Toon posts:

Battle Realms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wow wat een top spel is dit zeg, Stronghold en Empire Earth kan hier helemaal niet aan tippen :P

Klik hier voor meer info

Het spel speelt ontiegelijk zo schrijf je dat toch? soepel en lekker en het spel is nog ontzettend mooi ook, dit spel is dus echt een aanradertje *D

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:50
ziet er wel zeer gaaf uit ja, toch maar is ff verder uitzoeken hoe gaaf het is lijkt me het downloaden waard :9

Verwijderd

Topicstarter
Het is zelfs zo waard om het te kopen! Zo goed is ie nou :)

Verwijderd

hmm.. eerst maar ff downen om te testen of het wat is :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op isonews staan 3 reviews, en de één is er nog lovender over dan de andere.

Moet wel een erg goed spel zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

Het is een zwaar goed spel, alhoewel ik nu de niet-legale versie heb ga ik hem toch nog kopen (wanneer mijn stufi binnen is op de 21ste)
Dit is een Koop aanrader
Btw dit spel heeft ook lage system requirements PII 300 16 mb vidkaart

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Ik ben met de campaign bezig :)
En kom niet voorbij het redden van het huis van de Geisha :P

Is een bikkel-opdracht: red huis van aanvallers. geen resources alleen 6 ventjes die vechten :(

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

lol dat vod ik de simpelste missie wanneer die geisha naar buiten komt be je onverslaanbaar zij kan namelijk healen dus alleen je heroes healen en het is een eitje (tenminste op normal mode)

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:06 schreef Mystic_X het volgende:
lol dat vod ik de simpelste missie wanneer die geisha naar buiten komt be je onverslaanbaar zij kan namelijk healen dus alleen je heroes healen en het is een eitje (tenminste op normal mode)
Watje :) ik heb het dus niet over normal mode :P Ik raak geen poppetjes kwijt wel het gebouw :(

Weet ik dat dat healen gaat maar als ik dan terugkeer om te beginnen aan die wezens die na de 5 wolven komen te beginnen ben ik te laat en is het gebouw in puin :(

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Mega bruut spel :)

gisteren gedown...(erum)kocht >:)
lekker fijn !

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Wel geinig spel, van wat ik er van had gezien.
Maarre Laptopdude, Empire Earth en Stronghold heb je nog niet eens gespeeld man, dus daar kan je ook niet over oordelen |:(

Ik ga Battle Realms wel spelen als ik Ghost Recon, Myth III, Black Thorn en Empire Earth heb uitgespeeld :)

En alsof jij ooit spelletjes gaat kopen! ga maar eerst eens zorgen dat we GTA3 krijgen!

Laterz

Verwijderd

Het spel rulez echt wel beter dan Stronghold dus !

ik vind het stoerste eraan dat je je units in verschillende gebouwen kan stoppen om weer beter te worden en dat je vecht voor Yang punten waarmee je ook weer kan upgraden :P

over LAN is het vooral stoer kan wel een eeuwigheid doorgaan als je alle 2 ongeveer net zo goed bent :)

echt een aanrader !

Verwijderd

Arcanum is beter :)
Ghost Recon heb ik uit. Was veel te makkelijk :D
Empire Earth staat ook op het lijstje om te spelen.
Pagina: 1