[XP] Rollercoaster Tycoon save games probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ik heb vanmorgen maar weer eens de moeite genomen om Rollercoaster Tycoon op mijn pc te gooien. Werkt allemaal harstikker prima onder XP, enig nadeel is dat ik geen savegames kan loaden :).

Compatibility mode maakt niet uit, patch van de site wil hij niet pikken etc.

Iemand enig helder idee ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dus :) kweet het ook niet... kzal eens rondvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Hmm ik blij dat ik nog geen XP heb gekocht. Want Rollercoaster Tycoon is zwaar verslavend !!

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb iets gehad met Win2k, was ook iets met loaden. Oplossing bij mij was gewoon vanuit Windows dubbelklikken op de savegame. Eventueel even instellen dat bestanden van dat type (.sv4 ofzo) worden geopend door RCT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 20:18 schreef oVRoM het volgende:
Ik heb iets gehad met Win2k, was ook iets met loaden. Oplossing bij mij was gewoon vanuit Windows dubbelklikken op de savegame. Eventueel even instellen dat bestanden van dat type (.sv4 ofzo) worden geopend door RCT :)
Op zich een aardige oplossing hoewel ie helaas ook niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dit is volgens mij niet XP-specifiek, er was geloof ik een patch voor, maar dat weet ik niet zeker.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 21:19 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit is volgens mij niet XP-specifiek, er was geloof ik een patch voor, maar dat weet ik niet zeker.
De patch op de site werkt niet ;) Dan zeurt ie dat hij het spel niet kan vinden of dat mijn language modules opgefuckt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:49

Wimmel

Hello

Ik had hetzelfde probleem onder XP.
Teneinde raad heb ik hem gekocht bij de Bruna incl. de Loopy Landscapes add-on voor F50,-

Alleen RCT geinstalleerd, nog niet opgelost.
Loopy Landscapes eroverheen en alles werken :)

Daarna teruggebracht naar de Bruna en mijn geld teruggekregen >:)

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een andere oplossing ? zit nu ook met dit probleem namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Patchen is enige oplossing, echt.
Of je moet al een kant-en-klare, gepatchte versie (en dan liefst nog met Loopy Landscapes erbij) ergens vandaan kunnen troggelen.

Ik ga geen hints geven, maar een beetje MP3 fan moet ook wel een spel kunnen vinden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=392616/1/150]

Wat is er sinds deze post van jou veranderd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Patch erovereen en klaar is clara. :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op donderdag 04 april 2002 23:14 schreef Lt._Worf het volgende:
Ik had hetzelfde probleem. Patch erovereen en klaar is clara. :O :O
Maar als clara de Ali Illegali versie heeft dan wil et nie eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ja dan zul je dus een 'andere' versie moeten hebben van die patch he, geschikt voor jouw exe zullen we maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ice, misschien kun je de patch ergens krijgen als zip met losse files die je moet vervangen.
En probeer ook even te kijken of je toevallig readonly hebt staan op die savegames... Dat levert gewoon regelmatig gezeik op :) (rest van de game ook even checken op readonly, misschien dat de patch er ook van over de zeik gaat)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 10:48 schreef Booster het volgende:
Ice, misschien kun je de patch ergens krijgen als zip met losse files die je moet vervangen.
En probeer ook even te kijken of je toevallig readonly hebt staan op die savegames... Dat levert gewoon regelmatig gezeik op :) (rest van de game ook even checken op readonly, misschien dat de patch er ook van over de zeik gaat)
Ik heb op de HCC de originele gekocht remember :P Toen werkte de patches ook een stuk beter moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

Mike78

Always

Als in de savegames "gecheat", moet je ff Drexler's patch installeren. RCT controleert hiet namelijk op en laadt de savegame dan niet meer. "Error Trapper" ofzo. Die patch haalt die checks eruit. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31
Op donderdag 04 april 2002 22:48 schreef Sarge het volgende:
Iemand een andere oplossing ? zit nu ook met dit probleem namelijk :(
Probleem toevallig sinds zomertijd is ingegaan ? patchen of zomertijd uitschakelen ....

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Op vrijdag 05 april 2002 11:10 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb op de HCC de originele gekocht remember :P Toen werkte de patches ook een stuk beter moet ik zeggen.
Dat weet ik :) Maar als je je savegames bv op CD had opgeslagen, dan willen ze na het kopieren nog wel es op readonly staan.

En die geZIPte patches met losse files is gewoon even een workaround... Dan kun je in ieder geval zien of het effect had gehad als de originele patch WEL werkte.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 23:40
Ik had vandaag ook weer eens RCT geinstaleerd, maar hier doet ie helemaal niets onder XP. Ik kreeg gewoon een melding dat ie niet werkt onder NT. Dus ik ff die patch downloaden, krijg ik een of andere vage error als ik die wil runnen.
Met de compatibility mode start ie ook niet op. Dan krijg ik zo'n venstertje te zien dat ik de fout naar microsoft mag versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eerst dat 't hier om het probleem ging dat je savegames op een bepaalde datum allemaal gewist worden. Dat gebeurde namelijk bij mij en sindsdien heb ik 't spel nooit meer gespeeld.

Maar 't gaat hier over weer een ander saveprobleem als ik dit zo lees. Geen idee hoe je dat kunt oplossen. Als je een gecrackte crappy versie hebt van 't spel kun je er vrij weinig aan doen vrees ik. Want de patch installen is de oplossing. Misschien kun je bij gamecopyworld.com even kijken? Hebben misschien wel een crack voor een gepatchte roller coaster tycoon. Tja, en als de patch niet werkt dan moet je 't helaas zonder laden doen. Computer 's nacht aan laten staan misschien? :)
Pagina: 1