Als ik de Asus P4T-E koop , kan ik dan mijn oude pentium 3 erop zetten of moet ik dan ook meteen een pentium 4 kopen?
slotje!
dat ding heet niet voor nix P4T
is dit de ultieme dumb-ass-test ofzo??
dat ding heet niet voor nix P4T
is dit de ultieme dumb-ass-test ofzo??
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
hij pas best, gewoon hard duwen, en wanneer nodig wat pinnetjes verbuigen.

nee, het is niet mogelijk
nee, het is niet mogelijk
Ik voel hier een Terw_dan-moment aankomen.
en hij is nog niet dicht
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Op maandag 12 november 2001 17:48 schreef Eriknash het volgende:
Als ik de Asus P4T-E koop , kan ik dan mijn oude pentium 3 erop zetten of moet ik dan ook meteen een pentium 4 kopen?
Met wat kracht gaat alles.
Natuurlijk gaat dat niet. Tis een moederbord voor een Pentium IV en niet voor een Pentium III/IV. En nee, zulke moederborden bestaan niet.
Natuurlijk gaat dat niet. Tis een moederbord voor een Pentium IV en niet voor een Pentium III/IV. En nee, zulke moederborden bestaan niet.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja, dat kan prima!Op maandag 12 november 2001 17:48 schreef Eriknash het volgende:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Die gozer kijkt ook nie vaak op GoT...hij postte voor zessen.....en dan ook nog met zo'n domme vraag....TSSS
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Sja...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()