Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Is dan niet een pci64?
Vandaag is het feest en morgen ook.
zou kunnen, heb jij die ook?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
meestal welOp maandag 12 november 2001 17:56 schreef GeJe het volgende:
Is dan niet een pci64?
we kunnen je beter helpen wanneer je het model mobo opgeeft
Verwijderd
Kijk ff naar het merk en model van je moederbord soms kan je dit achterhalen door bij Deze Computers en dan Apparaatbeheer te kijken dan weet je zowiezo de chipset en de niet gevonden driver in vage termen voor de kaart :-) Anders even je kast open schroeven en op zoek gaan naar merk en model
Okee, we zijn nog steeds even ver als gister. Ik weet nog niet wat voor geluidskaart ik dus heb, ik heb een creative pci64 driver gedownload en geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds geen geluid (ja computer ge-reboot) en ik zie naast het klokje nog niet eens een luidsprekertje! Ik weet wel dat ik al een keer eerder een driver voor de kaart heb gedownload, waarvan geen MIDI support was, dus elke keer dat je opstart krijg je zo'n venster NO MIDI ofzo. Herken je dat, wil je dan even je driver melden? dank.
Pagina: 1