Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
Ik zal vanavond een testje runnen...
Ik heb zo'n super tof moederbord dat klaagt dat er geen 80-pins kabel tussen mainboard en bracket zit. Aangezien er een ouderwetse bracket aan hangt, met een UDMA-66-disk, moet t de ideale test zijn om er een 80-pins kabel in te zetten... Als ie dan niet meer klaagt, loopt ie als een speertje toch?
Ik heb zo'n super tof moederbord dat klaagt dat er geen 80-pins kabel tussen mainboard en bracket zit. Aangezien er een ouderwetse bracket aan hangt, met een UDMA-66-disk, moet t de ideale test zijn om er een 80-pins kabel in te zetten... Als ie dan niet meer klaagt, loopt ie als een speertje toch?
Je ata 66 schijf gaat terug naar 33.
Ik heb verschillende brackets in mijn comp., zowel 33 als 66
Lekker handig.
Je snelheid met bracket, maar zonder schijf gaat niet achteruit, althans ik merk er geen bal van, als je gaat meten, misscchien een paar miliesec.
Ik heb verschillende brackets in mijn comp., zowel 33 als 66
Lekker handig.
Je snelheid met bracket, maar zonder schijf gaat niet achteruit, althans ik merk er geen bal van, als je gaat meten, misscchien een paar miliesec.
Als er niets in de bracket zit, dan is er voor de pc/bios ook geen harde schijf aanwezig.
Dan draait er alleen dus die ene hd en dan wel op ata66.
Dan draait er alleen dus die ene hd en dan wel op ata66.
geen hardeschijf in je bracket betekend geen hardware.
zelf merk ik er weinig van want ik heb altijd 2 brackets leeg en altijd aanstaan zonder er wet in zit
zelf merk ik er weinig van want ik heb altijd 2 brackets leeg en altijd aanstaan zonder er wet in zit
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Dank voor de reacties, zoiets d8 ik zelf ook al, maar moest het even zeker weten...
Earth is nice, heaven is better...
Pagina: 1