Toon posts:

AvP 2 WHAAAAAAAA !!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit spel is veel te eng !

heeft iemand al cheats ? :D

ThnX

Verwijderd

alle sites al gecheckt?
bv.
www.happypuppy.com
www.cheatersguild.com
enz..

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Dan is alle spanning weg, maar probeer het eens op www.avault.com

Ik hoop de mijne van de week te krijgen.

Niet op voorraad.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07

Flexx

This side up

idd, met cheats is niet leuk. Marine en dan Hard en dan dat level dat je voor het eerst die base in gaat waar al die marines aan de muur hangen en dat dan al die aliens achter je aan komen >:) En dan zonder ammo komen te zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 18:51 schreef Flexx het volgende:
idd, met cheats is niet leuk. Marine en dan Hard en dan dat level dat je voor het eerst die base in gaat waar al die marines aan de muur hangen en dat dan al die aliens achter je aan komen >:) En dan zonder ammo komen te zitten.
ja precies dat ja ik vind het spel niet echt cool ! maar wil em wel gespeelt hebben dus ff GOD MODE >:)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 18:36 schreef LooneyD het volgende:
Dit spel is veel te eng !

heeft iemand al cheats ? :D

ThnX
Hahahaha ja man dat die beesten van alle kanten komen is zenuwslopend >:) je voelt je zweet druppelen *D

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

mmm, ik vond in de multiplayer demo de Aliens voorals erg raar lopen/schuifen

is dit in de full ook zo?

met papier mache kun je alles maken!!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07

Flexx

This side up

Ze lopen net als in de film.

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 07:30
bij mij liep de demo vrij brak (zowel laagste als hoogste detail -> zie sig. voor specs), zijn er hier mensen die de demo hebben gespeeld (en dit ook hadden) en nu dan de hele versie spelen??
weten jullie of dit is verholpen?

(ik hoorde van iemand anders dat de demo van NOLF bij hem ook vrij brak liep en de hele prima, dus misschien hier ook zo mee aangezien het dezelfde engine is?)

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Die Lithechengine vraagt in sommige scenes aardig wat van je CPU dus daar kan het ook aan liggen.

Niet op voorraad.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op dinsdag 13 november 2001 00:24 schreef edward2 het volgende:
Die Lithechengine vraagt in sommige scenes aardig wat van je CPU dus daar kan het ook aan liggen.
Damn zeker :( ... vooral bij alien tegen predator gevechten zet ik mijn detail op zijn laagst.

Steam

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Veel te eng. Ik weet nu al dat ik hem laat liggen omdat hij te eng is, ik vind dat geen speelplezier meer :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 01:26 schreef Captain Pervert het volgende:
Veel te eng. Ik weet nu al dat ik hem laat liggen omdat hij te eng is, ik vind dat geen speelplezier meer :)
Nou, Undying was ook niet goed voor m'n hart hoor :)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik heb AvP 1, ik heb het in het begin heel even gespeeld, een paar levels, en ben toen opgehouden. Je kan het op 2 manieren spelen:
1) Whaaaaaaaa!!! Aliens zitten achter me aan! en de hele tijd goed blijven opletten, doodeng.
2) Aliens? Who cares, doorlopen en gewoon af en toe omdraaien/achteruit lopen, wat je ziet neerschieten, en doorgaan.
Ik vond het beiden te zenuwslopend, dat scary effect blijft er gewoon inzitten. Geef mij maar gewoon counterstrike :+

MechWarrior || Monsters Game

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:38
LOL thats a first..gamesr die te bang zijn om een spel te spelen >:)
IK MOET EM HEBBEN!

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik heb Avp2 nu met alle partijen uitgespeeld en geloof me... het is een van de betere shooters. Hoewel ie wel (zoals veel fps) te makkelijk is

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 22:48

Copyman

Dode muis

Ik heb hem met Marine en Predator inmiddels uitgespeeld, en ben nu met Alien bezig, zit ik ook al in level 6, maar idd; toen ik met marine speelde is het gewoon echt eng jah, maar dat was in avp1 ook al zo. Ik vind het iig nog steeds een topspel! Met predator en alien vind ik het niet echt eng, omdat je dan zeg maar de 'slechte' speelt. >:)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
MAN! Ik snap echt NIET dat mensen AvP2 juist niet spelen omdat het te eng is :? Wat wil je nog meer?? Dat is toch de ultieme experience, alsof je in de film zit!

Ik wacht geduldig tot ie hier uit is en dan koop ik 'm, dit spel is het geld wel waard.

Multiplayer schijnt over internet een beetje verneukt te zijn omdat veel mensen teveel "quakestyle" spelen. Het mooiste met de demo was 3 marines vs. 1 predator. Echt spannend voor zowel predator als marine omdat het echt jagen wordt :) Volgens mij heb ik dit al tig keer gezegd :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 23:28

Termy

valt er nog wat te fragge?

AvP2 ENG????? dan zul je ongetwijfeld nog nooit Undying gespeeld hebbe..... (ja ik heb avp2 ook)

cheats in dit soort spelle??? ben je helemaal van de pot gerukt??? ga dan maar meteen pong spele als je de spanning niet aankan....

les 1: hoe verneuk ik een spel -> cheate

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
k ben nu als Allien ZONDER CHEATS jaaaahhhhh !

das minder eng maar wel net zo stoer en ik heb undying ook gespeeld vond ik ook eng maar ik weet niet als je een film ergens van heb gezien is het een stuk enger zombies neerknallen wen je wel aan :P

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 23:28

Termy

valt er nog wat te fragge?

zombies - aliens? verschil? nah, avp2 kan nie tippe aan de engheidsgraad van undying imho

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Kan AvsP 2 niet vinden :(
Ben 1 dan maar ff aan het downen :z

Verwijderd

Godver.....Ik lekker unpacked enzow.....Is het de DUITSE versie :'(

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Op woensdag 14 november 2001 20:32 schreef BoneFly_ het volgende:
Godver.....Ik lekker unpacked enzow.....Is het de DUITSE versie :'(
God straft onmiddelijk !! ;)

Verwijderd

Whatever :P
Ben alweer andere game aan het downen....
BTW zul je met commando's niet snel last van hebben >:) (duitse versie)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Wij hebben het vorig weekend op een lan gespeeld, echt zwaar wreed :P

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

In het begin als je de power aan hebt gezet en op de terugweg dat plafond naar beneden komt, eerste keer leegde ik toen wel perongeluk me halve magazijn :D

Verwijderd

Schijterts :9

Verwijderd

Ja het is zeker spannend, maar toch anders eng dan avp1.

Die motion sensor maakt me niet zo zenuwachtig meer, eigenlijk gebruik ik hem heel erg veel (avp1 liep ik altijd met de nightvision aan). Misschien omdat je hem wel nodig hebt voor de smartgun ;)

Ben nu met alle 3 de races bezig, marine het verst, dan de predator en bij de alien ben ik nog steeds een chestbuster :(

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik heb avp1 nooit uitgspeeld

vond hem te eng :o

ik hou tenslotte niet van schiet spellen met monsters :)

ik schrik me altijd een ongeluk en vind ik slecht voor me hard :)

Avp2 heb ik wel al. heel ff gespeeld maar liep voor geen meter.

was lelijk beeld en ging traag.
specs: celeron 800, voodoo2 8mb en 192 mb ram, jah, tijd voor een vga kaart upgrade :)
Pagina: 1