Alweer een vliegtuig gecrashed in NY ...
Zou dit weer een aanslag zijn? Of 'gewoon' een ongeluk?
Dit zuigt...
Dit zuigt...
kansloos!Op maandag 12 november 2001 17:57 schreef Ruudboy het volgende:
Alweer een vliegtuig gecrashed in NY ...
Dit zuigt...
Verwijderd
Kan jij ook niets aan doen dat je geen toegang hebt tot de huiskamer en dat daar dus brulapen meteen op los schreeuwenOp maandag 12 november 2001 18:03 schreef Ruudboy het volgende:
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Tsja ... sorry dat ik het dan niet had gezien hoor
**zucht**
Verwijderd
Verwijderd
Pff...welkom op GoTOp maandag 12 november 2001 18:50 schreef guisseppe2 het volgende:
ben maar blij dat je niet in de huiskamer mag komen, dat zou betekenen dat je niet beters te doen hebt met je leven dan 24 uur per dag achter zo'n stom apparaat te zitten.....zou best wel triest zijn.
Guisseppe
doe nie zo triest man, beetje gaan lopen flamen...Op maandag 12 november 2001 18:51 schreef guisseppe2 het volgende:
bedankt....zo'n snelle reactie bevestigd mijn bericht
Verwijderd
Tsja de ultieme Tweaker mentaliteit, NOT!Op maandag 12 november 2001 18:50 schreef guisseppe2 het volgende:
ben maar blij dat je niet in de huiskamer mag komen, dat zou betekenen dat je niet beters te doen hebt met je leven dan 24 uur per dag achter zo'n stom apparaat te zitten.....zou best wel triest zijn.
Guisseppe
Verwijderd
Je hebt helemaal geen gelijk.Op maandag 12 november 2001 18:55 schreef guisseppe2 het volgende:
jongens, juliie moeten toch toegeven dat ik enigzins gelijk heb........dat jullie dat doen, maakt mij niet uit....het is jullie leven......maar ik geef gewoon mijn mening....en ik hou er niet van om ergens omheen te draaien en moeilijke woorden te gebruiken.....ik zeg waar het op staat. Dussssss.
En nog een loze opmerking...pff zielig mannetje ben jeOp maandag 12 november 2001 18:56 schreef guisseppe2 het volgende:
wat is de tweakers mentaliteit dan wel niet.....kijken of je je diploma's hier kan kopen ???!!!!!!! Ga toch eens werken man!!!!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq