Toon posts:

namezero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met Namezero? Ik heb mijn domeinnaam www.juansi.com bij namezero gekocht, ik heb 'm geredirect naar mijn pagina van hetnet, maar nu wil ik 'm toch laten hosten bij een webserver. Hoe kan ik de instellingen bij namezero veranderen (dus de name servers).
Bedankt.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:53

Stewie!

Keen must die!

Dat vraag ik me ook al af! Ik heb een domein verkocht aan iemand anders (zelf van namezero gekocht), maar ik weet niet hoe ik het moet overzetten

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
Ik baal daar van, want het moet wel kunnen aangezien dat domein van mij is nu. Ik heb namezero al gemaild, maar dat kan nog wel even duren denk ik. En dit is wel een moeilijke vraag aangezien er nog geen reply is...

Verwijderd

Indien je een domeinnaam wilt overzetten naar een andere hostingprovider, behoort deze laatste alles voor jou te regelen en je hoeft dat dus niet zelf met NameZero te doen.

Verwijderd

Wat ik van namezero heb begrepen is dat als je je domeinnaam koopt je dit voor een bepaalde tijd doet. Volgens mij huur je 'm dus eigenlijk alleen maar. Of je 'm dan ook kunt overzetten lijkt mij eigenlijk niet mogelijk.

Verwijderd

je gaat bij namezero als je bent ingelogt naar je bookmarks
en daar kun je de re-direct url wijzigen dus verder geen punt.

Oh of bedoel je nou dat je je naam op wilt zeggen omdat je
een domein wilt kopen bij iemand anders???

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

ga naar www.register.com en kijk of de domeinnaam echt op jou naam staat.

Is dit het geval dan iessie van jou en kun je doen wat je wilt.

kijk hier en lees mijn eerste post in dit topic. Daar staat een duidelijke uitleg !

[url] [topic=210741/1/25] [/url]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Je kunt als je dat wilt het domein meenemen, daarvoor moet je contact op nemen met Namezero.

Als je dat wilt kost dat geloof $35 aan administratie kosten, maar dat kan ook varieren.

Namezero Faq
Pagina: 1