Hoogfrequent 21+ Monitor

Pagina: 1
Acties:

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 16:39
Een kennis van mij heeft een bakbeest van een monitor liggen. Hij wil hem kwijt dus hij wil hem wel gratis aan mij geven. Er is alleen een klein probleempje.... Het is een hoogfrequent beeldscherm. Deze wil het dus niet doen met Windows systemen omdat de computer eerst niet hoogfrequent opstart ofzo. Dat doet hij pas later. Hij zei dat ik een matrox millenium grafische kaart nodig had als ik hem wou laten werken. Dit zijn alleen kaarten van 4mb en 8mb. Veels te weinig dus als ik wil Counter-Striken. Heeft er iemand een alternatief voor mij om dit beeldscherm toch gewoon te laten werken of bestaan er ook grafische kaarten met meer geheugen met een "synch on board"?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 17:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Wat jij bedoelt heet sync-on-green.
Matroxkaarten kunnen dat idd (moet je het bios voor flashen, of in windows ff lekker kutten met drivers)
Het schijnt dat je ook een hardwarematig schakelingetje kan maken, en dan zou het ook moeten werken.

Zoek anders met google eens op sync-on-green.

Succes

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

MartNL

Je kan het ook met powerstrip doen.

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 16:39
Op maandag 12 november 2001 17:34 schreef MartNL het volgende:
Je kan het ook met powerstrip doen.
en wat is een powerstrip?

Verwijderd

Een heel handig programma om mee te klooien. Dit is alleen handig voor tweakers! Je kunt dit programma downloaden en dit adres is te vinden op tweakers.net met de search-optie!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
Die software oplossingen helpen nog niet in het bios :) Mischien een bios flash in een matrox kaart ofzo.. Neem anders een extern Sync schematje, is mischien wel kant en klaar te koop...
Suc6 :) 21" Rules :)
Pagina: 1