik ga iig een kijkje nemen bij IIyama :)

Verwijderd

Topicstarter
Je gaat voor een TFT een kijkje nemen bij Piyama ® ?
Ben je bij het verkeerde adres >:)
Pagina: 1