Toon posts:

Nieuwe harddisk trouble

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een wat oudere 450 Mhz pentium II plank een Maxtor IDE schijf geprobeert aan te sluiten.

Dan loop je dus vaak tegen die oude vertrouwde fout melding "no fixed disk attached" m.a.w. pc wil met geen mogenlijkheid de schijf herkennen, BIOS nagelopen, jumper setting ge (dubbel) checked allemaal goed, maar nog steeds alsmaar de h/d niet zien, heb het maar ff op moeten geven..

Wat is dat steeds met die nieuwe schijfen ? Het is alweer een tijdje geleden, maar laatste keer was het een probleem met w2000 en niet compatibel met de RAID poort, dus kon ik de kabel aan een IDE poort hangen, deze keer was er maar een poort mogenlijk om de h/d op aan te sluiten.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik had laatst ook met een p1 133 dat er geen een hd of cd-rom op wilde werken. maar later bleek dat ik de powerkabels heel stevig moest vast drukken

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:22

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Dit heb ik ook gehad. Bleek dus de kabel te wezen.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve