Werkt dit software pakket ook met een niet-pinnacle kaart (gewone Firewire-controller)? En kan ik dan alles gebruiken? Of heb je die bijbehorende kaart nodig om dat programma te starten?
Verwijderd
Ja, je kunt studio7 gewoon loskopen, zonder dat er hardware bijzit, en dat werkt met iedere firewirekaart. (Studio7 zit standaard bij studio DV plus)
Verwijderd
Ja, dat kan.
Alleen werkt de Studio DV6 en DV6 die bij de kaarten wordt meegeleverd alleen samen met een Pinnacle kaart.
Maar als je de losse Studios DV7 aanschaft dan werkt dat prima met iedere capture kaart. (van tv kaart tot DV)
Alleen werkt de Studio DV6 en DV6 die bij de kaarten wordt meegeleverd alleen samen met een Pinnacle kaart.
Maar als je de losse Studios DV7 aanschaft dan werkt dat prima met iedere capture kaart. (van tv kaart tot DV)
Ok, bedankt dan schaf ik dat programma even aan
Is dat zo, op amerikaanse sites heb ik gezien dat er versies waren met studio 7, maar of die er in nederland ook zijn... Net even gechecked op de site en trinity heeft volkomen gelijk, bij de dv+ wordt S7 gewoon bijgeleverd.Op maandag 12 november 2001 23:29 schreef trinity het volgende:
Ja, je kunt studio7 gewoon loskopen, zonder dat er hardware bijzit, en dat werkt met iedere firewirekaart. (Studio7 zit standaard bij studio DV plus)
Let wel op dat je van studio 7 niet de upgrade koopt, maar de volledige versie.