Toon posts:

w&l-meeting

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
maaaaarrrreeee....gezellig met zijn allen afspreken of Utrecht Centraal.........willen jullie je laptop niet vergeten.....het sociale leven gaat immers ook gewoon door.

Bij voorbaat Dank

Verwijderd

Tijd om te gaan voor je.

Verwijderd

* Zucht *

Ik voorzie, een ban. Je lijkt op iemand die hier al onder drie namen geweest is:

dadm
hehe
dadm2

En ik weet eigenlijk wel zeker dat jij diezelfde bent, want je bent even irritant.

Verwijderd

Topicstarter
klopt...ga zo eten....dat kan de computer niet voor me....die van jullie wel???

Verwijderd

Topicstarter
kan je verzekeren dat ik die persoon niet ben......jullie hebben er dus weer eentje bij.....maar de waarheid is niet irritant....maar hard

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 19:25 schreef guisseppe2 het volgende:
kan je verzekeren dat ik die persoon niet ben......jullie hebben er dus weer eentje bij.....maar de waarheid is niet irritant....maar hard
Klopt, de waarheid is het niet, maar jij wel.

Verwijderd

De waarheid is niet irritant maar jij wel |:(

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 09:34

Basszje

Reisvaap!]

Op maandag 12 november 2001 19:26 schreef Kyori het volgende:

[..]

Klopt, de waarheid is het niet, maar jij wel.
*zucht* om hier maar weer ff serieus op in te gaan.
Tweakers zijn geen contactarme nerds hoor.
Bovendien zou ik naar een W&L meeting eerder een stel goede boeken meenemen ( voor een fijne discussie ) dan een laptop.

Blijkbaar heb je zelf nog niet het niveau om hier te posten en ben ik het dus helemaal eens met kyori hierboven :(

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Topicstarter
heb jij een boek nodig om een discussie te beginnen????? mijn buurman haalt zijn wijsheid van Tweakers af......dat is de bijbel.......

Ik zie het al voor me: " Jongens, sla het boek maar open op pagina 50, tweede kolom. lees het even door en dan discussieren we er dadelijk lekker op los. en jullie weten het: Geen bier tijdens de discussie."

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Hoi, wij vinden jou ook lief hoor :7

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

Exirion

Gadgetfetisjist

guisseppe2

Je mag kiezen:

1. Je gaat heel snel normaal doen
2. We zorgen ervoor dat je van GoT af ligt

Aan jou de keus :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
moeilijk moeilijk moeilijk......ok ben normaal......maar nu niet meer...sorry hield het drie seconden vol......jajajajajajajajajaja en nou??

Verwijderd

Exirion optie 2 lijkt mij nu wel juist ;)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Nou dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.