"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Je kunt Compaq hulpcentrum ff bellen (in zwolle volgensmij)
Of ben ik in de war met heel iets anders
Of ben ik in de war met heel iets anders
Nee dat is geen defect, dat hoort zo.Op maandag 12 november 2001 16:41 schreef Ruud2001 het volgende:
Tis moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat er iemand die is die me kan vertellen of dit hoort of dat er toch sprake is van een defect.
klinkt misschien typisch Nederlands, maar ik weinig zin om voor 1 gulden per minuut in de wacht te staan 
En ik denk dat er vast wel een tweaker is die mij kan vertellen of het een defect is of niet...
En ik denk dat er vast wel een tweaker is die mij kan vertellen of het een defect is of niet...
Verwijderd
TFT is een LCD = liquid crystal display. Klopt dus dat je dit ziet als je erop drukt. Alleen niet te hard doen.
Ok.. ff voor de duidelijkheid dan misschien. Ik druk niet op het scherm zelf, maar op de achterkant bijvoorbeeld. En hetzelfde effect heb ik ook als ik bijvoorbeeld met een pen tegen de zijkant het scherm tik.Op maandag 12 november 2001 16:58 schreef I.Nijman het volgende:
TFT is een LCD = liquid crystal display. Klopt dus dat je dit ziet als je erop drukt. Alleen niet te hard doen.
Of heb je een keer op je scherm lopen niezen ?? 
Lijkt mij normaal dat die kristallen bewegen.....
Lijkt mij normaal dat die kristallen bewegen.....
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Pagina: 1