• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:47
Hallo iedereen,

Ik heb een nieuwe GSM nodig, en zit te dubben tussen 2 verschillende:
1. Een Siemens C45 met ben prepay, nieuw voor 350 gulden
2. Een tweedehands vrijwel nieuwe 8210, ook voor 350 gulden.

Welke moet ik nou nemen? De C45 is natuurlijk veel nieuwer ontwerp, maar zwaarder etc dan de 8210. En ik heb al een handsfreesetje voor de 8210 (origineel nokia van mijn 3310, die ondertussen al kapot is).

Kan iemand me wat meer vertellen over de c45, ik heb er nog nooit eentje gezien, hoe klein is hij, voelt hij stevig aan etc.

Ik zoek gewoon een lekker, betrekkelijk stevig en licht telefoontje om MEE TE BELLEN (dus kom niet met spelletjes enzo :+)

Welke moet ik nemen?

Verwijderd

als je in mindere mate voor speelgoed gaat neem dan de siemens. Ze staan garant voor kwaliteit en als spellen je niet interesseren dan helemaal. :)

ok klein beetje vertellen over de c45. Heb m nog niet echt goed onderzocht kan dus alleen wat zeggen over t design :)
het is een klein degelijk toestel met een mooi duidelijk display en geen antenne :+
menustructuur zal er denk ik grotendeels uitzien zoals bij de 35 serie maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen :)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 06:46

freddyathlon

McLaren Mercedes

De C45 heeft als nadeel dat de knopjes een beetje dicht bij elkaar zitten.

En ik heb zelf nooit echt goede ervaring met Siemens gehad, zoals wegvallende displaylijnen bij de C35 en M35.

Die 2e hands 8210 moet je mee oppassen. Er is namelijk een serie geweest waarbij het display vaak de brui gaf.

Kies in dit geval dus de C45.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 21:12 schreef freddyathlon het volgende:
De C45 heeft als nadeel dat de knopjes een beetje dicht bij elkaar zitten.

En ik heb zelf nooit echt goede ervaring met Siemens gehad, zoals wegvallende displaylijnen bij de C35 en M35.

Die 2e hands 8210 moet je mee oppassen. Er is namelijk een serie geweest waarbij het display vaak de brui gaf.

Kies in dit geval dus de C45.
en wat te denken over de software van de 8210 die schijnt ook nog steeds niet 100 % te zijn

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 21:58

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik zou voor de c45 gaan, de 8210 is wel lichter, maar de c45 is een stuk degelijker.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 09:08
Ik zou ook voor de Siemens gaan, ik ken meer mensen die problemen hebben met een 8210 dan mensen die dat niet hebben.

Heb zelf een m35 niet v/d postbank en die bevalt me rete goed.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 21:19 schreef -= MaZe =- het volgende:

Heb zelf een m35 niet v/d postbank en die bevalt me rete goed.
Past ie d'r ook in of nie? :+

Ik heb dus de 8210 >:) , mooi toestel hoor, slechts 83 gram, dun als papier en standby tijd van 5 dagen. Mooi toestel :)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 18:49 schreef mafiasven het volgende:
als je in mindere mate voor speelgoed gaat neem dan de siemens. Ze staan garant voor kwaliteit en als spellen je niet interesseren dan helemaal. :)
Welke fabrikant gooit nou een heel doolhofspel op een GSM |:( , of wat te denken van mijnenveger, "met vriendelijke groet van Microsoft"

Siemens, pfffff kom nou ff >:)

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
zit op die c45 niet zo'n kongfu game ? :P

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb de s45 en die bevalt heel goed, ik denk dat de c45 grotendeels de zelfde menustructuur heeft, dus dat zit wel snor.

persoonlijk zou ik voor de c45 gaan

Verwijderd

ik zou ook voor de c45 gaan, ziet er chill uit, ehm zat een vet spel bij... kung fu ofzo maar daar hoef je niet voor te gaan, maar ik heb zelf een nokia 3330, waarom ik voor de siemens zou gaan? omdat ik merk, en hoor dat heel veel mensen met een 8210 problemen hebben met het lcd'tje... beeldschermpje of hoe je het ook wilt noemen, ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriend van me heeft dat dus... als je ergens op het schermpje drukt, dacht onderin dan viel hij opeens weg... heel vaag... maarja dat heeft niet iedereen...

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik eb zelf een 8210, en tot nu toe bevalt hij me uitstekend. Waar je misschien ook naar kunt kijken is de Alcatel 511, die is kleiner dan de 8210 en ook niet zo duur.

De C45 is trouwens wel een stuk groter dan de 8210 (dikker vooral) en er zit GEEN Li-accu in (dus veel zwaarder en niet tussentijds bijladen), en geen IR-poort, en GEEN Snake ;)

UPDATE:

Check trouwens even mijn andere topic:
[topic=341628/1/100]

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik heb een nokia 8210 voor 350piek voor jou.. en email me ff
Pagina: 1