Ik wil wegens ruimtegebrek m'n standaard Seagate HD d'r uit gooien. Maar: na enig inspecteren kwam ik erachter dat dat ding als het ware op z'n kop hangt (als je kijkt naar de ideconnector/molexconnector). Daarnaast zit hij ook nog eens vastgeschroefd vanaf de bovenkant (nouja, in een gewone hd zou het dus de onderkant zijn).
Mijn vragen zijn dus:
1 Hebben alle HD's die extra gaatjes aan de onderkant, die dus recht naar beneden wijzen?
2 Kan het kwaad een standaard hd op deze manier op z'n kop te hangen?
3 Maakt het nog uit of ik er een 5400rpm of een 7200rpm schijf in hang qua stroomgebruik? D'r zit nl niet zo'n hele geweldige voeding in en hij is ook niet vervangbaar (K*T HP kast!!!) Degene die er nu in zit is aan het geluid te horen een 5400rpm. Hij is ook al een jaartje oud ofzow...
Ik zit aan een 40gb Maxtor, WD of IBM (60 GXP) te denken
Mijn vragen zijn dus:
1 Hebben alle HD's die extra gaatjes aan de onderkant, die dus recht naar beneden wijzen?
2 Kan het kwaad een standaard hd op deze manier op z'n kop te hangen?
3 Maakt het nog uit of ik er een 5400rpm of een 7200rpm schijf in hang qua stroomgebruik? D'r zit nl niet zo'n hele geweldige voeding in en hij is ook niet vervangbaar (K*T HP kast!!!) Degene die er nu in zit is aan het geluid te horen een 5400rpm. Hij is ook al een jaartje oud ofzow...
Ik zit aan een 40gb Maxtor, WD of IBM (60 GXP) te denken