Toon posts:

[LCD] kant-klaar set,online info op jou wens

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Naar aanleiding van eerder topic over kant en klaar
lcd-setjes af gesoldeerd (omdat hier in veel topics vraag naar was ,en niet iedereen goed kan solderen (alle begin is moeilijk) heb ik besloten om mij beschikbaar te stellen voor kant en klare lcd-schermpjes voor je parallele poort,
kijk op de site in mijn sig,kan je via form auto-matisch je wensen kenbaar maken en kiezen uit paar modelletjes (komt nog meer bij animo genoeg) en kan je online soort "offerte" aanvragen,ik denk dat je dan met mazzel binnen dag of 8 a 9 ding binne hebt,veeel goedkoper dan via usa en zelf rommelen of bij cappelle (minimaal 295,-)

Dank!
Warezhelp

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op maandag 12 november 2001 17:25 schreef Warezhelp het volgende:
Mensen,

Naar aanleiding van eerder topic over kant en klaar
lcd-setjes af gesoldeerd (omdat hier in veel topics vraag naar was ,en niet iedereen goed kan solderen (alle begin is moeilijk) heb ik besloten om mij beschikbaar te stellen voor kant en klare lcd-schermpjes voor je parallele poort,
kijk op de site in mijn sig,kan je via form auto-matisch je wensen kenbaar maken en kiezen uit paar modelletjes (komt nog meer bij animo genoeg) en kan je online soort "offerte" aanvragen,ik denk dat je dan met mazzel binnen dag of 8 a 9 ding binne hebt,veeel goedkoper dan via usa en zelf rommelen of bij cappelle (minimaal 295,-)

Dank!
Warezhelp
Wat zijn nou de kosten van bv een 20x4 backlight volgens schema 1.

Verwijderd

Topicstarter
Als je site goed leest :)
Layout is niet duidelijk genoeg denk ik,wordt aangepast,
Moet je hele form afwerken met NEXT
dan VERZENDEN en je email,icq invullen en dan
krijg je een mailtje/icq message met prijs van het geheel..
Das toch mooi?

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb wat aanpassingen gedaan aan de online lcd-compleet aanvraag site ,belangrijk is dat je goed leest,en
hele form afloopt EN na elke keus op NEXT klikt,
dan komt het helemaal goed,ook site opmerking mag je plaatsen hier of mensen die wat beter kunnen tekenen :)

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ipv dat je nou gewoon een prijslijstje maakt en dat daar neerzet! |:( is veel makkelijker voor bezoekers!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op maandag 12 november 2001 19:02 schreef The_Operative het volgende:
ipv dat je nou gewoon een prijslijstje maakt en dat daar neerzet! |:( is veel makkelijker voor bezoekers!
dat wilde ik nou net zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Mischien wel,maar vond dit ook wel leuk,en handig denk ik
ga het nl wat automatiseren,zodat allemaal wat handig gaat,en dit is ook wel te doen denk ik hoor

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:31
site werkt niet?

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
Check .... Ja hij doet ut gewoon

http://www.mp3car.com/usersites/mp3-otm
dan de juiste link op index pagina volgen

bedankt!
warezhelp

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:32
Dit topic gaat dicht omdat spammen hier niet toe is gestaan. Uiteraard mag je je site in je signature zetten om je site te promoten.

Uit de FAQ:
Mijn website is de beste van de hele wereld en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.
En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je profile. Is er iemand geïnteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht of gewoon random in topics werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat op Sitechecks.nl
Dit is een pagina die speciaal opgesteld is voor dit doel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.