HD van HP pc vervangen... maar....

Pagina: 1
Acties:

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik wil wegens ruimtegebrek m'n standaard Seagate HD d'r uit gooien. Maar: na enig inspecteren kwam ik erachter dat dat ding als het ware op z'n kop hangt (als je kijkt naar de ideconnector/molexconnector). Daarnaast zit hij ook nog eens vastgeschroefd vanaf de bovenkant (nouja, in een gewone hd zou het dus de onderkant zijn).

Mijn vragen zijn dus:
1 Hebben alle HD's die extra gaatjes aan de onderkant, die dus recht naar beneden wijzen?
2 Kan het kwaad een standaard hd op deze manier op z'n kop te hangen?
3 Maakt het nog uit of ik er een 5400rpm of een 7200rpm schijf in hang qua stroomgebruik? D'r zit nl niet zo'n hele geweldige voeding in en hij is ook niet vervangbaar (K*T HP kast!!!) Degene die er nu in zit is aan het geluid te horen een 5400rpm. Hij is ook al een jaartje oud ofzow...

Ik zit aan een 40gb Maxtor, WD of IBM (60 GXP) te denken

• bart1234
Iemand?

Verwijderd

1 nee.

2 zou ik niet doen maar denk het niet.

3 ja een 7200 rpm drinkt iets meer. Maar zal geen probleem zijn. :)

Neem een Maxtor 740, zeker geen ibm.....

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:49

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij hebbeb wel alle hd's behalve aan de zijkant, ook aan de onderkant schoefgaten.
En kan je deze best op zijn kop in je pc monteren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• bart1234
Is er ook iemand die het zeker weet?? Ik weet wel zeker dat de maxtor d540x ze wel heeft, die heb ik namelijk van de week bij een maat in de pc gebouwd. Heeft de 7200rpm grote broer daarvan ze ook?? :? Zo ja, dan wordt het bestellen maar :)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
jah, dat hebben alle HD's
Pagina: 1